Netjes!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik heb vandaag best wel gewerkt terwijl ik eig naar huis zou gaan
Lief dat je vraagt.quote:
Tagliatelle ? Beetje kip bakken met wat pesto en knoflook, Tagliatelle koken en geheel serveren met pestoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Gloei het volgende:
Ja nu nog uitgenodigd worden én een goed salaris aangeboden krijgen én aangenomen worden én me er ook nog fijn bij voelen. Maar goed, veeleisendheid is ook weer niet erg handig enzo
Hm. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Kennen wij elkaar?quote:
Hmm, klinkt lekker, al eet ik haast nooit visquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef Gloei het volgende:
Tagliatelle zou kunnen, maar ik eet maar 1 dag in de week vlees en gisteren heb ik bij vriendinnetjes entrecote gegeten.. Dussss dat zou dan al tagliatelle met vis worden.
Maar pasta is wel een strak plan. Ik weet het al: fusilli of tagliatelle met spinazie a la creme, roomkaas, knoflook, lekker veel champignons en uitjes.
Niet eens op de motor?quote:
Ah, op die manierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:38 schreef Gloei het volgende:
@Ado: niet rechtstreeks, maar heb je al wel af en toe voorbij zijn komen in deze SC
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
Intimi ado?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |