En waar is dat te vinden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Jofol het volgende:
Het elfde gebod, een restaurant/cafe vol met Maria beelden. Verder niks religieus of zo, gewoon lekker eten met normale muziek. Wel apart om tussen te zitten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef Trusten het volgende:![]()
Vanaf donderdag ben ik een aantal dagen in Antwerpen samen met mijn moeder en daarvoor zoeken we nog een aantal leuke plekken om uit eten te gaan![]()
De 'eisen':
- Lekker![]()
- Betaalbaar
- Geen restaurants met uitsluitend vis (daar zijn we beiden niet zo van)
Hebben jullie nog leuke tips?
Jammer dat je niet naar die leuke restaurantjes kan als je met de auto komtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met het OV komt of de auto maar als je met de eerste komt= trein dan moet je maar eens als je het centraal station uitloopt links en rechts van je kijken wanneer je verder de boulevard inloopt. Het wemelt er van leuke en gezellige en...goede restaurantjes.
O oke thanks, meestal zitten er rond centrale stations veel slechte en overpriced restaurants....maar in Antwerpen dus niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef fokkerspy het volgende:
Ik weet niet of je met het OV komt of de auto maar als je met de eerste komt= trein dan moet je maar eens als je het centraal station uitloopt links en rechts van je kijken wanneer je verder de boulevard inloopt. Het wemelt er van leuke en gezellige en...goede restaurantjes.
Zeker wel, daar zou ik hard voorbij lopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
O oke thanks, meestal zitten er rond centrale stations veel slechte en overpriced restaurants....maar in Antwerpen dus niet?
Tegenover de UGC-bioscoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:16 schreef borisz het volgende:
De Argentijn ergens vlak bij Chinatown.
zeer zeker wel vooral hard doorlopen en op een van de marktjes (ok tis geen markt maar zoals groenplaats en dergelijke) wat eten 10 keer lekkerder en veel goedkoper.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
O oke thanks, meestal zitten er rond centrale stations veel slechte en overpriced restaurants....maar in Antwerpen dus niet?
Op de Keyserlei wemelt het van de gezellige restaurantjes. Menukaarten hangen voor het raam dus de prijzen kun je makkelijk vergelijken. Als wij een paar dagen naar Antwerpen gaan dan doe we ook altijd een pizzahutje. Daar eet je 3 gangen voor 9,95 en dan zit je ook goed vol hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:16 schreef XL het volgende:
[..]
Zeker wel, daar zou ik hard voorbij lopen.
Niet alleen de menukaarten hangen er voor het raam, ook de plaatjes van hoe het er op je bord uitziet. Om een beter beeld te geven van de kwaliteit die je er mag verwachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:06 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Op de Keyserlei wemelt het van de gezellige restaurantjes. Menukaarten hangen voor het raam dus de prijzen kun je makkelijk vergelijken. Als wij een paar dagen naar Antwerpen gaan dan doe we ook altijd een pizzahutje. Daar eet je 3 gangen voor 9,95 en dan zit je ook goed vol hoor.
Ik krijg daar ook altijd zo'n Damrak gevoel bij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef XL het volgende:
[..]
Niet alleen de menukaarten hangen er voor het raam, ook de plaatjes van hoe het er op je bord uitziet. Om een beter beeld te geven van de kwaliteit die je er mag verwachten
Bedankt voor de parkeertip! Ik ben er al een keer met de trein geweest, maar wil ook een keer met de autoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Je kan gratis parkeren aan de kaaien in antwerpen, een minuutje of 5 wandelen en je bent aan de grote markt. In de straatjes vlakbij heb je veel restaurants, en daar ligt ook de pasta-restaurant die Tjop Tjop voorstelt. Ben er zelf nog niet gaan eten.
Als je dan op een vrijdagavond er bent, zou ik je voorstellen om strawberry fields (café) binnen te gaan. In de avond is er een jam sessie, altijd wel leuke muziek.
Voor een jazz café moet je naar de Muze gaan, ligt aan één van de vele straatjes vlakbij de grote markt. Ligt in een relatief rustige straatje, en daar tegenover heb je nog een toffe café (de pelikaan). Alleen bij de Muze opletten dat er geen live band optreedt, want dan betaal je 50 cent extra per consumptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |