En de mooiste post uit het vorige deel:quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:
- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd
Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.
Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.
Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:19 schreef Michielos het volgende:
Ik zag verder dat Dragorius nieuwe MOD is geworden. Ik besloot op onderzoek uit te gaan en het bewijs dat ik vond.... schokkend.. simpelweg schokkend... Lambiek ,. eat your heart out !
Over onze nieuwe mod.. of moet ik zeggen .. addergebroed
Ik heb zelf het vermoeden dat Dragorius een reptilian is. Ik heb hier eigenlijk verschillende bewijzen voor.
a) Dragorius,... als in dragon.. als in reptiel. Hij was niet erg zorgvuldig m.b.t. het kiezen van zijn forumnaam. Hoe dom denkt hij dat wij zijn? Hier komt men meteen achter...
b) Ik heb zijn naam door een anagram converter gehaald. De resultaten zijn SCHOKKEND..
Radio Rugs en vooral:
Air Gourds. In de mesopotamische tijd bestond de letter o nog niet. Ik heb daarom de liberty genomen om er het woordje guards van te maken. Als in.. de bewakers van de hemel.. de reptilians.
A Drugs I Or: Het bewijs dat dragorius achter de vaccinaties zit mijn inziens. Hoe veel meer bewijs wil je hebben? Maar hier komt de smoking gun:
c) ik deed ook wat onderzoek naar dragorius op google. Hierbij krijg ik de volgende foto te zien:
De britse Royal family.. Dat dit reptilians zijn, is ondertussen allang bekend. Maar wat is de link mbt Dragorius. Ik zelf geloof sterk dat het iets is dat het daglicht niet kan verdragen. Een duistere connectie. Ik eis dan ook dat FOK! een betere screening inzet!
Hier nog een ander plaatje van Queen. Ja Dragorius.. betrapt
[]
d) Wat zegt de numerologie ons?
D= 4 R = 18 A=1 G= 4 O = 15 R =18 I=9 U= 21 S= 19
Nu komt ie.. bij elkaar opgeteld is dit 109. Verbind nu de 1 en de 0 met elkaar om een 6 te krijgen. Draai de 9 om en teken er nog een 6 bij. Wat krijg ej dan? Juist ja... 666!!!! verklaar dat.
De oorspronkelijke numerologie is btw (Dank Iblis)
e) eleusis 26 --- Missgeschick,schlechte Ratgeber (Warnung)
f) Zijn avatar is ook niet voor niets gekozen. Family Guy. Ik heb er weer de anagram converter op los gelaten:
Aim Fly Guy .. need i say more? Ik hoop het niet
g) Alert, voor zichzelf denkende users, die niet dogmatisch meelopen met de wetenschap hebben al eerder aangegeven dat hij net nieuw is en nu al mod is. Dit is op zijn minst verdacht te noemen. Alsof het een beslissing van hogerhand was. Alsof wij de waarheid niet mogen weten.
h)
verder nog wat grafieken, debunk ze maar. Ow kan je niet? ok science wins.
i) DRAGORIUS
CONSPIRACY
j) DRAGON D =4 R = 18 A=1 G= 7 O = 15 N = 10(in het oude Soemerie was het alfabet op een andere volgorde) DRAGO - N is 35. precies zoveel treden zijn er bij een oud Maya gebouw in Mexico. Dit valt niet te ontkennen.
Het is mijn inziens net iets teveel toeval.
Toen ik dit ontdekte kreeg ik daadwerkelijk kippenvel. Degene die hierachter zit is wel bezig met iets heel erg geheimzinnigs. Op het moment van schrijven ben ik moe maar ook kwaad. Kwaad om voorgelogen te worden. Ik stop hier niet mee totdat ik wat antwoorden krijg!
Samenvatting:
Dragorius is een reptilian die is neergezet om BNW in toom te houden zodat wij de waarheid niet kunnen ontdekken . Er is echter een voordeel. Ik ben nu bezig met het maken van een wapen dat ingezet kan worden. Blijven wij hier zitten en niks doen? Niks doen terwijl reptilians ons leven gaan bepalen. Opstaan en VECHTEN moeten we!
Zie dit als een edit post. Ik zal steeds meer bewijzen hier posten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die denken dat de overheid een enorm geheim complot tegen de bevolking heeft
Mensen die denken dat de overheid een enorm geheim complot tegen de bevolking heeft
Toen was er niets aan de hand dus waarom nu ruim 30 jaar later wel?quote:Remember 1976 and the so called Swine Flu outbreak that was purported to be a coming pandemic? It only infected recruits at Ft. Dix. Why? Because I believe that the so called Swine Flu virus infected the recruits due to the vaccines they were given. Whether the government developed the Swine Flu 1976 virus and infected the recruits as a means to test the public to see if people would comply with a call to take vaccination against Swine Flu, or the recruits became infected via contaminated vaccine they were given as part of the recruit regimen, that outbreak was as phony as they come. I was one of the people duped into taking a Swine Flu shot and it made me so sick. I was sick in bed for three months after taking the vaccine.
Na deze uitspraak kun je toch wel bijna met zekerheid zeggen dat de griep niets voorstelt.quote:PARIJS - De Mexicaanse griep is niet gevaarlijk. En de wereldwijde mobilisatie tegen de pandemie dient geen ander doel dan het zaaien van angst. Althans, als we de Franse professor Bernard Debré moeten geloven.
Debré doet zijn uitspraken in een interview met de Franse zondagkrant Journal du Dimanche. "De griep is waarschijnlijk zelfs minder gevaarlijk dan de normale griep", zegt Debré, die in Frankrijk een bekende uroloog is en afgevaardigde voor de UMP-partij van Sarkozy.
"De zieken, bij wie men overigens niet eens nagaat of zij H1N1 hebben, wordt inmiddels gevraagd paracetamol te slikken". Debré legt de schuld bij de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. "Overheden hadden geen andere keus dan dan drastisch op te treden, nadat de WHO met dagelijkse berichtgeving en talloze persconferenties zorgde voor een paniekgolf."
Na deze uitspraak zou toch iedereen zich willen laten inenten.quote:WOERDEN - De Mexicaanse griep is zeer gevaarlijk. En de wereldwijde mobilisatie tegen de pandemie dient geen ander doel dan het voorkomen van veel doden. Althans, als we de Woerdse huisarts Sjaak de Vries moeten geloven.
De Vries doet zijn uitspraken in een interview met plaatselijke Woerdse weekkrant. "De griep is waarschijnlijk zelfs gevaarlijker dan de Spaanse griep", zegt de Vries, die in Woerden naast een bekende huisarts ook nog lid is van de plaatselijke jeu de boule vereniging.
"De zieken, bij wie men overigens niet eens nagaat of zij H1N1 hebben, wordt inmiddels gevraagd preventief zelfmoord te plegen om verspreiding te voorkomen". De Vries legt de schuld bij de Lambiekje en HugoBaas op het Fok! Forum. "Ze proberen een hetze te kweken tegen de vaccinatie tegen deze griep en tegen vaccinaties in het algemeen. Het is een schande. Er vallen heel veel doden."
Leuk gechrevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Na deze uitspraak zou toch iedereen zich willen laten inenten.![]()
Waarom zou je die vaccinatie willen weigeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |