Want? Daar zit geen verschil in hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geschikt abonnoment? Ik zou hem liever gewoon via ms krijgen dan via usenet of torrent.
Waarom specifiek Ultimate? Als thuisgebruiker betaal je meestal veel te veel met deze versie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind het echt dom dat je maar 1 productkey p computer mag gebruiken...
Want ik heb 3 computers thuis; waarom doen ze niet 3 per pack. Waardeloze zooi.
Ik ben van plan om de Ultimate te kopen...
nope oktober dacht ik alquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Officieel komt Windows 7 pas volgend jaar uit toch?
Een collega die een net een Sony Vaio had gekocht had er een bon bij voor gratis upgrade naar Win7, beschikbaar rond 22 okt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nope oktober dacht ik al
Bij usenet (of torrents) even letten of er Technet of MSDN in de titel staat. Dan heb je (met 95% zekerheid) de iso die van Microsoft afkomstig is. Downloaden gaat dan ook sneller (bij mij: Usenet 25Mbit/s vs Microsoft (max. 8Mbit/s).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geschikt abonnoment? Ik zou hem liever gewoon via ms krijgen dan via usenet of torrent.
Zal de final release ook op MSDNAA worden uitgebracht op 22 oktober, of hangt dit van je MSDNAA admin af hoe snel hij het beschikbaar stelt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef c0nd0r het volgende:
De enterprise serial is ook te krijgen via MA3D/MSDNAA
Specs valt toch wel mee? Hij draait prima op m'n netbookje...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:08 schreef tomic het volgende:
[..]
Zal de final release ook op MSDNAA worden uitgebracht op 22 oktober, of hangt dit van je MSDNAA admin af hoe snel hij het beschikbaar stelt?
MA3D is toch hetzelfde als MSDNAA?
* tomic vind windows 7 RTM echt heerlijk werken , het is heel snel, ik wacht ook nu nog even met het aanschaffen van een SSD. Gewoon omdat het nu al zo snel loopt. Ik denk overigens dat er nog weinig XP''ers overstappen: je specs moeten nl. wel goed zijn en de herinneringen aan Vista zitten nog vers in het geheugen.
Gewoon Avastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Welke (gratis) virusscanner kan ik gebruiken icm W7?
AVG had dacht ik al een gratis versie, weet alleen niet of die nog beta is of nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Betaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
AVG had dacht ik al een gratis versie, weet alleen niet of die nog beta is of niet
Ja, volgens mij heb ik nog ergens zo'n beta gedraaid, maar weet het niet zeker. Thuis weet ik meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beta
Hier draait al een hele tijd versie 8.5 inmiddels.
quote:
binnenkort gratis Microsoft Security Essentials, tot dan AVG of Avastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Is beter. Heb de volledige versie van Windows 7quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Vista is iig kut, ik hoop dat Windows 7 beter wordt.
Is er ook een halve versie dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is beter. Heb de volledige versie van Windows 7
Brrrrrquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die draait alleen op 640*480 - 16bit
quote:
Hmmmmmmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is daar zo erg aan dan?
Als je nu een PC koopt krijg je er vaak een gratis (of voor weinig) upgrade bijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Windows 7 komt 22 oktober in de winkels..ik hoop met mijn oude pc'tje te doen tot oktober dan koop ik een nieuwe pc.. Deze doet regelmatig raar, ik draai nu windows XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |