Kijk, dat zijn de betere prijzenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef iFries het volgende:
Ik ben begonnen op een suzuki gs500. Is me prima bevallen, ook qua kosten enzo :-)
Yep, ik hoef niet meteen harderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef iFries het volgende:
moet je trouwens 25kw rijden of niet ?
Yep, Suzuki is altijd een goed merk om mee te beginnen. Ik ga je niet voorschrijven welke te nemen want je zal ongetwijfeld een eigen voorkeur hebben maar Suzuki is een prima merk om te starten waarna jezelf wel bij een Harley,als je al wat langer rijdt,eindigdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef TPS het volgende:
Dag mensen,
Ik ben nog best een leek als het gaat om motorkennis, vandaar dat ik hier dit topic open. 29 augustus ga ik beginnen met lessen maar ik wil alvast wel goed gaan orienteren op wat er allemaal voor leuks op de markt is!
Ben dus op zoek naar een leuke beginnersmotor, maar niet te duur. Ik wil het gaan gebruiken voor recreatieve doeleinden. Dus lekker in het weekend beetje cruisen, vriendinnetje achterop. Misschien ook wel af en toe voor woon-werk verkeer maar niet altijd
Belangrijk voor mij is wel dat de motor er wel een beetje tof uit moet zien. Ik hoef niet zo'n sportmotor btwMeer iets in de richting van de Honda NTV650..
Heeft iemand suggesties/tips voor me?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Yep, Suzuki is altijd een goed merk om mee te beginnen. Ik ga je niet voorschrijven welke te nemen want je zal ongetwijfeld een eigen voorkeur hebben maar Suzuki is een prima merk om te starten waarna jezelf wel bij een Harley,als je al wat langer rijdt,eindigd
Maar krijg je dan niet gigantische rugpijn in je onderrug na een tijd? dat hoor ik althans van veel bekenden met zo'n motor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:23 schreef xylius het volgende:
Probeer een chopper, zodra je met het sturen leert om te gaan is het een hele comfortable motor!
Het ziet er ook stoer uit en als je goed zoekt kun je een chopper heel goedkoop vinden.
Geboren in '95. Hij zal je vast geen fatsoenlijk antwoord kunnen gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet gigantische rugpijn in je onderrug na een tijd? dat hoor ik althans van veel bekenden met zo'n motor.
Échte motorrijders rijden harleyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef TPS het volgende:
Ghehe, ik zie mezelf ook nog niet echt op een chopper rijden
Voor een paarhonderd euro heb je al iets wat rijd :-) en ook op een brik kun je heel veel lol hebben :-)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik nu al wil starten met mijn rijlessen en dan meteen een motor wil kopen. Kosten van rijlessen kan ik nog wel betalen, maar een motor zit er denk ik nog niet in.
Dus ik kijk even mee of ik goede tips zie.
En wat bedoel jij met "doei"? Om te beginnen zei ik is Suzuki THA BOMB! later als je meer ervaren bent dan kun je kiezen welke je wilt en wordt het toch vaak een Harley voor de meestenquote:
niet alle kleding hoeft nieuw gekocht te worden (behalve helm natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef tralalala het volgende:
Tsja, kleding komt er natuurlijk ook nog bij...
Och, als goedkope motoren kunnen best redelijk zijn. Je moet er een beetje geluk mee hebben. In het najaar ipv in het voorjaar kopen scheelt ook heel veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik nu al wil starten met mijn rijlessen en dan meteen een motor wil kopen. Kosten van rijlessen kan ik nog wel betalen, maar een motor zit er denk ik nog niet in.
Dus ik kijk even mee of ik goede tips zie.
Dat is precies wat ik ga doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Och, als goedkope motoren kunnen best redelijk zijn. Je moet er een beetje geluk mee hebben. In het najaar ipv in het voorjaar kopen scheelt ook heel veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |