Als het ooit daar terecht komt.. het is voor die tijd al door een andere manier eruit gekomenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:30 schreef erikje14 het volgende:
Als je lever en nieren werken word het dat vanzelf
Zelfde weg als 't d'r in gegoten isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het ooit daar terecht komt.. het is voor die tijd al door een andere manier eruit gekomen
die ja ..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Zelfde weg als 't d'r in gegoten is
Vinger erin en voel je je erna meteen beterquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
Vinger erin en voel je je erna meteen beter
Edit: In je mond wel te verstaan he.
Als ik ziek ben van drank geef ik 1 keer over en voel ik me weer normaal. Kennelijk werkt dat trucje niet voor iedereenquote:
Normaal werkt het ook voor mij. Maar dat is vaak alleen als ik thuis ben, niet als ik daadwerkelijk nog iets moet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik ziek ben van drank geef ik 1 keer over en voel ik me weer normaal. Kennelijk werkt dat trucje niet voor iedereen
Wel binnenhouden hequote:
Dat is mooi ...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe mijn best jongens
Broodje ham/kaas en wat milk&fruit als drankje.
GRR!! was daarnet een lange pm aan het schrijven.. en wat gebeurd er.. druk een verkeerde combi in en m'n FF sluit af![]()
![]()
![]()
Dus m'n hele verhaal kwijt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe mijn best jongens
Broodje ham/kaas en wat milk&fruit als drankje.
GRR!! was daarnet een lange pm aan het schrijven.. en wat gebeurd er.. druk een verkeerde combi in en m'n FF sluit af![]()
![]()
![]()
Dus m'n hele verhaal kwijt
Ik typ geen verkeerde combi's. Er zijn programma's waar ik eerst in notepad tik omdat ze vrij snel crashen, maar Firefox doet dat bij mij nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef erikje14 het volgende:
ow, lekker is dat ja, ik type lange dingen meestal eerst ff in notepad
Te warm?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een weer, ben blij dat ik weer binnen ben. Veel te warm om te shoppen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een weer, ben blij dat ik weer binnen ben. Veel te warm om te shoppen.
Voor normale mensen, Bels. Even er rekening mee houdend dat de architectuur in Nederland ook niet echt 25+ vriendelijk is, in tegenstelling tot zuidelijker gelegen landen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |