quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Heb net vrij gevraagd voor 2 weken in September.
Ik kan steeds minder goed terugkrabbelen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
un rey? no, joder
Nee, ik doe ook veel voor hun. Ben eigenlijk wel een pobrecito. Ik maar werken op het land.uitbuiters.
whahaha...vigilar mientras q en la pisci se no consideran trabajo muñeco jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het ook zo fucking heet bij jou? hier rond de 35 graden. Tis wel goed vertoeven en la piscina
ja, tel er nog maar 5 graden bijmaar ben eraan gewend inmiddels...weinig keus
ik wil ook zwemmen mierdaPorque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
Jep.quote:
I know... maar tis wel eng. We praten nu ruim driekwart jaar.quote:Juist leuk!!Goed, een vreemde gast onmoeten in een vreemd land.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahaha...vigilar mientras q en la pisci se no consideran trabajo muñeco jaja
ja, tel er nog maar 5 graden bijmaar ben eraan gewend inmiddels...weinig keus
ik wil ook zwemmen mierda
ja dat lijkt mij ook. Als je elkaar verwachtingen maar een beetje weet. blabla. Niet dt het een serial killer is o.i.d.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
[..]
I know... maar tis wel eng. We praten nu ruim driekwart jaar.
aaahhh. schone slaapster!quote:
Jessicaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook. Als je elkaar verwachtingen maar een beetje weet. blabla. Niet dt het een serial killer is o.i.d.
Ik ken die series wel.
i mean you don’t watch 8 years of murder she wrote without walking away with something. LOL
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah LOL ja, maar jij woont daar. ik ben een nep spanjaard, ik moet weer even aan die temperatura wennen.
Nou, zwemmen. i used the term loosley.Ik lig op een opblaasding in het water. Nee, niet ass up. Maar met een vino. It's 5 o clock somewhere.
hahahah is ook goed vertoeven. Het bad, en jezelf natuurlijk, vollaten lopen. Bad met water, jezelf met een versnapering.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
khad zo een kinder opblaasbadje op dak vorig jaar hahah
g'dayquote:
hola, ¿ has dormido bien ?quote:
quote:
hehe komt wel tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:38 schreef wonderer het volgende:
Si
Ja sorry, verder ben ik nog nietStraks weer.
en het is helemaal geen woensdag!quote:
Ja, maar de alt-codes werken niet hier, dan gaat ie naar een andere pagina. Maar dat weet ik inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe komt wel toch
let op de sí = ja, si = als
haha das vervelend dan jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar de alt-codes werken niet hier, dan gaat ie naar een andere pagina. Maar dat weet ik inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |