En hier is zijn vriendin beboetquote:Een 28-jarige Hagenaar is aangehouden, omdat hij op De Dreef in Den Haag een 21-jarige beveiliger van openbaarvervoerbedrijf HTM had aangevallen en neergestoken. Collega's van de beveiliger zagen de worsteling en kwamen hem te hulp.
De HTM'er had dienst op tramlijn 9 toen hij rond 21.00 uur werd neergestoken. De verdachte gaf zich al snel aan het HTM-personeel over.
De politie denkt dat de man boos was omdat de beveiliger zijn vriendin eerder op de avond had beboet voor zwartrijden. De 22-jarige vrouw kwam later naar het politiebureau, waar ook zij is aangehouden.
Het slachtoffer moest een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie.
quote:Om de overlast in de tramlijnen 4 en 9 te bestrijden en de veiligheid te vergroten, hield personeel van politiebureau Beresteinlaan samen met controleurs van de HTM vrijdagavond 31 juli een controle.
Tussen 18.00 uur en 01.00 uur controleerden zij passagiers in de trams in de wijken Bouwlust en Vrederust. In totaal werden 22 processen-verbaal uitgeschreven voor feiten als belediging en het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs. De HTM schreef 77 bekeuringen uit voor zwartrijden. Bureau Beresteinlaan en de HTM controleren de komende periode regelmatig op deze trajecten.
Omdat jij een brave burger bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Een kaartje kopen hoeft niet trouwens op tram 9. Als de HTM komt controleren kan je gewoon een kaartje kopen.
Waarom heb ik nog een abonnement??
In opdracht van de gemeente Den Haag ivm risico voor beveiligers. Daarom dat er nu vaak enkel beboet wordt als er politie bij is, of speciaal getrainde beveiligers die als uitsmijters hebben gewerktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Een kaartje kopen hoeft niet trouwens op tram 9. Als de HTM komt controleren kan je gewoon een kaartje kopen.
Waarom heb ik nog een abonnement??
Dat is toch te gek voor woorden? Waarom loopt er dan überhaupt nog HTM personeel rond?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In opdracht van de gemeente Den Haag ivm risico voor beveiligers. Daarom dat er nu vaak enkel beboet wordt als er politie bij is, of speciaal getrainde beveiligers die als uitsmijters hebben gewerkt
En in de politiek kunnen ze zich nogsteeds alleen maar druk maken om de belastinginkomstenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In opdracht van de gemeente Den Haag ivm risico voor beveiligers. Daarom dat er nu vaak enkel beboet wordt als er politie bij is, of speciaal getrainde beveiligers die als uitsmijters hebben gewerkt
Om een gevoel van veiligheid op te houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is toch te gek voor woorden? Waarom loopt er dan überhaupt nog HTM personeel rond?
Maar lijn 9 heeft geen problemen hoorquote:Beveiliger tram 9 voor de tweede keer mishandeld
DEN HAAG - De 21-jarige trambeveiliger die maandagavond werd neergestoken bij tramlijn 9, is twee weken geleden ook al het slachtoffer geweest van geweld. Maandagavond werd de beveiliger van HTM tijdens zijn dienst neergestoken. De man liep buiten op de Dreef toen een man hem na een korte worsteling neerstak.
Op 21 juli is de man ook al tijdens zijn werk geslagen, door vier jongens op de Fruitweg. Toen werd hij bedreigd met een vuurwapen. De beveiliger raakte daarbij niet gewond.
Minder geluk
Maandagavond had hij minder geluk. Toen werd hij op dezelfde tramlijm aangevallen door een 28-jarige man. Het slachtoffer is met meerdere steekwonden naar het ziekenhuis gebracht.
De dader werd door collega's van het slachtoffer vastgehouden en later overgedragen aan de politie. Hij is aangehouden.
Nee, niet waar , mensen willen graag hulp bij in en uitstappen met een rollator e.d. , ze willen een kaartje kunnen kopen ipv al die plastic ongein waar ouderen en ik zelf amper de ballen van begrijpen en ze willen ook dat er iemand een porto heeft om te melden dat er problemen zijn. Het laten beboeten van zwartrijders door een tramconducteur is absoluut een verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Om een gevoel van veiligheid op te houden.
Is dat hier? http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=moerweg&sll=52.078289,4.313685&sspn=0.157617,0.308647&g=den+haag&ie=UTF8&ll=52.054836,4.297618&spn=0.000154,0.000301&t=h&z=22quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:29 schreef Armageddon het volgende:
Vanochtend gemaakt toen ik naar m'n werk ging.
[ afbeelding ]
OV is landelijk en ik heb pas nog een jaar lang noodgedwongen met openbaar vervoer gereden in Rotterdam. Mijn vrouw pendelt regelmatig tussen Rotterdam en Amsterdam.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef Armageddon het volgende:
Kom jij wel eens in de tram in Den Haag? Je weet niet waar je over praat.
Wereldvreemde boomknuffelaar, dat ben je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef kitao het volgende:
[..]
OV is landelijk en ik heb pas nog een jaar lang noodgedwongen met openbaar vervoer gereden in Rotterdam. Mijn vrouw pendelt regelmatig tussen Rotterdam en Amsterdam.
Leuk dat je het vraagt , maar ik waardeer je opmerking voor geen meter.
Van hetzelfde. Volgens mij ga jij met de bus in Staphorst. Of allebei je ogen zitten al jaren dicht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt , maar ik waardeer je opmerking voor geen meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |