quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanwege de uitzending (en de schaamte/het gepest) dat daarop volgde?
Achja, da's toch altijd wel zo, het wordt aangestuurd en scherp gemonteerd, maar zouden ze dat niet doen dan is het ook niet leuk om te zien, ik maak me er niet druk omquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
Hmm ik dacht altijd dat het wel leuk was, alleen die zooi wordt zo aangestuurd als de pest. Weet nog wel bij het vorige seizoen.
In het vorige topic stond toch ook helemaal geen mooie OP? Als je hem hier neerzet of PM't wil ik de OP best editten hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Starlie het volgende:
Heeee... waar is mijn mooi gemaakte OP????Dit is tevens een verkapte TVP!!
Neuh joh die van jou is ook prima, hij stond inderdaad niet als OP maar op pagina 2 omdat iemand vroeg om een leuke OP en ik had niets te doen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het vorige topic stond toch ook helemaal geen mooie OP? Als je hem hier neerzet of PM't wil ik de OP best editten hoor.
echt wel, ze doet niets anders dan wenenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Pyttpytt het volgende:
Zo gemonteerd of niet, Chantal lijkt me goed vermoeiend...
Jemig zeik niet zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Pyttpytt het volgende:
Jammer dat je bij dit soort topics altijd de eerste bladzijde over kan slaan omdat die vrijwel alleen maar vol staat met tvp's. Waar zijn de modjes hier...???
Nou dan weet je dat je voortaan pas op pagina 2 moet gaan lezen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Pyttpytt het volgende:
Jammer dat je bij dit soort topics altijd de eerste bladzijde over kan slaan omdat die vrijwel alleen maar vol staat met tvp's. Waar zijn de modjes hier...???
Idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dan weet je dat je voortaan pas op pagina 2 moet gaan lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |