abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:22:53 #76
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71602131
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Ja, de kaboutertjes helpen immers met duwen.
Of stiekem een setje pedalen ingebouwd
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71606926
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
50 seconden is geen 50 seconden, he.
Calm down, please!
pi_71613892
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nu maar hopen dat die giga stofzuigerpijp onder de kap geen steentje opslurpt tijdens de sprint.. of komt er dan toch nog wel een filter op ??

Tevens aan alle Veyron fapperts; hoeveel supra's zou je kunnen bouwen voor de prijs van één Veyron ??

- één tje om mee te sprinten
- ééntje om boodschappies mee te doen
- ééntje voor de vrouw
- ééntje om aan te sleutelen
- ééntje om compleet aan stront te burnen
- en dan nog eebn stuk of wat in de achtertuin voor onderdelen

En... dan nog pleeeeenty doekoe's overhouden om af en toe eens wat te reviseren

Veyron





Hoeveel paar Nike sneakers kun je kopen voor de prijs van 1 Edward Green Oxford?

Compleet irrelevant.....
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:01:46 #79
80382 manny
30 is best veel
pi_71615326


deze kosten anders wel even 613 dollar jonge.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:02:59 #80
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71615339
Allemaal leuk en aardig maar tegen een goed getunede Golf legt die Supra het natuurlijk direct af.
In de bochten al helemaal.
zzz
pi_71615563
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:02 schreef _Led_ het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar tegen een goed getunede Golf legt die Supra het natuurlijk direct af.
In de bochten al helemaal.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:20:59 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_71616731
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]



Hoeveel paar Nike sneakers kun je kopen voor de prijs van 1 Edward Green Oxford?

Compleet irrelevant.....
Precies

Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..

Doe mij die sneakers maar btw
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_71617750
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies

Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..
Het wordt pas leuk als het je leven gaat beheersen
Calm down, please!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:02:47 #84
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_71617817
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:13 schreef eNaSnI het volgende:
De passagiersstoel ontbreekt...
Met zo'n auto heb je geen vrienden
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_71619082


Met z'n andere bandjes.
Calm down, please!
pi_71619139
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies

Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..

Doe mij die sneakers maar btw
pi_71619696
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef rival het volgende:

[..]

kijk hij zal het best langer uithouden dan 1 sprintje.
maar een jaar? ja dan heeft ie 2 keer gereden in dat jaar
echt niet dat die elke week een sprint heeft getrokken en het een jaar uithoudt...

never nooit niet
Ja hoor, een jaar kan best. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat ie na iedere paar seconden een complete rebuild nodig heeft
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:57:45 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_71620849
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

kutkloon

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_71620945
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kutkloon




Wees consequent joh
pi_71623677
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef waterkip het volgende:

[..]

Met zo'n auto heb je geen vrienden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:46:18 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_71625357
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]



Wees consequent joh
Da's saai man, dan word je voorspelbaar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_71626184
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's saai man, dan word je voorspelbaar
Tenzij je StefanP heet
pi_71627382
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef renedis het volgende:

Het is hoe dan ook altijd nog een sport auto die standaard de 300 haalt. En dat voor een auto die vanaf 1993 is gebouwd.
250 km/u standaard en dat was in 1993 ook niet bijzonder.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71627498
Hoeveel geld heeft de eigenaar uitgegeven om die auto zo snel te krijgen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71627527
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:31 schreef Jimmie het volgende:

En je ziet 'm niet op het circuit omdat ie keihard door de mand zal vallen, onbestuurbaar met zo'n turbogat, waar juist souplesse is vereist.
In dat verband: ik werd een paar weken geleden bij de Ring aangesproken door een Supra rijder die ik kort daarvoor op de Ring zelf tegen kwam en hij reed met ongeveer 480pk. Meer kon nog wel (iets meer druk), maar hij gaf aan dat dat voor de techniek eigenlijk teveel werd en dat de auto er ook niet beter mee ging rijden op het circuit.

De Veyron is overigens ook geen geweldenaar op het circuit. Maar daar is de Veyron ook niet voor ontworpen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71629969
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.



Dag Supra
godkelere das toch niet mogelijk
pi_71672105
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het verschil is dat een Veyron het elke keer opnieuw doet en ook normaal rijdt als je naar de supermarkt gaat (relatief dan) en die rijstbak van jouw foto's dan uit elkaar valt omdat ie niet gemaakt is om mee op een openbare weg te rijden.
Euh, diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.

Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer daar maar eens mee wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit denk ik.

Het punt is dat een GT uit 1993 zestien jaar later nog dingen presteert waar auto's van nu niet aan kunnen tippen. Hoeveel auto's uit dat tijdperk zie je tijden neerzetten op de kwart mijl waar de meeste auto's van nu van dromen? Hoeveel auto's ken je die zo gemod kunnen worden? Hoeveel auto's kunnen met de fabrieks drivetrain boven de 400km/u rijden (vergeet niet dat hij nog een versnelling over had)?

[ Bericht 21% gewijzigd door StefanP op 07-08-2009 06:41:12 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71672111
Pics van Stefan's lul?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_71672113
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
TS, hoe lang houdt die supra dat uit?
Niet lang he?
Sukkel.
De meesten al 15 jaar en met honderduizenden kilometers op de teller. En nog steeds 330-1500PK, een design waardoor de meeste mensen je vragen of dat het model van komend jaar is en een motor waar niets aan kan tippen.

En je Veyron? Oh wacht, die komt de garage niet uit. Hah. 1000PK en 400km/uur? Misschien dat er twee Veyrons zijn die dat ooit gedynod of gereden hebben.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71672117
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je weet totaal niet waar je het over hebt, schertsfiguur. Diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.

Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer met die prutsbak maar eens wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit wed ik.

Supra > alles. 16 jaar oud en onverwoestbaar.
25 seconden naar 400 is behoorlijk indrukwekkend... daar niet van. Zelfs Veyron doet er 50 seconden over...
Wat dat betreft, hebben Supra's wel naam gemaakt. .

Waar ik weer benieuwd naar ben, is hoe deze 1500 pk Supra zou presteren op het circuit.. daar heb ik nooit iets over gelezen... laat staan dat er een Supra iets noemenswaardigs op het circuit wist te presteren.

Aan vermogen ligt het niet.
Aan accerlatie ligt het niet.
Aan de remmen ligt het niet (die waren zelfs beter dan 911 destijds!)

Waar ligt het dan aan, dat ze matig presteren op het circuit
pi_71672136
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:
Het punt is dat een GT uit 1993 zestien jaar later nog dingen presteert waar auto's van nu niet aan kunnen tippen. Hoeveel auto's uit dat tijdperk zie je tijden neerzetten op de kwart mijl waar de meeste auto's van nu van dromen? Hoeveel auto's ken je die zo gemod kunnen worden? Hoeveel auto's kunnen met de fabrieks drivetrain boven de 400km/u rijden (vergeet niet dat hij nog een versnelling over had)?
Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?
pi_71672163
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:35 schreef Flashwin het volgende:
Pics van Stefan's lul?
Ik wissel regelmatig van lul

Vorige lullen

lul #1


lul #2... hardtop lul



Huidige lul

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71672168
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:46 schreef _Ernst het volgende:

[..]

Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?
Niemand wou een sportauto van Toyota. Te duur in Europa, en geen image in de VS.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71672208
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:37 schreef _Ernst het volgende:

[..]

25 seconden naar 400 is behoorlijk indrukwekkend... daar niet van. Zelfs Veyron doet er 50 seconden over...
Wat dat betreft, hebben Supra's wel naam gemaakt. .

Waar ik weer benieuwd naar ben, is hoe deze 1500 pk Supra zou presteren op het circuit.. daar heb ik nooit iets over gelezen... laat staan dat er een Supra iets noemenswaardigs op het circuit wist te presteren.

Aan vermogen ligt het niet.
Aan accerlatie ligt het niet.
Aan de remmen ligt het niet (die waren zelfs beter dan 911 destijds!)

Waar ligt het dan aan, dat ze matig presteren op het circuit
Het leuke aan een Supra is dat je er alles mee kunt. Wil je op het circuit rijden, dan gebruik je geen turbo waar je 1500pk uit haalt, maar eentje met 5-600.

Matig presteren zou ik niet zeggen. Het was een GT en Toyota had nooit het doel om er op het circuit mee te racen dus iedereen neemt dan maar aan dat hij "matig presteert op het circuit."

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra_in_motorsport

http://www.gscmotorsports.com/videos.html <-is regelmatig in de top 3 te vinden bij verschillende races, o.a. de one lap of America
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71672240
Stefan, ik neem m'n woorden terug over dat matig presteren. .

Van dat Wikipedia-link, blijken de Supra's nog respectabele historie gehad hebben op het circuit. Maar waar ik al voor vreesde, is het niet alleen puur power en prestaties, maar ook een combinatie van allerlei verfijningen:
quote:
The reason for lack of success was due to its larger engine capacity requiring it to run at a higher curb weight required by the regulations and also its a lack of development. As the Ford Sierra Cosworth RS500, then the more advanced Nissan Skyline GT-R became the car to have. the Supra was abandoned at the end of the season in favour of the Toyota Corolla AE101 by 1991, but only a few was kept in competition by privateers until the end of the season.[14]
Dit is dan wel weer netjes:
quote:
Altogether, the Supra has taken the title four times in 1997, 2001, 2002 and 2005. Despite being out of production since 2002, factory teams continued to use JZA80 Supras with continues successes. The car's swansong competitive year was in 2006, when it was used by Toyota Team Tsuchiya and Toyota Team SARD,[22], since then, the Supra has since being replaced by the Lexus SC
Hoe staat het eigenlijk met Supra's populariteit in Japan? Heb ergens het indruk dat andere auto's in Japan populairder dan Supra zijn, zoals MX7 etc.
pi_71672253
http://www.onelapofamerica.com/history/results.shtml?y=2009

Waar kan ik de Supra dan vinden?

Neemt niet weg dat in rechte lijn 25 sec naar 400 km/h van staande start een megaprestatie is. .
pi_71672859
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:35 schreef StefanP het volgende:

waardoor de meeste mensen je vragen of dat het model van komend jaar is
Het is bewezen: Amerikanen hebben ECHT geen verstand van auto's.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71672903
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:37 schreef _Ernst het volgende:

Aan de remmen ligt het niet (die waren zelfs beter dan 911 destijds!)
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...
quote:
Waar ligt het dan aan, dat ze matig presteren op het circuit
Handling. Maar StefkeP weet je zonder meer te vertellen dat de supra ook op het circuit het beste is. Immers, een supra is in alles het beste.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71673012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:46 schreef _Ernst het volgende:

Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?
Der Toyota Supra hatte serienmäßig Vollausstattung inkl. Targadach.
Toyota wollte mit diesem Supra dem Porsche 911 Konkurrenz machen. Leider wurde er dafür nicht konsequent genug konstruiert. Der Motor hatte zwar enorme Kraft. Doch durch den Frontmotor konnte er leider in der Beschleunigung aus dem Stand weder mit Porsche 964/993 noch mit dem Ferrari 348 mithalten; wegen deren Heck- bzw. Mittelmotorbauweise verfügten jene über eine dem Supra überlegene Traktion. Leider konnte sich Toyota nicht zu einem Mittelmotor durchringen. Daher ist die Beschleunigung trotz des bärenstarken Biturbo im Vergleich zur direkten Konkurrenz von 0 auf 100 km/h bescheiden. Schade. Der Spura Biturbo war überdies schwer geraten. Zusammen mit dem Prestigerückstand zum Markennamen Porsche bekam der Supra in Deutschland keinen Fuß auf den Boden. In den USA verkaufte er sich recht ansehnlich, erreichte aber auch dort nicht die Verkaufszahlen vom Porsche 993. Trotzdem hat er eine treue Fangemeinde weltweit. Man kann den Motor nämlich bis auf 800 PS tunen - und zwar standfest. Das ist ein Wort, oder?

Der Wert für den 36m-Slalom stammt aus der ams 25/1993.

toyota.de


Kortom: te weinig tractie, als totaalpakket gewoon niet goed genoeg en thans populair in kleine kring omdat je de motor tot zo'n 800 pk betrouwbaar kan opfokken. En dus niet 1.500 pk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71673032
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...
[..]

Handling. Maar StefkeP weet je zonder meer te vertellen dat de supra ook op het circuit het beste is. Immers, een supra is in alles het beste.
Corvette toch?
Calm down, please!
pi_71673140
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:00 schreef Googolplexian het volgende:

Corvette toch?
Ik hoor Stefan toch steeds de liefde voor de supra verklaren. Ik vind het dan ook wel onbegrijpelijk dat hij inmiddels voor een corvette gekozen heeft, maar het heeft zijn mening niet echt doen veranderen.

Overigens, de laatste corvette is wel een beregoede auto.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71673215
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef DS4 het volgende:

Overigens, de laatste corvette is wel een beregoede auto.
Schijnt een vervelende auto te zijn om dagelijks in te rijden ... maar heb ik zelf geen ervaring mee.

Effe een filmpje wat Stefke_P wel kan waarderen



Mooie jump op 1:54
Calm down, please!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:12:37 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71673220
Nogmaals; iemand die een supra koopt, koopt NEVER een Veyron omdat hij er geen geld voor hebt en andersom ook niet.

En een Veyron is supersexy en verschaft je status omdat het klasse uitstraalt, een Supra is voor arbeiders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71673347
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Catch22- het volgende:
Nogmaals; iemand die een supra koopt, koopt NEVER een Veyron omdat hij er geen geld voor hebt en andersom ook niet.

En een Veyron is supersexy en verschaft je status omdat het klasse uitstraalt, een Supra is voor arbeiders
Ik kan mij anders goed voorstellen dat één of andere olie-sjeik een Veyron voor dagelijks pats-vervoer heeft en een 2000 pk Supra om te dragracen.


Calm down, please!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:42:22 #115
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71673802
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel geld heeft de eigenaar uitgegeven om die auto zo snel te krijgen?
Typisch dat hier geen antwoord op komt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71673841
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef BOKA het volgende:

[..]

Typisch dat hier geen antwoord op komt.
Is niet echt antwoord op te geven want het is een non-stop uitgave
Calm down, please!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:54:52 #117
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71674104
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Is niet echt antwoord op te geven want het is een non-stop uitgave
Dus waarschijnlijk is deze auto over een periode van 15 jaar duurder dan een Veyron.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71674161
Overigens, in het kader van de prestaties van de Supra op het circuit: dit is de tijd die de Supra in standaard trim heeft neergezet op Hockenheim (kort):

1:24,1

Even wat tijden om te vergelijken:

1989 Porsche 911 deed het in 1:20,5, 1993 Porsche 911 in 1:18,3, 1997 Porsche 911: 1:15,9

1989 Ferrari 348TB: 1:21,8, 1995, Ferrari F355: 1:16,8, 1996 Ferrari 550 Maranello: 1:16,1.

Ook wel leuk: Toyota Celica uit 2000: 1:21,2

Opel (!) Astra (!!) coupe turbo 2000: 1:21,9

Fiat (!!!) coupe turbo 1998: 1:22,1

Peugeot 306 GTI 1999: 1:23,5

Standaard is de Supra niet zo best op het circuit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71675238
quote:
Ik vind alles leuk en aardig, maar het sprookje dat die Supra maar 360 pk heeft bij 1,4 bar geloof ik niet. En dat blijkt ook wel, want in rechte lijn is hij net wat sneller dan de iets zwaardere M3 met 420 pk (en beide wagens hebben voor zover ik weet een gelijkwaardige theoretische top).

Valt mij overigens op dat in al die filmpje met Sabine ze dan weer voor en dan weer achter ligt. Altijd maakt ze wel een fout... Beetje TopGear challenge dus...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71677544
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind alles leuk en aardig, maar het sprookje dat die Supra maar 360 pk heeft bij 1,4 bar geloof ik niet. En dat blijkt ook wel, want in rechte lijn is hij net wat sneller dan de iets zwaardere M3 met 420 pk (en beide wagens hebben voor zover ik weet een gelijkwaardige theoretische top).

Valt mij overigens op dat in al die filmpje met Sabine ze dan weer voor en dan weer achter ligt. Altijd maakt ze wel een fout... Beetje TopGear challenge dus...
30 pk bij 1.4 bar klinkt inderdaad een beetje erg gay.

En Bien speelt natuurlijk een beetje met die gast. Ze weet dondersgoed wanneer een BMW M3 in een drift raakt en hoe je dat moet doen ... da's geen foutje. Als Bien al d'r skills in de strijd gooit denk ik dat ze gewoonweg niet te verslaan is in een gelijkwaardige BMW.


heh ... ze doet ieder jaar 1200 rondjes Nur op race-snelheid
Calm down, please!
pi_71679387
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Het leuke aan een Supra is dat je er alles mee kunt. Wil je op het circuit rijden, dan gebruik je geen turbo waar je 1500pk uit haalt, maar eentje met 5-600.

Matig presteren zou ik niet zeggen. Het was een GT en Toyota had nooit het doel om er op het circuit mee te racen dus iedereen neemt dan maar aan dat hij "matig presteert op het circuit."

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra_in_motorsport

http://www.gscmotorsports.com/videos.html <-is regelmatig in de top 3 te vinden bij verschillende races, o.a. de one lap of America
Als ik de handling zie in het eerste filmpje: http://www.gscdownloads.com/onelaptesting.wmv

Dan ben ik niet verbaast dat je de Supra weg hebt gedaan voor de ongetwijfeld veel lekker rijdende Corvette (met dito soundtrack).
pi_71680501
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:

[..]

Euh, diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.

Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer daar maar eens mee wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit denk ik.

Het punt is dat een GT uit 1993 zestien jaar later nog dingen presteert waar auto's van nu niet aan kunnen tippen. Hoeveel auto's uit dat tijdperk zie je tijden neerzetten op de kwart mijl waar de meeste auto's van nu van dromen? Hoeveel auto's ken je die zo gemod kunnen worden? Hoeveel auto's kunnen met de fabrieks drivetrain boven de 400km/u rijden (vergeet niet dat hij nog een versnelling over had)?


Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.

Fabrieks af. Zelfde tijdperk, zelfde cilinderaantal, bijna dezelfde cilinderinhoud, ook turbocharged.

Hedendaags weten we daar nog wel wat meer uit te stampen. Zo speciaal is je Supra niet.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:49:46 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71680974
BMW 850CSi deed het ook wel leuk...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71683055
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.

Fabrieks af. Zelfde tijdperk, zelfde cilinderaantal, bijna dezelfde cilinderinhoud, ook turbocharged.

Hedendaags weten we daar nog wel wat meer uit te stampen. Zo speciaal is je Supra niet.
Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaar
pi_71683203
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef 1299 het volgende:

[..]

Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaar
Ze zijn technisch te vergelijken, daar gaat het me om.
pi_71683404
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef 1299 het volgende:

[..]

Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaar
als je alles van aanpassingen die je aan een supra moet doen om hem aan dergelijke prestaties te krijgen (standaard doet die ook geen 3.8 naar de 100, maar 5.1 en heeft hij "maar" 330pk) laat doen (dus gewoon bij een tuner binnensteken, en hem alle aanpassingen laten doen & zelf ook niets zoeken qua stukken of know-how), dan zal je echt niet zoveel onder de prijs van zo'n jaguar uitkomen.

Omgerekend kostte een supra 3.0 turbo bijna 85.000¤ nieuwprijs in 1993, dus zo goedkoop was die qua basis ook al niet hoor...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71702448
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:21 schreef _Ernst het volgende:
http://www.onelapofamerica.com/history/results.shtml?y=2009

Waar kan ik de Supra dan vinden?

Neemt niet weg dat in rechte lijn 25 sec naar 400 km/h van staande start een megaprestatie is. .
2007, #3 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2007/results/showResults.shtml?y=2007&res=OVL_CUM

2003, #6 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2003/results/showResults.shtml?y=2003&res=OVL_CUM

2002 # 4 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2002/results/showResults.shtml?y=2002&res=OVL_CUM

2000 #4 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2000/results/showResults.shtml?y=2000&res=OVL_CUM

1998 #9 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/1998/results/showResults.shtml?y=1998&res=OVL_CUM

Niet slecht zou ik zeggen om tussen om bij tientallen races op verschillende circuits na een heel jaar gemiddld zo hoog te komen tussen honderden Porsches e.d.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71702461
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...
[..]


This unique Formula One inspired braking system allowed the Supra Turbo to record a 70-0 braking distance of 149 feet (45 m) [2], the best braking performance of any production car tested in 1997 by Car and Driver magazine. This record was finally broken in 2004 by 3 feet by a Porsche GT.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 05:28:58 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71702472
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 06:57 schreef StefanP het volgende:

Huidige lul

[ link | afbeelding ]
Geen onkruid tussen het beton.

Je doet wel erg je best.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71702496
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.

Fabrieks af. Zelfde tijdperk, zelfde cilinderaantal, bijna dezelfde cilinderinhoud, ook turbocharged.

Hedendaags weten we daar nog wel wat meer uit te stampen. Zo speciaal is je Supra niet.
Oh? Link naar XJ220 filmpjes waar die auto 0-400 in 24 seconden doet? Of 1300pk dynot? Of een paar vette highway pulls? Oh wacht, die auto's staan hun hele leven in de garage bij een of andere rijkaard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ220
Zo te zien komt hij niet verder dan 359km/u. Ik denk dat de auto uit mijn OP op z'n track met alle ruimte wel 450 haalt.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als je alles van aanpassingen die je aan een supra moet doen om hem aan dergelijke prestaties te krijgen (standaard doet die ook geen 3.8 naar de 100, maar 5.1 en heeft hij "maar" 330pk) laat doen (dus gewoon bij een tuner binnensteken, en hem alle aanpassingen laten doen & zelf ook niets zoeken qua stukken of know-how), dan zal je echt niet zoveel onder de prijs van zo'n jaguar uitkomen.

Omgerekend kostte een supra 3.0 turbo bijna 85.000¤ nieuwprijs in 1993, dus zo goedkoop was die qua basis ook al niet hoor...
Mwah. Nieuw was hij hier 40K$.

3.4 stroker - 9K$
turbo, exhaust manifold, piping etc - 10K$
AEM - 3K$
suspension/wheels - 5K$
andere intercooler, injectors, fuel pumps, kop en ander spul - 10K$
tuner - 2K$
labor - 5K$

Ik denk niet dat je echt in de buurt komt van de prijs van een exoot... en dan heb ik het nog over een extreme supra ook, zoals uit de OP. Voor 6-700PK heb je niet meer nodig dan een andere turbo, fuel pumps en een of andere EMS. Dat kost wellicht 8K alles bij elkaar. Daar heb je nog geen aftermarket uitlaat voor een Porsche of Ferrari voor dunkt me.

[ Bericht 17% gewijzigd door StefanP op 08-08-2009 05:51:28 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71702516
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Catch22- het volgende:
Nogmaals; iemand die een supra koopt, koopt NEVER een Veyron omdat hij er geen geld voor hebt en andersom ook niet.

En een Veyron is supersexy en verschaft je status omdat het klasse uitstraalt, een Supra is voor arbeiders
Jammer dat je niet weet waar je het over hebt. Dit staat er namelijk ook in de garage van de eigenaar der Supra uit de OP.




























En dit is zijn bedrijf: hij verkoopt exoten. De auto's hierboven zijn echter van hemzelf.
http://www.elitemotorsports.com/

Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71702785
uitdaging

Waarom een veyron kopen als die het standaard doet; liever een supra waar je zelf nog moeite in steekt om hem zo ver te krijgen. Dan kan je tenminste trots zijn op wat je behaald hebt (die supra heeft trouwens wel mini voorbandjes liggen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71702806
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:29 schreef Athmozz het volgende:
(die supra heeft trouwens wel mini voorbandjes liggen
En een parachute achterop ... heeeey
Calm down, please!
pi_71702815
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 06:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jammer dat je niet weet waar je het over hebt. Dit staat er namelijk ook in de garage van de eigenaar der Supra uit de OP.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dit is zijn bedrijf: hij verkoopt exoten. De auto's hierboven zijn echter van hemzelf.
http://www.elitemotorsports.com/

Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
Al deze auto's bij elkaar zijn nog geen Veyron waard, lijkt me.
Zijn ook allemaal tweedehandsjes.
Calm down, please!
pi_71705283
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:24 schreef StefanP het volgende:

This unique Formula One inspired braking system allowed the Supra Turbo to record a 70-0 braking distance of 149 feet (45 m) [2], the best braking performance of any production car tested in 1997 by Car and Driver magazine. This record was finally broken in 2004 by 3 feet by a Porsche GT.

Op basis van een enkele test waarbij de stopafstand de norm was in plaats van het minstens zo belangrijke fadingresistentie...

Het is dus onzin.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71705316
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:41 schreef StefanP het volgende:
Dat kost wellicht 8K alles bij elkaar. Daar heb je nog geen aftermarket uitlaat voor een Porsche of Ferrari voor dunkt me.
Daar heb je een high tech titanium uitlaat voor en vaak hou je dan nog geld over... Probeer de realiteit eens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71705360
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 06:06 schreef StefanP het volgende:

Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
Dat is helemaal niet raar want de supra is gewoon een makkelijke auto om fiks door te fokken voor een leuk sprintje in rechte lijn.

Daar is die auto goed in. Al het andere: betere alternatieven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:42:14 #140
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_71705790
8K $ ?

Dus ¤3,75 onderhand?

TVP, dit is gewoon te leuk om te lezen.

Samenvatting: De Supra is beter dan tijdgenoot Honda NSX, het hogere aantal ongelukken met een Supra is dus niet te wijten aan de techniek.

Mij nie geloven? google: supra crash en nsx crash maar eens.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71707064
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:17 schreef StefanP het volgende:

[..]

2007, #3 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2007/results/showResults.shtml?y=2007&res=OVL_CUM

Niet slecht zou ik zeggen om tussen om bij tientallen races op verschillende circuits na een heel jaar gemiddld zo hoog te komen tussen honderden Porsches e.d.
Die result van 2007 is die kerel van het filmpje, maar die heeft gewoon ~870 pk (760 whp) en toch voorbij gestreven door een Hennessey Viper (nou niet echt bekend om geweldige handling lijkt me) en een Porsche 996 TT.

Toyota heeft gewoon alles enorm over engineerd op de Supra waardoor je 'm makkelijk bizar ver kan tunen, alleen het gevolg is dat het gewicht gewoon hoog is (voor die tijd) en de gewichtsverdeling ook verre van ideaal geworden is.

Maakt 'm perfect voor dragrace en andere sprintjes, maar het is gewoon geen alles kunner, leg je er bij neer

Plus, leg eens uit waarom je voorkeur naar je huidige Vette ging ipv de Supra's?
pi_71725019
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef Jimmie het volgende:

Toyota heeft gewoon alles enorm over engineerd op de Supra waardoor je 'm makkelijk bizar ver kan tunen




Calm down, please!
pi_71735694
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:41 schreef StefanP het volgende:

[..]

Oh? Link naar XJ220 filmpjes waar die auto 0-400 in 24 seconden doet? Of 1300pk dynot? Of een paar vette highway pulls? Oh wacht, die auto's staan hun hele leven in de garage bij een of andere rijkaard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ220
Zo te zien komt hij niet verder dan 359km/u. Ik denk dat de auto uit mijn OP op z'n track met alle ruimte wel 450 haalt.

Ik wilde een heel verhaal gaan typen maar dat heeft toch geen zin omdat je alleen maar op een supra geilt en niet kan inzien dat die argumenten die je aanhaalt bij andere wagens ook voor je supra gelden, hoeveel supra's heb jij al zien rijden op de snelweg met 1500 pk? geen een denk ik.
Je kunt die auto's niet met elkaar vergelijken, een standaard veyron vergelijken met een supra waar zo veel aan gedaan is. Als ze dat over 10 jaar met een veyron gaan doen dan heeft ie ook 4000 pk (pks van de supra zijn ook ver4voudigd)

edit: vind een supra trouwens een hele mooie wagen en zou hem zelf ook wel willen maar je moet wel een beetje realistisch blijven....supra moet je dan vergelijken met een volledig getunede skyline ofzo en niet een veyron.
pi_71736297
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef koko86 het volgende:

Als ze dat over 10 jaar met een veyron gaan doen dan heeft ie ook 4000 pk (pks van de supra zijn ook ver4voudigd)
Calm down, please!
pi_71736573
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


Dit is bedoeld op ts, een wagen vergelijken die standaard is met een waarvan de pks ver4voudigd zijn, ik weet ook wel dat het niet kan
pi_71736966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:

Een van de coil packs bleek later niet goed aangesloten dus hij liep helaas niet zoals het moest. En nog een versnelling over ook Hij zou goed moeten zijn voor 485 km/u. Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
Maw, losgetrild
pi_71737183
Supra>Veyron

Veyron is sowiezo een overhypt/overprised lelijk gedrocht.
PSN: JoeyvR_
pi_71750072
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daar heb je een high tech titanium uitlaat voor en vaak hou je dan nog geld over... Probeer de realiteit eens.
En voor een Supra heb je daar 800PK voor. Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is, want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt, maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.. het is geen wonder dat ze 28K winst maken per auto. Mensen zonder verstand die een auto kopen voor het merkje erop

PS toch jammer he, dat ik steeds met bronnen kom... je bent ook meteen stil over de zogenaamd "slechte" remmen na die scan hierboven
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef Jimmie het volgende:

Plus, leg eens uit waarom je voorkeur naar je huidige Vette ging ipv de Supra's?
Ik ben weer op zoek naar een Supra. De Corvette houd ik erbij tot ik weer iets anders wil, net als toen ik van de Supra naar de Corvette ging.

[ Bericht 7% gewijzigd door StefanP op 10-08-2009 01:36:10 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_71752502
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef StefanP het volgende:

En voor een Supra heb je daar 800PK voor. Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is, want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt, maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.. het is geen wonder dat ze 28K winst maken per auto
Jezus Koeristus, zeg ... je bent een ECHTE Amerikaan. Porsche maakt 28k winst per auto OMDAT ZE HET KUNNEN ... Amerikaanse auto-industrie GAAT KAPOT vanwege die relatief super-KUT auto's die ze maken. Net als dat het leuk en aardig is dat je voor een dollar 150000 caloriën kunt kopen MAAR DAT JE ER 0,0 beter van wordt is dat ook zo voor (bijna) alle massa producten in de US.
quote:
Mensen zonder verstand die een auto kopen voor het merkje erop
Nee ... mensen zonder verstand van auto's kopen Amerikanen.
Mensen zonder verstand van auto's vergelijken getunede 13 in een dozijn Jappen met exoten.
Mensen zonder verstand van auto's denken dat Porsche eigenaren alles bij Porsche kopen (daarom maken ze zoveel winst joh!)
Mensen zonder verstand van auto's houden kinds bij hoog en laag vol dat hun shit de beste shit is want andere weten nu eenmaal niets omdat ze meer vriendjes hebben die ook allemaal zo'n air hebben.
Mensen zonder verstand van auto's laten siliconen wijven bij de wagen poseren omdat ze denken dat dat iets doet bij mensen die WEL verstand van auto's hebben.
Mensen zonder verstand van auto's claimen dat 300 pk gewoon geen 300 pk is ... dat dat van de auto afhangt.
quote:
PS toch jammer he, dat ik steeds met bronnen kom... je bent ook meteen stil over de zogenaamd "slechte" remmen na die scan hierboven
Ik heb ook een heleboel bronnen over WMD's en "No economic downturn" en "Amsterdam is a cesspool of corruption" etc. Allemaal Amerikaanse bronnen.
Bovendien, meneer met verstand van auto's, is een skid pad GEEN meet instrument voor grip en is een enkele remtest GEEN uitsluitende test om te zien hoe goed een auto remt. Bochten gaan vaak meerdere kanten op en je remmen horen het de tweede en derde keer ook naar behoren te doen. Zoals jullie daar een auto op een drag strip gooien en dan zeggen "Ya see? It's faster than a Veyron, dangit!" gooien Euro's en Jappen ze al decennia op de meest extreme test-banen. Zie M3 vs boosted (lying about his power gain through boost) Supra. Jammer van die spin ... uitleg is wel leuk ... zware kankerbak met zoveel boost-lag = spinnen uit de bochten, iets wat je op een skid-pad niet meemaakt.

edit : die bronnen die aangedragen worden van TOYOTA ZELF lul jij ook gewoon omheen.
quote:
Ik ben weer op zoek naar een Supra. De Corvette houd ik erbij tot ik weer iets anders wil, net als toen ik van de Supra naar de Corvette ging.
Ga je ook nog ooit een nieuwe auto kopen of blijft het bij tweedehands plastic pauper zooi waar je je geld ingooit om er een Stratemakers-Veyron van te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 10-08-2009 09:21:04 ]
Calm down, please!
pi_71753323
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef StefanP het volgende:

En voor een Supra heb je daar 800PK voor.
Misschien dat je het zo begrijpt:

Ik vind grote tieten aantrekkelijk, maar ik zou b.v. Sharon Dijksma overslaan...
quote:
Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is,
Interesseert me geen donder. Zo ga ik ook liever naar een sterrentent dan naar de Mac. Natuurlijk is het bij de Mac eenvoudiger, sneller, goedkoper...
quote:
want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt,
Ook nog een fiks stuk minder dan 5K. Niet dat het boeit. Je lijkt wel een 18 jarig gastje die voor 50 euro bij de kijkshop een autoradio heeft gekocht met 4x50w, die lacht om een Alpine met 4x40w van 500 euro. Vooral blijven lachen!
quote:
maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.
De hele wereld is gek op stefke_p na dan...
quote:
je bent ook meteen stil over de zogenaamd "slechte" remmen na die scan hierboven
Ik heb daar gewoon inhoudelijk op gereageerd. Daarnaast heb ik nooit gezegd dat de remmen van de supra slecht zijn. Typisch dat je andermans woorden moet verdraaien en/of negeren om in de discussie een schijn van overeind blijven op te kunnen houden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')