swarmahoer, kom er maar in!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef enchufa het volgende:
Dus ik hoor zo dat prachtige nummer van Jan Smit en Damaru over tuintjes in je hart, dus ik denk dat is vet cool dat ga ik ook voor mijn sweetie zingen.
Dus ik de tekst en zo geleerd... sranang tongo!![]()
Door de zenuwen zing ik dat ik een Tentje in mijn broek voor haar heb...
nu vind ze me een pervert en wil niet meer sexen![]()
Klacht: tentje in mijn broek
Subklacht: geen sex
Antiklacht: tuintjes wieden!
Komt ie zeker weer met 1 of ander bekende persoon van internet gepluktquote:
Waar is die gozer eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Biels het volgende:
Soms lijkt enchufa wel het gefaalde broertje van Forza.
Die hosseltopics zijn kwaliteitsliteratuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Die enchufa topics zijn zo wat nog erger als die 'hossel-topics', de hosselaars nemen zichzelf tenminste niet zo serieus als dit figuur.
Dacht meer aan een neefje van Emimichquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Biels het volgende:
Omdat? Wat is de link tussen die twee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een neefje van Emimich
Allebei grote muil en sterke verhalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat? Wat is de link tussen die twee?
Ik vind hem meer een mislukte kloon van trifkoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef Biels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |