Nou ik hoop niet dat die uitslag kut is. Dat weet ze al dat ze die eentje heeft.quote:
Ja dan loop je toch echt wel een paar jaar achter!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat met Aston K.? MOet ik ook nog zien. ik loop echt achter met films. Heb nog stapels liggen die ik moet zien.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat die uitslag kut is. Dat weet ze al dat ze die eentje heeft.
Dat ze maar zeggen dat ie goedaardig is (de tumor, niet de kut, die is altijd evil) en dat de operatie nog best een tijd kan wachten.
Ik weet het, hetzelfde is met James Bond. De laatste die ik gezien heb is A view to a Kill.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan loop je toch echt wel een paar jaar achter!
Maar goed, tis Ahston. Zulke briljante films zijn dat niet.
Al is butterfly effect wel oke.
Maar ik snap de film nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan loop je toch echt wel een paar jaar achter!
Maar goed, tis Ahston. Zulke briljante films zijn dat niet.
Al is butterfly effect wel oke.
Wat valt er aan te snappen dan?quote:
Ja dan moet ie er nog steeds uit. Ook goedaardige tumoren zijn klote dingen als ze groeien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
als die tumor goedaardig is, gaan ze em alsnog weghalen? Zat ie niet in haar been?
whoo. that's fucked up.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan moet ie er nog steeds uit. Ook goedaardige tumoren zijn klote dingen als ze groeien.
Hij drukt het hele bot van binnenuit kapot dan, net als vorige keer. Daar hebben ze toen in het gat cement gestort.
Maar zelfs dat cement moet er weer helemaal uit. Kortom: terug naar nul.
quote:
Ik noem het cement, maar tis natuurlijk een soort van kunstbot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
whoo. that's fucked up.Toch wel erg op zo'n jonge leeftijd.
Ik was blijkbaar nog niet ver genoeg in de film...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen dan?
Hij reist door de tijd, en wat ie verandert in het verleden heeft als een soort waterrimpel ook effect op de toekomst.
Ofwel: het butterfly effect (een slag van de vleugels van een vlinder in... weet ik veel waar, kan voor regen in bv tokyo zorgen)
?quote:
duimt mee met je voor Equote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Vriendin krijgt op dit moment de uitslagen van de tests
Ja da's weer eens wat anders dan Transformers hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar nog niet ver genoeg in de film...
Hij is nu pas bezig z'n dagboeken aan het teruglezen.
Mar 2 jochies leken donders veel op elkaar waardoor ik steeds zoiets had van "wat the fuck"
Transformers?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's weer eens wat anders dan Transformers he![]()
Een film waarbij niet meteen in de eerste 5 min al duidelijk is wat het gaat worden
(en dan is zoals Erik zegt Butterfly nog lang niet de wazigste... je zou The Fountain eens moeten zien)
hoe je wel rekening met het feit dat na 15 minuten je verbinding automatisch verbreekt daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Baltar het volgende:
![]()
Vanuit Singapore Airport.
Goede vlucht gehad zover, viel allemaal reuze mee, hoeven " maar" 5 uur te wachten nu
jezus, maar 5 uurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Baltar het volgende:![]()
Vanuit Singapore Airport.
Goede vlucht gehad zover, viel allemaal reuze mee, hoeven " maar" 5 uur te wachten nu
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond the Fountain heel goed te doen.
Ja die's idd vaagquote:The Science of sleep vond ik nog waziger. Twee keer bij in slaap gevallen (hoe ironisch is dat!) voordat ik 'm een keer af kon zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |