quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm en blokjes pancetta en champignons samen met een rib-eye steak met rode wijn saus
Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
klinkt goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm
ff google opquote:en blokjes pancetta
quote:en champignons
quote:samen met een rib-eye steak
geen ideequote:met rode wijn saus
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
Jij altijd, hoe laat ben je hier?quote:
Waar woon je ook alweer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij altijd, hoe laat ben je hier?
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31quote:
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Een beetje assertiviteit mag best wel hoorquote:
Hey, het stond tussen aanhalingstekens ja!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Ik noem hem nooit AdoHoor ik nu niet bij die intimi?
Hey, da's vlakbij!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A6 af, tweede afslag rechts naar de texaco, derde rotonde rechts, meteen links, eerste rechts en dan tweede weer rechts, nummer 31
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Gloei het volgende:
[..]
Ah je hebt mijn manier van routebeschrijven overgenomen. Ik ga een poging doen
JA extreem succesvol gewoon!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het werkte zo goed, ik kon niet anders dan overnemen
Nee, maar ik wil wat ik vanavond eet wel een keer voor je maken hoorGeen probleem.
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.quote:
Ah, kijk. Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de oude lokatie van mijn huidige klant om de hoek.
Ja meneer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit mag best wel hoor
En mijn buren zijn een zwembadje aan het vol laten lopen. Hij heeft de tuinslang erin en zij komt met een waterkoker vol met heet water aanlopen om het water warm te krijgen_!
Kopje koffie glazenwasser...?quote:
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als bepaalde flats wegwaren wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kijkt op een kanaaltje/ sloot uit?
Als we dat dan gaan doen moeten we denk ik toch maar aan TomTom ofzo gaan gelovenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Gloei het volgende:
[..]
JA extreem succesvol gewoon!Lekker!
t-shirt & korte broek hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
Gebruik die stropdas dan maar als zweetbandje ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Kopje koffie glazenwasser...?
Maar serieus.. is het echt zo warm buiten.. (zit al sinds 8 uur in een constant 21 graden kantoortuin) ...
Stropdas en colbert is geen goed tenue zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |