Klacht : Domme snollen in Amerikaquote:Only in America... Een studente die na haar opleiding geen baan kreeg in haar sector, eist bij de school 72.000 dollar studiegeld terug.
Trina Thompson heeft het Monroe College in New York voor de rechter gedaagd. De 27-jarige vrouw uit de Bronx haalde in april haar bachelor in bedrijfsadministratie en informatica, zo meldt CNN.
De hbo-opleiding heeft een bureau dat ex-studenten een duwtje in de rug geeft bij sollicitaties, maar vanwege de crisis kunnen zij ook niet veel meer doen. Trina is daar woedend over. Ze wil 70.000 dollar en 2000 extra ter compensatie voor alle stress die ze heeft ondergaan.
Trina roept iedere werkloze student op een rechtszaak te beginnen. Ze vindt het belachelijk dat hbo'ers uiteindelijk bij de McDonald's terecht komen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:48 schreef Nobu het volgende:
Ik ben van mening dat een HBO'er bij McDonalds een baan op niveau heeft gevonden.
Maar dan toch wel maximaal bij de vuilnisbakken oh uwe geleerdheid, want de Big Macs worden door de Alfa studenten gebakken en achter de kassa staan de beta's.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:48 schreef Nobu het volgende:
Ik ben van mening dat een HBO'er bij McDonalds een baan op niveau heeft gevonden.
Andersom natuurlijk, beta's kunnen immers niet tegen teveel interactie met andere mensen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:09 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
want de Big Macs worden door de Alfa studenten gebakken en achter de kassa staan de beta's.
Kom zeg, in Nederland kun je gewoon op kosten van de staat leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeft ook niet: Nobu werkt bij de Mac dus eet iedere dag gratis...
Is niet echte goede vergelijking. Community College is beetje MBO, College kan je geen master halen, en University wel. Het niveau van universities overigens vaak ongeveer even "hoog" als hbo in NL. De betere universities zijn vaak ook wat moeilijker en dus te vergelijken met universiteiten in NL. MAW, College kan net zo "makkelijk" zijn als MBO, maar ook redelijk dicht tegen de nederlandse universiteiten zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef afcajos het volgende:
Hoe noemen ze het HBO in Amerika eigenlijk? En MBO? Ik hoor eigenlijk aleen maar College en University
Jij dus schijnbaar ook.quote:
Jij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |