quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
* Gloei draagt een zwart/wit zomerjurkje
*kuch pic's kuch*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzo
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:36 schreef Gloei het volgende:
Bels: thanks namens SK en TomTom lijkt me inderdaad wel een strak plan, anders wordt het nooit wat!
* Gloei heeft raampjes gewassen en neemt het kopje koffie van avotar graag aan
en zo zekerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Gloei het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef avotar het volgende:
[..]
Vind de baas helaas niet zo'n succes...
pfff... hoewel het hier in Rotterdam helemaal betrekt.. komt een buitje aan geloof ik...
[..]
![]()
Alstu.... voor U doe ik graag m'n stropdas uit
[..]
en zo zeker
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik kom hier nog maar 3 posts.. dus ik moet netjes blijven toch...?
Hoe wilt U dan dat ik je noem
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef Gloei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn zo schattig voorspelbaar!
Hij zei U tegen mij!
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach doe dat jurkje maar aan als ik voor je ga koken.
Dat is goed hoor schatje..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Je mag je en jij zeggen hoor. Of Gloei. Of SK. Of schatje. HAHA.
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou je gedraagt je veel voorbeeldiger dan lui die hier een lager postcount hebben![]()
I like you already.
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ik zal het eens overwegen, meneer Bels.
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is goed hoor schatje..
Leuk verhaal btw..
Ik ben gewoon heel voorbeeldig.. dat scheelt ook wel weer...
Jij hoeft dat nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is iedereen ineens formeel? Ik weet niet of ik dat wel kan
Schatje, liefje, moppie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Gloei het volgende:
[..]
I like you already.
Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
Hi BengelDa's wel fijn, hoef je niet zo lang buiten te zweten!
Hier is het binnen lekker koel en de raampjes zijn weer mooi schoon
Mwoah, echt misdragen gebeurt hier niet hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie zijn de bastards dan die zich misdragen?
oeh oeh.. dan ben ik wel nieuwsgierig geworden..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ok, schatje had toch ook niet helemaal het voorgestelde effect.
Dank u, er staan er meer. En jij kent mijn oudere verhalen ook zag ik
Jij mag alles tegen me zeggenquote:
Pffff spelen! Lopen is mij persoonlijk al teveel moeite nu, en ik heb niet eens een vachtquote:Ik vond het wel aangenaam in de schaduw nu. Noukie niet , die had haar tong op haar enkels hangen.
En een rare Golden wou met haar spelen, die is gek.
Het is zo weer weekend. Verder idd wel balen alsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:57 schreef Adolecens het volgende:
Zo, weer terug..
En ik heb geen lekkere vrouw in een zomers jurkje wat haar goed staathier
![]()
Dit weer is niet goed voor je testosteron, hormonen geiligheid enzo zonderin de buurt
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef Gloei het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietMaar ik vind het wel schattig klinken, meneer Bels. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |