Geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Geqxon het volgende:
Als de upgrade van Vista naar Windows 7 30 euro gaat kosten koop ik hem.
Ik ook nietquote:
Dat is dus de enige manier om Windows 7 gratis en legaal te bemachtigen.quote:Klanten die na 26 juni 2009 een computer met Windows Vista aanschaffen, krijgen een voucher die recht geeft op een kosteloze upgrade naar Windows 7. Een installatie-dvd krijgen ze opgestuurd als het OS op 22 oktober officieel is uitgebracht. De upgrade-optie vervalt op 31 januari 2010. De softwaregigant zal vrijdag op een speciale website meer details over het upgrade-programma bekend maken.
Dat zijn de retail prijzen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ook niet
Upgrade W7 Home Premium: ¤ 199,00
Upgrade W7 Ultimate: ¤ 299,00
[..]
Dat is dus de enige manier om Windows 7 gratis en legaal te bemachtigen.
Verkeerd geformuleerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daarbij is het natuurlijk bullshit om dat de enige manier te noemen om legaal 7 te verkrijgen.
Ook bullshit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerdIk bedoelde dus dat die manier (vrijwel) de enige manier is om op een legale manier Windows 7 gratis te verkrijgen voor zover ik weet. Maar wat ik me dan daarbij afvraag: zal er dan niet een run ontstaan op Windows Vista-dvd's?
Ook goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook bullshit.
Je kan 7 gewoon als retail kopen in de winkel of als OEM kopen in een computerzaak, al dan niet met een stukje hardware.
En nee, er zal geen run gaan komen op Vista install's omdat het gaat om Vista wat geinstalleerd is op pc's of laptops.
hoe verklaar je deze dan ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook bullshit.
Je kan 7 gewoon als retail kopen in de winkel of als OEM kopen in een computerzaak, al dan niet met een stukje hardware.
En nee, er zal geen run gaan komen op Vista install's omdat het gaat om Vista wat geinstalleerd is op pc's of laptops.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef -gt- het volgende:
[..]
hoe verklaar je deze dan ?
maar kan ook denkfout van mij zijn hoor
Is gewoon de zoveelste Engelse versie met language pack geüpload door kudogeile sukkeltjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie op usenet al een RTM NL 64bit
Een unattended pre-activated install...
Voor de liefhebbers, unattended pre-activated troep ga ik iig niet aan beginnen, je weet nooit wat voor troep/settings erin verwerkt zitten
20 Raampjes voor jouww!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is gewoon de zoveelste Engelse versie met language pack geüpload door kudogeile sukkeltjes.
Nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Tijn het volgende:
Bij Windows 7 is er toch geen losse 32- en 64-bit versie meer? Ik dacht ze die twee varianten nu geïntegreerd op 1 disc hadden gezet.
Omdat ik dit op Wikipedia had gelezen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij?
Blijkbaar betekent dat niet wat ik dacht.quote:With the exception of Windows 7 Starter, all editions will support both 32-bit (x86) and 64-bit (x86-64) processor architectures.
Dat betekent dat alle versies (Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate, etc.) zowel in 32-bit als 64-bit beschikbaar zijn. Dat staat er toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ik dit op Wikipedia had gelezen:
[..]
Blijkbaar betekent dat niet wat ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |