echt niet?quote:
zwart is dus per definitie ook zonder zoetjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:36 schreef mike_hunt het volgende:
hoe ik mijn koffie wil? hot en black, like my men.![]()
![]()
dank u, meneer.quote:
Ik heb er liever een flinke roerstaaf en wat melk bijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:36 schreef mike_hunt het volgende:
hoe ik mijn koffie wil? hot en black, like my men.![]()
![]()
Chips, nu heeft zuster Klivia hem opgevangen, want ik ben op dit moment niet in Oss aanwezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dank u, meneer.
Als dank stuur ik deze meneer naar Oss toe. Vang jij em op?
[ afbeelding ]
Ik had mijn quote al veranderdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beetje overbodig, zo'n roerstaafje als hij geen melk of suiker gebruikt
Nee, daar is het ook niet voor. Hij moet in mij roeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beetje overbodig, zo'n roerstaafje als hij geen melk of suiker gebruikt
waar ben je dan? o wacht ff, je woont in Oss en je werkt in wat? Nijnsel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Chips, nu heeft zuster Klivia hem opgevangen, want ik ben op dit moment niet in Oss aanwezig
Je moet ze ook niet ruiken maar likkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:48 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver. Xit hier op terras te mailen and stuff. Liggen Carlos' gymschoenen onder tafel en ik ruik ze.![]()
toch pas echt weer nadat jij er vanochtend bij kwamquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, daar is het ook niet voor. Hij moet in mij roeren.
o.k. Let's break this down.
Tis bijna 11 uur en het niveau daalt weer.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet ruiken maar likken.
Mogguh
doe maar Strijpquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar ben je dan? o wacht ff, je woont in Oss en je werkt in wat? Nijnsel?
Gooi ze in de poolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:48 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver. Xit hier op terras te mailen and stuff. Liggen Carlos' gymschoenen onder tafel en ik ruik ze.![]()
Ja maar ja maar ja maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch pas echt weer nadat jij er vanochtend bij kwam
daarvoor was er niets vunzigs hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ken je em niet? hij is een acteurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet ik die meneer ergens van kennen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |