http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_moskee_Ede__.htmlquote:
Varkenskop bij moskee Ede
EDE - Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag een varkenskop neergelegd bij de Al Mouahidin moskee in Ede.
Moskeegangers troffen de kop zondagochtend aan. Beelden van bewakingscamera's laten zien dat twee onbekende fietsers de in een zak verpakte kop 's nachts achterlieten. De moskee aan de Peppelensteeg in Ede opende pas afgelopen mei de deuren.
Het bestuur van de moskee spreekt van een bewuste actie tegen de moskee en meldde de vondst bij de politie. De laatste keer dat de moskee doelwit was van tegenstanders, was meer dan anderhalf jaar geleden. Tijdens de bouw gingen onder meer ruiten aan diggelen.
De laatste anderhalf jaar is er sprake van een goed contact met de omgeving, zegt een bestuurswoordvoerder. „We hebben bij de opening van onze moskee een open dag gehouden en dat leverde talloze enthousiaste reacties op.”
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef Moozzie het volgende:
Was het niet zoiets dat als dat 3 keer gedaan wordt dat de moskee dan gesloopt moet worden? Want dan was het te onrein of whatever
Niet iedereen is een sneue xenofoob.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Magistic het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de opening van een moskee in je buurt 'enthousiaste' reacties kan opwekken.
HALLO!!??!! Het is EDE. BOEREN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
Nogal kinderachtig. Maar goed, de vraag is natuurlijk hoe je als gewone burger even aan een varkenskop komt (tenzij je ermee geboren bent...)
Joh(!)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
Lekker tolerant zijn ze daar op de bible belt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Magistic het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de opening van een moskee in je buurt 'enthousiaste' reacties kan opwekken.
Tja, die hadden liever nog een kleuterschooltje ofzo...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef badwurm het volgende:
[..]
er wordt een fokking moskee neergezet, hoe tolerant moeten ze zijn dan volgens jou![]()
![]()
Volgens mij zijn ze daar al 5 jaar aan het bouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
misselijke actie.
neemt niet weg dat de grootste moskee van nederland gebouwd is op varkensoord (rotterdam).
een eeuwenlang gebruikte plek om varkens te hoeden, slachten en verkopen.
Ik denk dat dat juist hetgeen is geweest dat die opgeschoten jongeren hebben geprobeerd over te brengen aan de moskeegangers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef Telecaster het volgende:
Nou ja, liever een varkenskop dan een molotovcocktail - je kan het ook positief bekijken natuurlijk.
Evenzogoed, geen fraaie actie. Ik vind de islam een volstrekt stupide religie, net zoals de rest overigens, maar als je het niet eens bent met een ideologie dient de strijd met woorden gevoerd te worden.
Waarschijnlijk heeft de gemiddelde christenfundamentalist op de Bibelebonse Belt liever een fanatieke gelovige van desnoods een ander smaakje denkbeeldig vriendje naast zich dan een atheist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef badwurm het volgende:
[..]
er wordt een fokking moskee neergezet, hoe tolerant moeten ze zijn dan volgens jou![]()
![]()
Het zal wel mee vallen denk ik. Diezelfde christenfundamentalist gaat ook iedere zaterdag naar de chinees om zijn afhaalmaaltijd te halen met een boedhistische wc kalender. Wat jullie er ook van proberen te maken, het gaat alleen om die ene religie die vanuit de basis is opgezet om de joden en christenen te besmeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Telecaster het volgende:
Waarschijnlijk heeft de gemiddelde christenfundamentalist op de Bibelebonse Belt liever een fanatieke gelovige van desnoods een ander smaakje denkbeeldig vriendje naast zich dan een atheist.
Tsja, had je als homo maar niet door Slotervaart moeten lopen cq in Overvecht moeten gaan wonenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef badwurm het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Varkensvlees is erg lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
zullen we het allemaal wat minder lollig insteken. dit doe je gewoon niet! ik vind het een schande.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |