quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
doe het dan gewoon direct met een meisje
eindelijk eens echt gewaagdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31![]()
![]()
Nee, zeker niet, maar ik kan nu al wel bij mezelf nagaan of ik het zou willen of niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dat is toch ook niet iets wat je nu "moet" beslissen?
gewoon zien hoe het morgen looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar ik kan nu al wel bij mezelf nagaan of ik het zou willen of niet.
Ja, dat kan zeker. Maar ik kan mijn zenuwachtigheid, en de daarbij komende stroom aan gedachten, niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Maar... je kunt dat toch op basis van de situatie morgen besluiten? In plaats van nu.
Ja, dat ga ik doen. ^^ Toch wel kriebels in de buik en alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon zien hoe het morgen loopt
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen. ^^ Toch wel kriebels in de buik en alles.
Kun je niet beter eerst roken en daarna je tandenpoetsen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Eustace. het volgende:
Eustace gaat even tandenpoetsen, peukje doen, veel te lang met hem bellen en dan spreek ik jullie daarna weer als ik online kom met mijn UBERGEILE VET SLICKE ULTRACOOLE HTC HERO.![]()
![]()
Was jij toen niet ook zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn alle 16 jarigen zo irritant?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |