Dank je wel!quote:
en ik moet nu echt off, maar vertel ff, nog vorderingen gemaakt (over een uurtje terug, dus dan lees ik weer...)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah ik was jullie al kwijt..... die Generaal was te lui om een topic te openen.....
Sorry, sorry, sorry...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah ik was jullie al kwijt..... die Generaal was te lui om een topic te openen.....
gisterenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor buiten het feit dat ik haar weer ben misgelopen....![]()
Jarig vandaag Tombo?
Wat voor vorderingen heb je gemaakt, als je d'r niet tegen gekomen bent?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor buiten het feit dat ik haar weer ben misgelopen....![]()
Jarig vandaag Tombo?
Nu ga je een rang omlaag......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, sorry, sorry...
Ik had een gepost en het venster gesloten en verder niet gekeken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, sorry, sorry...
Ik had een gepost en het venster gesloten en verder niet gekeken![]()
![]()
Gefeliciteerd dan!quote:
Vergeef me, vergeef me....quote:
dank je wel!!!quote:
dank je wel. en ik vergeef je hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vergeef me, vergeef me....![]()
![]()
![]()
En gefeliciteerd![]()
![]()
Ciao en tot straksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dank je wel!!!
Ik ben naar Walibi geweest, is gratis op je verjaardag (tip voor een ieder...)
Ik ga nu echt rennen!
xxx
Terug! En oh oh, wat een drukte hier...quote:
Nooit Spetters gezien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Terug! En oh oh, wat een drukte hier...
Dat dubbele punten topic wordt inderdaad nogal problematisch vrees ik (ik weet de vraag over spetters ook niet...)
Heel heel heel heel heel lang geleden...quote:
Ik vind het ook een vreselijke film maar ik viel er onlangs in op het MGM kanaal en bleef weer hangen..... Maar ik begreep weer waarom ik er met grote walging aan terug dacht..... Onsympathieke karakters, slechte dialogen een verhaallijn van niks.... en toch bleef ik hem uit kijken....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel heel heel heel heel lang geleden...![]()
zo lang geleden dat we (we keken hem met een stel vriendinnen) om de haverklap in een deuk lagen om alles wat ook maar een beetje richting seks ging...
Het is totaal niet blijven hangen als zijnde een film die de moeite waard is om nog eens te kijken...
Aparte smaak heb je danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreselijke film maar ik viel er onlangs in op het MGM kanaal en bleef weer hangen..... Maar ik begreep weer waarom ik er met grote walging aan terug dacht..... Onsympathieke karakters, slechte dialogen een verhaallijn van niks.... en toch bleef ik hem uit kijken....
Ik wou gewoon zien waarom ik de film zo walgelijk vond.... maar nu weet ik het weer.... ik haat mensen zonder eergevoel en die film zit er vol mee...quote:
Ik weet alleen nog dat Maarten Spanjer erin zat... en verder kom ik nu niet echt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou gewoon zien waarom ik de film zo walgelijk vond.... maar nu weet ik het weer.... ik haat mensen zonder eergevoel en die film zit er vol mee...
Er staat al een nieuwe vraag....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat Maarten Spanjer erin zat... en verder kom ik nu niet echt...
Dag Generaalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Dame, heer...
Ik wens u nog een prettige avond/nacht. Ik duik me bedje maar weer eens in. Gegroet zijt u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |