Echt wel. Zeker als je je niet lekker voelt en de tafeltjes in de schaduw bij terrasjes vol zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om te shoppen...
Oee sexyyyyyy en foto.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten geleden een zwembroek gekocht
Ok, dan kan ik er wel inkomen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker als je je niet lekker voelt en de tafeltjes in de schaduw bij terrasjes vol zitten.![]()
Rot lui.
Ik stond daarstraks in de schaduw en vond het niks warmsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is 25 graden man, in de schaduw.
Normale mensen. Ahh vandaar dat ik de schaduw niks warm vondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor normale mensen, Bels. Even er rekening mee houdend dat de architectuur in Nederland ook niet echt 25+ vriendelijk is, in tegenstelling tot zuidelijker gelegen landen.
Echt wel!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:56 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om te shoppen...
Heb daar gelukkig weinig tot geen last vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt wel!!
Shoppen moet je niet met 20+ graden doen. dan ga je teveel zweten enzo.. niks aan
Ja.quote:
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:03 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik er wel inkomen..
Zelf ben ik altijd in de stemming om te gaan shoppenGa me er altijd beter van voelen..
En ja, die volle tafeltjes krijg jij toch wel leeg. Moet je gewoon je vrouwelijke charmes gebruiken
Balansproblemen bij het zien van jouw heupwiegende verschijning?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.Wat hebben die mannen.
Ze zijn betoverd door jou.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Die heb ik niet eens nodig, tijdens het lopen net viel een vent bijna van zijn fiets, omdat hij zo nodig nog eens moest omdraaien.Wat hebben die mannen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Balansproblemen bij het zien van jouw heupwiegende verschijning?
Ik had een heel kort rokje aan en een blousje half open.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Je had een fijn strak truitje aan met genoeg vlees om te zien?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een heel kort rokje aan en een blousje half open.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Oequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik was op Center Parcs met mijn ouders. Die verblijven daar op het moment. Samen metOma
En zaterdagavond was er een disco show en naderhand vrij dansen. Dat heb ik dus ook gedaan.
Op he podium. En toen ik weg ging (Omawerd moe) kreeg ik complimentjes, de vraag of ik mee ging stappen en zei een meneer dat mijn show leuker was om naar te kijken dan de disco show er voor
Nergens heen. Ik weet gewoon dat ik zo snel mogelijk weer een keer goed moet stappenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijken
Helemaal losgaan dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nergens heen. Ik weet gewoon dat ik zo snel mogelijk weer een keer goed moet stappen
Tally komt naar je toe deze zomer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Waar gaat de tour nu heen, kom ik een keer kijken
en waar is nu die foto.. zit nogsteeds te wachten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Een 500ml bak ijs op.Voel mijn wangen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |