quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm en blokjes pancetta en champignons samen met een rib-eye steak met rode wijn saus
Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
klinkt goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm
ff google opquote:en blokjes pancetta
quote:en champignons
quote:samen met een rib-eye steak
geen ideequote:met rode wijn saus
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
Jij altijd, hoe laat ben je hier?quote:
Waar woon je ook alweer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij altijd, hoe laat ben je hier?
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31quote:
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Een beetje assertiviteit mag best wel hoorquote:
Hey, het stond tussen aanhalingstekens ja!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Ik noem hem nooit AdoHoor ik nu niet bij die intimi?
Hey, da's vlakbij!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doen
JA extreem succesvol gewoon!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemen
Nee, maar ik wil wat ik vanavond eet wel een keer voor je maken hoorGeen probleem.
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.quote:
Ah, kijk. Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.
Ja meneer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit mag best wel hoor
En mijn buren zijn een zwembadje aan het vol laten lopen. Hij heeft de tuinslang erin en zij komt met een waterkoker vol met heet water aanlopen om het water warm te krijgen_!
Kopje koffie glazenwasser...?quote:
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als bepaalde flats wegwaren wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?
Als we dat dan gaan doen moeten we denk ik toch maar aan TomTom ofzo gaan gelovenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Gloei het volgende:
[..]
JA extreem succesvol gewoon!Lekker!
t-shirt & korte broek hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
* Gloei draagt een zwart/wit zomerjurkje
*kuch pic's kuch*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzo
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:36 schreef Gloei het volgende:
Bels: thanks namens SK en TomTom lijkt me inderdaad wel een strak plan, anders wordt het nooit wat!
* Gloei heeft raampjes gewassen en neemt het kopje koffie van avotar graag aan
en zo zekerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef avotar het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...
pfff... hoewel het hier in Rotterdam helemaal betrekt.. komt een buitje aan geloof ik...
[..]
![]()
Alstu.... voor U doe ik graag m'n stropdas uit
[..]
en zo zeker
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?
Hoe wilt U dan dat ik je noem
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.
Dat is goed hoor schatje..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Je mag je en jij zeggen hoor. Of Gloei. Of SK. Of schatje. HAHA.
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schatje..
Leuk verhaal btw..
Ik ben gewoon heel voorbeeldig.. dat scheelt ook wel weer...
Jij hoeft dat nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kan
Schatje, liefje, moppie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
I like you already.
Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
Hi BengelDa's wel fijn, hoef je niet zo lang buiten te zweten!
Hier is het binnen lekker koel en de raampjes zijn weer mooi schoon
Mwoah, echt misdragen gebeurt hier niet hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?
oeh oeh.. dan ben ik wel nieuwsgierig geworden..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.
Dank u, er staan er meer. En jij kent mijn oudere verhalen ook zag ik
Jij mag alles tegen me zeggenquote:
Pffff spelen! Lopen is mij persoonlijk al teveel moeite nu, en ik heb niet eens een vachtquote:Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.
En een rare Golden wou met haar spelen, die is gek.
Het is zo weer weekend. Verder idd wel balen alsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:57 schreef Adolecens het volgende:
Zo, weer terug..
En ik heb geen lekkere vrouw in een zomers jurkje wat haar goed staathier
![]()
Dit weer is niet goed voor je testosteron, hormonen geiligheid enzo zonderin de buurt
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef Gloei het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietMaar ik vind het wel schattig klinken, meneer Bels. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |