poetin is baas jeweet tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Geil, Poetin op een paard..
Brokeback mountainquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Geil, Poetin op een paard..
Het was helaas geen "Grapje, vergissing... was toch geen tumor!" maar hij is weer goedaardig. Nog steeds wel een agressieve reusceltumor wat wil zeggen dat ie, ondanks dat ie goed is, wel groeit. Maar.,.. hij groeit veel minder hard dan de vorige keer omdat ie nu niet in bot zit maar in het cement van de vorige operatie en hij groeit beter in "echte" cellen zegmaar.quote:
Erg cute!quote:
ik mis de gotische kant, maar goed het is wel lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sonata Arctica en Opeth?
Toch raar dat zoiets in nepbot kan groeien.. Hoe komt dat daar dan? Stukje gemist tijdens de operatie of zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was helaas geen "Grapje, vergissing... was toch geen tumor!" maar hij is weer goedaardig. Nog steeds wel een agressieve reusceltumor wat wil zeggen dat ie, ondanks dat ie goed is, wel groeit. Maar.,.. hij groeit veel minder hard dan de vorige keer omdat ie nu niet in bot zit maar in het cement van de vorige operatie en hij groeit beter in "echte" cellen zegmaar.
Dus geen "haast". De operatie is pas in November. Alle tijd om haar pas gekochte huis in te richten voor rolstoelen en krukken e.d. en om zichzelf voor te bereiden. En om dus nog ff te feesten.
Als de pijn te ondraaglijk wordt (maar inmiddels is ze wel wat gewend) dan kan ze hem eerder zetten, maar in principe dus pas in November. En dara hoopte ze heel erg op!
Eef blij!
Steeph blij!
(Tibo ook blij!)
Nou ja, je eigen cellen komen ook wel door dat nepbot heen als het zeg maar gaat hechten. Dus ook zo'n tumor. Maar hij groeit daar minder snel omdat ie... ja... minder echte voeding heeft zegmaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch raar dat zoiets in nepbot kan groeien.. Hoe komt dat daar dan? Stukje gemist tijdens de operatie of zo?
Dan zou het een kunstknie worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Nasty zeg. En het is echt haar gewricht zeg maar? Anders zouden ze er misschien ook gewoon een pin in kunnen zetten. Of niet? Ik weet er eigenlijk niks vanaf
Ja, dat kan ik me voorstellen, maar meer nadelen dan het risico van een terugkerende tumor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou het een kunstknie worden.
En dat heeft veel nadelen.
Mja. Toch wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen, maar meer nadelen dan het risico van een terugkerende tumor?
Wow.quote:
waarom kom ik altijd leuke hetero;s tegen, of leuke homo's die aan de andere kant van de wereld wonenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom kom ik de laatste weken allemaal onwijs leuke hetero's tegen?
Huh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom kom ik altijd leuke hetero;s tegen, of leuke homo's die aan de andere kant van de wereld wonen
Mooie foto van d'r.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk powerbitch sophie nou eens
[ afbeelding ]
Andere kant van de wereld homo's kunnen plots dichtbij komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom kom ik altijd leuke hetero;s tegen, of leuke homo's die aan de andere kant van de wereld wonen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag S1 en S2 gekocht.
Ik ben benieuwd!
*pilot kijk*
beetje mijn probleem ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in de scene de lift vast zet, waar Nathan in zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
de scene uit QaF waar je plaatje vandaan komt. Ik herkende hem ineens
Alexquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beetje mijn probleem ook
waarom worden heterojongens in mijn omgeving ineens bicurious of homo, overigens niet geinteresseerd in mij hoor
Freekquote:
Stuur ze maar doorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beetje mijn probleem ook
waarom worden heterojongens in mijn omgeving ineens bicurious of homo, overigens niet geinteresseerd in mij hoor
Ik heb bij haar op school gezeten! Maar ze kent me nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk powerbitch sophie nou eens
[ afbeelding ]
Ja, precies, maar dat wist ik dus niet, en ik zat te kijken en ineens herkende ik het shotquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in de scene de lift vast zet, waar Nathan in zit.
Joeri en Bram zijn pas 19quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is jong?
En inmiddels heb ik die avatar al een aantal jaren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, maar dat wist ik dus niet, en ik zat te kijken en ineens herkende ik het shotVond ik grappig
little boxes on the hills side...Little boxes made of ticky-tacky, Little boxes, little boxes...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag S1 en S2 gekocht.
Ik ben benieuwd!
*pilot kijk*
Ik heb QaF Uk nog nooit gezien. Toen het in Nederland op TV was, durfde ik niet te kijken, bang dat mijn ouders zich af gingen vragen waarom ik daar interesse in had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En inmiddels heb ik die avatar al een aantal jaren.
met je slurfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef HuubTuub het volgende:
wellicht gewoon buiten... ik ga ook effe buiten in de tuin aan de plantjes plukken.
doe het dan gewoon direct met een meisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga hem morgen net zolang in zijn nek zoenen totdat hij gilt als een meisje.
Ehw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe het dan gewoon direct met een meisje
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe het dan gewoon direct met een meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |