Je krijgt idd geen licenties voor alle software, maar wel serials om te testen (zonder tijdslimiet). Tevens zitten er wat zaken die voor systeembeheerders handig zijn bij zoals 2 gratis supportcalls, managed newsgroups, chat-functie voor hulp bij het vinden van informatie omtrent je problemen (met MS software, niet je drank- of vrouwenproblemen dus).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
M.a.w. het is een on-line CD/DVD back-up systeem en je zal zelf nog ergens een serial moeten kopen?
Ik ga terug naar een RC versie als ik vandaag geen drivers kan vinden......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:34 schreef TeleluvR het volgende:
Dus misschien toch maar eerst even testen met een dualboot
De grote vraag is: Waarom wil je Vista bewaren? Zo veel verschil zit er niet tussen Vista en 7. Bij XP en Vista was het voor de hand liggender om dual-boot te gebruiken. Vooralsnog lijkt 7 gewoon op een (erg goed) getweakte Vista. Aangezien Surf doorgaans op zich laat wachten zou ik gewoon de RTM (schoon) installeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn laptop draait op moment Vista x64.
Voor Win7 wil ik toch wel graag met een schone installatie beginnen. Loont het de moeite om Vista alvast te vervangen door Win7 of toch liever dualboot? Is Vista later eventueel makkelijk te verwijderen en partities te schuiven?
Het idee zou zijn om de RTM te installeren en te re-armen totdat de versie van Surfspot uitkomt....
Vista bewaren zou zijn om bovengenoemde problemen te mijden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:40 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
De grote vraag is: Waarom wil je Vista bewaren? Zo veel verschil zit er niet tussen Vista en 7. Bij XP en Vista was het voor de hand liggender om dual-boot te gebruiken. Vooralsnog lijkt 7 gewoon op een (erg goed) getweakte Vista. Aangezien Surf doorgaans op zich laat wachten zou ik gewoon de RTM (schoon) installeren.
Och daar was ik helemaal vergeten om te proberen.... bij deze directquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:43 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb zelf ook last gehad met Asus drivers (moederbord onderdelen voornamelijk). Uiteindelijk een kwestie van Compatability Modus gebruiken bij de Setup.exe van de drivers, dan omzeil je de Windows versie check van Asus. Mijn (Asus EN8800gtx) videokaart drivers heb ik nog niet geprobeerd omdat de ingebakken drivers voor NVidia kaarten vooralsnog prima werken.
zat de driver dan wel in de RC ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga terug naar een RC versie als ik vandaag geen drivers kan vinden......
Nou voor zover ik weet wel.... ik ben vanacht over gegaan van de 7264 naar de 7600quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zat de driver dan wel in de RC ?
kan je niet gewoon de catalyst downloaden van http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspxquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet wel.... ik ben vanacht over gegaan van de 7264 naar de 7600
En nu kan ik mijn ati catalyst drivers niet meer installeren en wordt mijn graka alleen herkent als standaard VGA bla bla bla
Krijg exact hetzelfde probleem.... de ati manager installeert van alles, HDMI audi drivers etc maar mijn VGA blijft op standaard staan... ook na reboot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kan je niet gewoon de catalyst downloaden van http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
er staat ook een windows 7 driver bij voor 32 en 64 bit.
in device manager even standaard vga d'r uit gooien ? en opnieuw laten detecteren ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Krijg exact hetzelfde probleem.... de ati manager installeert van alles, HDMI audi drivers etc maar mijn VGA blijft op standaard staan... ook na reboot.
Ook allemaal al geprobeerd.... ik ben niet zo van de setups, en doe het liever via de update driver.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in device manager even standaard vga d'r uit gooien ? en opnieuw laten detecteren ?
of kiezen voor update driver en dan verwijzen naar de lokatie van de ati bestanden die geinstalleerd zijn door die driver ?
De vista x64 drivers zitten in hetzelfde bestand als die van windows 7 x64quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef het_fokschaap het volgende:
dan lijkt me inderdaad de enige optie om de vista driver te installeren in compatibility mode.
probeer even de vista driver van de asus site zelf.
als je dat tenminste niet ook al geprobeerd had
Klopt, ga ik direct proberenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
even linksboven je modelnummer invoeren AH3450
op die site staat volgens mij helemaal geen windows 7 driver.
Gelukt met een nog oudere Vista x64 driver.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, ga ik direct proberen
Het is overigens de ati_862 driver die je dan downloadt, terwijl de andere de ati_863 was.
Je kunt met Technet letterlijk alle Microsoft producten downloaden + keys. Technet is bedoeld voor IT professionals die dingen willen testen etc..... Alleen "test" ik gewoon lekker lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef popolon het volgende:
Eindelijk op de MS Technet site. Downloaden maar.
[..]
Nou goed, alles waar je een licentie voor hebt.
Bijna alles, Visual Studio is zo'n uitzondering. Wellicht dat er duurdere abo's zijn die het wel hebben, maar mijn Technet plus iig niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt met Technet letterlijk alle Microsoft producten downloaden + keys. Technet is bedoeld voor IT professionals die dingen willen testen etc..... Alleen "test" ik gewoon lekker lang.
De keys zijn gewoon retail keys en blijven geldig.
Je kan hem ook verkleinen, volgens mij met rechtermuis-eigenschappen-iconen verkleinenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef TeleluvR het volgende:
Windows 7 RTM bevalt tot zover goed. Wel even wennen aan de grote taakbalk, ik houd van klein. En twee apparaten zijn 'unknown devices' geen idee wat, want alles werkt...
Alles voelt vlot en 'snappy' aan, ben benieuwd hoe 7 na een weekje bevalt!
en een driver in compatibility mode installeren helpt ook niet ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef popolon het volgende:
Een klein driver probleempje maar: 't LCD schermpje op de XPS m1730 doet 't niet.
Logitech heeft er nog niet de juiste drivers voor. Slackers!
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan hem ook verkleinen, volgens mij met rechtermuis-eigenschappen-iconen verkleinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |