[sarcasme]quote:De publieke omroep PowNed wil een politieke partij beginnen. Dat meldt de secretaris van de omroep Jan Bennink in het opinieblad HP/De Tijd. De bedoeling is dat het oprichten van de partij volledig in beeld wordt gebracht op de potentiële nieuwe omroep PowNed.
Over het programma wil Bennink niet veel loslaten. "We beginnen helemaal from scratch, zonder ideeën, leider, etcetera. Leden en/of kijkers gaan alles bepalen. De bedoeling is dat het evolueert tot een echte partij en dat het ook daadwerkelijk iets gaat opleveren. Elke stap wordt uitgezonden op tv," aldus secretaris Bennink.
Ook gaat de secretaris in op het uitlekken van het programma Het Voorgesprek. "Een beetje een tragisch verhaal dit. Het was een topidee. Ontzettend jammer dat het is uitgelekt," aldus de secretaris in het opinieblad. Bennink vervolgt: "Maar, laten we er ook geen drama van maken. Er valt nu niets meer aan te doen. Het wordt moeilijk om het nog door te zetten. Maar zeg nooit nooit. You never know. Het zou toch zomaar kunnen dat we het wel doen."
Het grappige is dat de gemiddelde GS-bezoeker denkt dat de gemiddelde FOK!ker 12 jaar is. Uiteindelijk blijken beide websites vol te zitten met (jong)volwassenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:51 schreef Bastian het volgende:
[..]
[sarcasme]
Hoe gaan ze genoeg kiezers krijgen als de gemiddelde leeftijd van een reaguurder 15/16 is?![]()
[/sarcasme]
je verwart leeftijd met IQ.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef waht het volgende:
[..]
Het grappige is dat de gemiddelde GS-bezoeker denkt dat de gemiddelde FOK!ker 12 jaar is. Uiteindelijk blijken beide websites vol te zitten met (jong)volwassenen.
Verder zal ik alles lekker vanaf de zijlijn bekijken.
Pas maar op dat ze nu geen fatwa over je uitroepen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef badwurm het volgende:
Het grapje "GeenStijl" heb ik al te vaak gehoord om er nog om te kunnen lachen. Alleen al de tekst "reageren is leuk maar... " op hun site is dermate imbeciel dat het gewoon lachwekkend wordt.
Geenstijl is een site gemaakt door homoseksuelen die een anti-christelijke hetze zijn begonnen en waar het hetero-reageerder volk massaal achteraan loopt.
Ik zat al op GS toen jij nog in de piemel van je vader zat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:02 schreef Bastian het volgende:
[..]
Je bedoeld... dat jij lid bent van PowNed?
sperma in piemelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zat al op GS toen jij nog in de piemel van je vader zat.
jij moet je kennis wb biologie nodig wat opkrikken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zet mijn tanden in hun billen en scheur de stukken eruit als het moet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Bastian het volgende:
Pas maar op dat ze nu geen fatwa over je uitroepen...
Tsjonge.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef badwurm het volgende:
[..]
Ik zet mijn tanden in hun billen en scheur de stukken eruit als het moet.
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon overlaten aan de wet van de meerderheid, dát zal spraakmakende politiek opleveren.quote:Over het programma wil Bennink niet veel loslaten. "We beginnen helemaal from scratch, zonder ideeën, leider, etcetera. Leden en/of kijkers gaan alles bepalen. De bedoeling is dat het evolueert tot een echte partij en dat het ook daadwerkelijk iets gaat opleveren. Elke stap wordt uitgezonden op tv," aldus secretaris Bennink.
Triest... iemand die naar eigen zeggen geboren is in 1974 en dan zo'n reactie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan niet mierenneuken hè?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
jij moet je kennis wb biologie nodig wat opkrikken.
Dit topic was al een dikke fail zodra jij de knop new topic in drukte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef Bastian het volgende:
[..]
Triest... iemand die naar eigen zeggen geboren is in 1974 en dan zo'n reactie.
Wéér een mislukt topic. En waarom? Omdat er dus iemand reageert die lid is van PowNed.
![]()
Ik ben lidquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef Bastian het volgende:
[..]
Triest... iemand die naar eigen zeggen geboren is in 1974 en dan zo'n reactie.
Wéér een mislukt topic. En waarom? Omdat er dus niemand reageert die lid is van PowNed.
![]()
Ach... trek het je niet aan... het is niet persoonlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit topic was al een dikke fail zodra jij de knop new topic in drukte.
Stop eens met het vernaggelen van je eigen topic?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef Bastian het volgende:
[..]
Ach... trek het je niet aan... het is niet persoonlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |