abonnement Unibet Coolblue
pi_72269811
Hoe speelde Ronaldo?
pi_72269851
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe speelde Ronaldo?
Geforceerd.

Liet af en toe zien hoe briljant hij is, maar was te nadrukkelijk bezig zichzelf te bewijzen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72304090
Schuld van 164,5 miljoen en dan te bedenken dat ze overwegen om Ribery alsnog te kopen voor 54 miljoen. Ik hoop dat de UEFA het plan doorzet om clubs met grote schulden te verbannen van de Champions League.
pi_72304812
Van der Vaart blijft. Ik vermoedde al zoiets zaterdag, aangezien Esteban Granero ineens inviel met nummer negentien in plaats van 23 waar hij de hele voorbereiding mee speelde. Dat en het feit dat Van der Vaart nog altijd niet weg was en er genoeg plaats was in de selectie deed mij dat vermoeden.

Ik ben blij dat hij blijft. Hij zal vast niet in de basis spelen maar het is zeker een nuttige speler om als invaller te kunnen gebruiken en als er blessures dan wel schorsingen zijn dat op te vangen. En wie weet verrast hij ons wel en speelt hij Ronaldo uit de basis
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:37:50 #155
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_72304908
Wat een schijtclub.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_72313765
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:34 schreef WeebI het volgende:
En wie weet verrast hij ons wel en speelt hij Ronaldo uit de basis
Alsof de trainer dat mag beslissen. Right. Ronaldo moet zijn "investering" van de clubleiding keihard gaan waarmaken. En daarom verwacht ik dat Perez tegen Pellegrini heeft gezegd dat hij Ronaldo koste wat het kost in de basis 11 MOET zetten

Maarja, wat weet ik er nu eigenlijk van
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_72314103
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Alsof de trainer dat mag beslissen. Right. Ronaldo moet zijn "investering" van de clubleiding keihard gaan waarmaken. En daarom verwacht ik dat Perez tegen Pellegrini heeft gezegd dat hij Ronaldo koste wat het kost in de basis 11 MOET zetten

Maarja, wat weet ik er nu eigenlijk van
Wat jij zegt, lijkt me de keiharde waarheid hoor.
Kijk maar naar de andere Ronaldo toen hij al over the top was.
pi_72314447
Pérez beslist veel, maar niet de opstelling, dat weet ik 100% zeker.

Feit is echter wel dat Pellegrini Ronaldo nooit zomaar op de bank zal zetten, aangezien hij zelf ook wel weet hoeveel hij gekost heeft en dat hij zoveel mogelijk moet spelen, zelfs al verkeert hij in een mindere vorm. Datzelfde geldt voor Kaká. Maar dat betekent niet dat die spelers niet tijdens de wedstrijd gewisseld kunnen worden (zoals Kaká voor Guti afgelopen weekend) of geblesseerd kunnen raken en enkele duels vervangen moeten worden. Voor die rol is Van der Vaart dan uitermate geschikt. En dat Van der Vaart Ronaldo uit de basis zou spelen was natuurlijk een grapje, want dat gebeurt - helaas zelfs als Van der Vaart in een bloedvorm steekt en Ronaldo niet - nooit.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:22:25 #159
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72319752
Goed ingekocht, maar wel jammer dat Robben is vertrokken en Ribery niet is gekomen. Nu zal Raul helemaal vaak in de basis staan, omdat Higuain niet "groot" genoeg is om het hem lastig te maken. Dit, terwijl er spelers zijn die meer kunnen brengen dan Raul.

Daarnaast hebben we met het vertrek van Robben veel "flank" verloren. Ronaldo is de enige echte speler die vanaf de flank begint, maar gaat vaak naar binnen.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Heb er iig 50% minder vertrouwen in dan als we Sneijder en Robben hadden gehouden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:07:30 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72321459
Miguel Torres voor 2 miljoen euro voor 5 jaar naar Getafe. Jammer, vond het wel een goede speler.

Selectie is zo flink verdunt tegen dumpprijzen. Er is prima ingekocht, maar veel spelers voor lage prijzen wegdoen is enigzins zonde van het kapitaal. Daarnaast hebben we dit jaar (imo) iig een kans de CL te winnen omdat we veel dodelijke spelers hebben. En er achterin genoeg goede verdedigers zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_72322409
Ach zonde van het kapitaal, ze gaan walgelijk de kassa spekken met Ronaldo shirtjesssssssssssss KA-CHING!!!!!!!!!!!11

En cheapo fans gaan misschien wel de oude Ronaldo shirts dragen van de vorige Ronaldo
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:54:01 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72326191
Wanneer het KACHING was geweest hadden we Robben en Sneijder niet hoeven te verkopen. En Torres helemaal al niet voor 2 miljoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_72326334
Ben blij dat M. Torres verkocht is. Ik verwacht niet dat hij ooit echt het niveau zal halen om basisspeler te zijn. Maar goed, misschien dat hij zich bij Getafe goed ontwikkelt (zoals Granero) waardoor we hem over 2 jaar terug kunnen kopen.
pi_72327770
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef ArjenJWZ het volgende:
Ben blij dat M. Torres verkocht is. Ik verwacht niet dat hij ooit echt het niveau zal halen om basisspeler te zijn.
Ik wel. Ik denk dat hij nu dat niveau al heeft. Hij is een betere back dan Heinze of Marcelo, daar ben ik zeker van.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72374946
Barca had interesse in Robben.
quote:
Robben had het na twee seizoenen wel gezien in het Santiago Bernabéu. "Bij Real is alles politiek. Elke trainer moet simpelweg doen wat de voorzitter van dat moment wil en ik was daar wel klaar mee. Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar Real oogt van buiten groot en geweldig, terwijl het er binnen heel wat minder fraai aan toe gaat.
pi_72458830
Volgens Belgische teletekst wil Perez een pretpark maken bij Bernabeu en in Miami en Peking
pi_72515295
Kan een modje de OP wellicht even aanpassen?

--------------------------

- nieuwe OP -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 07-09-2009 12:21:05 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 7 september 2009 @ 12:21:12 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72548522
quote:
Rafael van der Vaart (foto) mag blijven. Het is anderhalve week terug medegedeeld door de leiding van Real Madrid. Van der Vaart was er zelf ook verrast over, maar het was echt waar. De Nederlander heeft zijn rugnummer 23 weer teruggekregen en mag zo maar weer meetrainen met de eerste selectie van de Koninklijke.

Hij heeft besloten dan toch maar voor zijn kans te gaan. Kijk, daar ben ik dan weer verrast over. Dat je tegenover technisch directeur Jorge Valdano zit en dat die je dan met droge ogen komt vertellen dat de club weer in je gelooft. 'Rafael, we hebben het er intern nog eens over gehad en we vinden toch eigenlijk wel een goede voetballer. Je kan nog steeds van grote waarde voor ons zijn.'

Ik denk dat Van der Vaart op zo’n moment toch moeite moet hebben gehad om zijn lachen in te houden. Je weet van je vrienden Arjen Robben en Wesley Sneijder dat ze op alle mogelijke manieren zijn voorgelogen en dat er vreemde spelletjes met hen zijn gespeeld en zelf heb je enkele weken lang op een verlaten trainingsveld een balletje lopen overschieten met Klaas-Jan Huntelaar omdat je simpelweg niet welkom meer was om met je ploeggenoten mee te doen.

Wat moet je dan met zo’n mededeling van Valdano en Real Madrid? Hoeveel waarde heeft zoiets? Moet je dan echt geloven dat je plotseling een eerlijke kans gaat krijgen in de concurrentiestrijd als spits naast Kaká, Raúl en Higuaín?

Of dat je misschien aan de linkerkant een kans gaat krijgen omdat je het misschien op de training beter doet dan Cristiano Ronaldo? De waarheid is natuurlijk dat er een tsunami aan blessures moet plaatshebben in Madrid voordat Rafael van der Vaart een kans zal krijgen. Het is hopen tegen beter weten in bij een werkgever die heeft aangetoond dat-ie voor geen meter is te vertrouwen.

Real Madrid heeft de afgelopen maanden voor ruim 250 miljoen euro aan nieuwe spelers gehaald, maar in feite hebben de investeringen nog veel meer gekost. Door het aantrekken van een batterij nieuwe sterren heeft Real Madrid ook heel veel geld verloren bij de gedwongen verkoop van de oude sterren.

Arjen Robben is voor 25 miljoen verkocht aan Bayern München. Het is een schijntje van wat hij waard was voor de operatie van Florentino Pérez werd ingezet. Robben werd gehaald voor 36 miljoen euro van Chelsea en was in zijn laatste topseizoen uitgegroeid tot de Messi van Madrid. Hij was minstens het dubbele waard (50 miljoen) van wat Bayern voor hem heeft neergelegd.

Zo geldt dat ook voor Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar.
Het contract van Sneijder bij Ajax werd een jaar geleden voor
27 miljoen euro afgekocht. Dat was op een moment dat Sneijder slechts een topspeler in de Eredivisie was. Een jaar later is hij een gewaardeerde kracht van Real Madrid en hij wordt verkocht voor vijftien miljoen euro aan Inter.

Klaas-Jan Huntelaar was zelfs enkele maanden geleden nog 27 miljoen euro waard en wordt voor vijftien miljoen euro aan
AC Milan verkocht. Hoezo devaluatie? De gedwongen verkoop van drie Nederlanders met langdurige contracten kost Real in feite nog eens een slordige vijftig miljoen euro.

Misschien heeft de beslissing van Real Madrid om Rafael van der Vaart dan toch maar een rugnummer te geven meer te maken met de ultieme poging om Franck Ribéry los te weken van Bayern. Op het moment dat dit geschreven wordt kan het nog twee kanten op.

Van der Vaart wordt geruild met Ribéry en is gelukkig in München. Of hij zit nog steeds bij zijn betrouwbare werkgever Real Madrid. Real wil het risico wel nemen, maar Van der Vaart zou beter moeten weten.

Taco van den Velde
Wat een enorme load of crap. Van der Vaart blijft in eerste instantie gewoon vanwege privé-omstandigheden. Maar om dan te zeggen dat hij zonder een karrevracht blessures geen schijn van kans maakt om te spelen is vreemd. Hij is nog altijd één van de beste middenvelders van Europa. Dat weet Pellegrini ook, anders probeerde hij hem niet enkele seizoenen terug naar Villarreal te halen. Hij moest alleen weg omdat Florentino het geld net had verbrast aan Ronaldo en Kaká, die toevallig ook op de posities van aanvallende middenvelders spelen. Maar met het vertrek van Sneijder, Robben en Parejo is er ook de nodige ruimte weer vrijgekomen, en dus is het logisch dat Van der Vaart weer een plaats in de selectie krijgt aangeboden. Pellegrini vond hem niet zo goed als Sneijder, maar als die weg is is Van der Vaart geen slecht alternatief. Uiteraard zal Van der Vaart aanvankelijk vooral vanaf de bank moeten komen, maar blessuregevallen en schorsingen komen er vanzelf. En dat hoeven er echt niet veel te zijn voordat Van der Vaart weer in de basis zal starten. In principe wordt er op het moment zo gespeeld:

--------------Alonso-------------Lass----------------
----Ronaldo-----------Raúl-------------Kaká--------
----------------------Benzema------------------------

Dat zijn dus drie posities (soms zelfs vier als Pellegrini besluit Alonso of Lass in te ruilen voor een aanvallende middenvelder tegen mindere tegenstanders) waar Van der Vaart zou kunnen spelen. Hij concurreert dus met de drie genoemde heren, maar ook met Esteban Granero en Guti. Ik verwacht dat Pellegrini Van der Vaart hoger inschat dan Guti, en met de jonge rechts/linkshalf zal het stuivertje wisselen worden. Een seizoen is lang. Dit seizoen speelt Real Madrid minstens 46 duels (38 competitie, 2 beker en 6 CL), maar daar kunnen per competitie per ronde nog eens twee duels bijkomen. Zo zal Van der Vaart echt wel aan zijn minuten komen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72548961
Dat is natuurlijk ook maar een deel van zijn betoog. Zijn echte punt is de manier waarop Madrid de waarde van haar spelers inschat. Het ene moment zijn ze nog belangrijk en worden ze binnen gehaald als supersterren. Vervolgens worden ze binnen een jaar of twee weer bij het grofvuil gezet, met een gehalveerde waarde.

Nou wil ik niet zeggen dat zoiets niet bij andere topclubs voorkomt, maar in het geval van Real Madrid is het wel opvallend, aangezien de spelers in kwestie niet eens zo beroerd speelden, of nooit echt de kans hebben gekregen om zich te bewijzen. Allemaal oorzaak van een wisseling van de wacht bovenin natuurlijk, maar de wil van Perez om direct succes te boeken is op een onfortuinlijke manier ten koste gegaan van (met name) de Nederlanders. En daar neemt Van den Velde het nu voor op.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72549210
Die Taco van den Velde is dat kale ventje die gister bij VI aanwezig was. Sowieso een vreemd mannetje is dat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72549333
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat is natuurlijk ook maar een deel van zijn betoog. Zijn echte punt is de manier waarop Madrid de waarde van haar spelers inschat. Het ene moment zijn ze nog belangrijk en worden ze binnen gehaald als supersterren. Vervolgens worden ze binnen een jaar of twee weer bij het grofvuil gezet, met een gehalveerde waarde.

Nou wil ik niet zeggen dat zoiets niet bij andere topclubs voorkomt, maar in het geval van Real Madrid is het wel opvallend, aangezien de spelers in kwestie niet eens zo beroerd speelden, of nooit echt de kans hebben gekregen om zich te bewijzen. Allemaal oorzaak van een wisseling van de wacht bovenin natuurlijk, maar de wil van Perez om direct succes te boeken is op een onfortuinlijke manier ten koste gegaan van (met name) de Nederlanders. En daar neemt Van den Velde het nu voor op.
Maar dit is niet de manier lijkt me. Natuurlijk zouden Sneijder en Robben gewoon nog in Madrid spelen als Pérez niet terug was gekomen, en ik was zelf degene die het hardst riep dat Florentino niet terug mocht komen. Maar dit is hoe het is, en Sneijder en Robben mogen echt wel met opgeheven hoofd vertrekken. Maar de komst van Ronaldo en Kaká zorgt er gewoon voor dat die twee spelers te duur werden om op de bank te zetten, want dat is wat er gebeurt. En als je ze dan nog kunt verkopen voor 40 miljoen heb je in principe maar een beetje verlies geleden. Want ze doorverkopen voor meer dan je betaald hebt leek me niet meer te doen. Daarvoor moet een speler in principe belangrijk genoeg zijn om in de basis te starten en een flink contract hebben, en dat was niet meer het geval. Of denkt Taco soms dat als hij zijn drie jaar oude Audi komt inruilen bij de dealer hij er ook nog zijn aankoopbedrag voor terugkrijgt?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:11:18 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72550061
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef WeebI het volgende:

[..]

Maar dit is niet de manier lijkt me. Natuurlijk zouden Sneijder en Robben gewoon nog in Madrid spelen als Pérez niet terug was gekomen, en ik was zelf degene die het hardst riep dat Florentino niet terug mocht komen. Maar dit is hoe het is, en Sneijder en Robben mogen echt wel met opgeheven hoofd vertrekken. Maar de komst van Ronaldo en Kaká zorgt er gewoon voor dat die twee spelers te duur werden om op de bank te zetten, want dat is wat er gebeurt. En als je ze dan nog kunt verkopen voor 40 miljoen heb je in principe maar een beetje verlies geleden. Want ze doorverkopen voor meer dan je betaald hebt leek me niet meer te doen. Daarvoor moet een speler in principe belangrijk genoeg zijn om in de basis te starten en een flink contract hebben, en dat was niet meer het geval. Of denkt Taco soms dat als hij zijn drie jaar oude Audi komt inruilen bij de dealer hij er ook nog zijn aankoopbedrag voor terugkrijgt?
Dat is natuurlijk onzin. Zoals terecht wordt beweerd was Arjen Robben deze zomer, in de normale situatie, zeker meer waard dan 36 miljoen euro. Maar omdat Perez éérst gaat kopen en daarna pas verkopen, vangt hij maar 25 miljoen euro. Als er geen machtswisseling was geweest, zou men toch nooit zo'n laag bod accepteren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72551525
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Zoals terecht wordt beweerd was Arjen Robben deze zomer, in de normale situatie, zeker meer waard dan 36 miljoen euro. Maar omdat Perez éérst gaat kopen en daarna pas verkopen, vangt hij maar 25 miljoen euro. Als er geen machtswisseling was geweest, zou men toch nooit zo'n laag bod accepteren?
Ik bedoel dat Van der Velde net doet of het vreemd is dat Robben minder opbrengt,
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:17:09 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72551782
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Van der Velde net doet of het vreemd is dat Robben minder opbrengt,
Lijkt me meer dat hij probeert aan te geven dat het "beleid" van Real vreemd is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')