Of stiekem een setje pedalen ingebouwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, de kaboutertjes helpen immers met duwen.
50 seconden is geen 50 seconden, he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nu maar hopen dat die giga stofzuigerpijp onder de kap geen steentje opslurpt tijdens de sprint.. of komt er dan toch nog wel een filter op ??
Tevens aan alle Veyron fapperts; hoeveel supra's zou je kunnen bouwen voor de prijs van één Veyron ??
- één tje om mee te sprinten
- ééntje om boodschappies mee te doen
- ééntje voor de vrouw
- ééntje om aan te sleutelen
- ééntje om compleet aan stront te burnen
- en dan nog eebn stuk of wat in de achtertuin voor onderdelen
En... dan nog pleeeeenty doekoe's overhouden om af en toe eens wat te reviseren![]()
Veyron![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:02 schreef _Led_ het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar tegen een goed getunede Golf legt die Supra het natuurlijk direct af.
In de bochten al helemaal.
Preciesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel paar Nike sneakers kun je kopen voor de prijs van 1 Edward Green Oxford?
Compleet irrelevant.....
Het wordt pas leuk als het je leven gaat beheersenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies![]()
Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..
Met zo'n auto heb je geen vriendenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies![]()
Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..
Doe mij die sneakers maar btw
Ja hoor, een jaar kan best. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat ie na iedere paar seconden een complete rebuild nodig heeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
kijk hij zal het best langer uithouden dan 1 sprintje.
maar een jaar? ja dan heeft ie 2 keer gereden in dat jaar
echt niet dat die elke week een sprint heeft getrokken en het een jaar uithoudt...
never nooit niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef waterkip het volgende:
[..]
Met zo'n auto heb je geen vrienden
Da's saai man, dan word je voorspelbaarquote:
Tenzij je StefanP heetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's saai man, dan word je voorspelbaar
250 km/u standaard en dat was in 1993 ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
Het is hoe dan ook altijd nog een sport auto die standaard de 300 haalt. En dat voor een auto die vanaf 1993 is gebouwd.
In dat verband: ik werd een paar weken geleden bij de Ring aangesproken door een Supra rijder die ik kort daarvoor op de Ring zelf tegen kwam en hij reed met ongeveer 480pk. Meer kon nog wel (iets meer druk), maar hij gaf aan dat dat voor de techniek eigenlijk teveel werd en dat de auto er ook niet beter mee ging rijden op het circuit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:31 schreef Jimmie het volgende:
En je ziet 'm niet op het circuit omdat ie keihard door de mand zal vallen, onbestuurbaar met zo'n turbogat, waar juist souplesse is vereist.
godkelere das toch niet mogelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
Euh, diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat een Veyron het elke keer opnieuw doet en ook normaal rijdt als je naar de supermarkt gaat (relatief dan) en die rijstbak van jouw foto's dan uit elkaar valt omdat ie niet gemaakt is om mee op een openbare weg te rijden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
TS, hoe lang houdt die supra dat uit?
Niet lang he?
Sukkel.
25 seconden naar 400 is behoorlijk indrukwekkend... daar niet van. Zelfs Veyron doet er 50 seconden over...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je weet totaal niet waar je het over hebt, schertsfiguur. Diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.
Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer met die prutsbak maar eens wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit wed ik.
Supra > alles. 16 jaar oud en onverwoestbaar.
Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:
Het punt is dat een GT uit 1993 zestien jaar later nog dingen presteert waar auto's van nu niet aan kunnen tippen. Hoeveel auto's uit dat tijdperk zie je tijden neerzetten op de kwart mijl waar de meeste auto's van nu van dromen? Hoeveel auto's ken je die zo gemod kunnen worden? Hoeveel auto's kunnen met de fabrieks drivetrain boven de 400km/u rijden (vergeet niet dat hij nog een versnelling over had)?
Niemand wou een sportauto van Toyota. Te duur in Europa, en geen image in de VS.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:46 schreef _Ernst het volgende:
[..]
Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?
Het leuke aan een Supra is dat je er alles mee kunt. Wil je op het circuit rijden, dan gebruik je geen turbo waar je 1500pk uit haalt, maar eentje met 5-600.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:37 schreef _Ernst het volgende:
[..]
25 seconden naar 400 is behoorlijk indrukwekkend... daar niet van. Zelfs Veyron doet er 50 seconden over...
Wat dat betreft, hebben Supra's wel naam gemaakt..
Waar ik weer benieuwd naar ben, is hoe deze 1500 pk Supra zou presteren op het circuit.. daar heb ik nooit iets over gelezen... laat staan dat er een Supra iets noemenswaardigs op het circuit wist te presteren.
Aan vermogen ligt het niet.
Aan accerlatie ligt het niet.
Aan de remmen ligt het niet (die waren zelfs beter dan 911 destijds!)
Waar ligt het dan aan, dat ze matig presteren op het circuit
Dit is dan wel weer netjes:quote:The reason for lack of success was due to its larger engine capacity requiring it to run at a higher curb weight required by the regulations and also its a lack of development. As the Ford Sierra Cosworth RS500, then the more advanced Nissan Skyline GT-R became the car to have. the Supra was abandoned at the end of the season in favour of the Toyota Corolla AE101 by 1991, but only a few was kept in competition by privateers until the end of the season.[14]
Hoe staat het eigenlijk met Supra's populariteit in Japan? Heb ergens het indruk dat andere auto's in Japan populairder dan Supra zijn, zoals MX7 etc.quote:Altogether, the Supra has taken the title four times in 1997, 2001, 2002 and 2005. Despite being out of production since 2002, factory teams continued to use JZA80 Supras with continues successes. The car's swansong competitive year was in 2006, when it was used by Toyota Team Tsuchiya and Toyota Team SARD,[22], since then, the Supra has since being replaced by the Lexus SC
Het is bewezen: Amerikanen hebben ECHT geen verstand van auto's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:35 schreef StefanP het volgende:
waardoor de meeste mensen je vragen of dat het model van komend jaar is
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:37 schreef _Ernst het volgende:
Aan de remmen ligt het niet (die waren zelfs beter dan 911 destijds!)
Handling. Maar StefkeP weet je zonder meer te vertellen dat de supra ook op het circuit het beste is. Immers, een supra is in alles het beste.quote:Waar ligt het dan aan, dat ze matig presteren op het circuit
Der Toyota Supra hatte serienmäßig Vollausstattung inkl. Targadach.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:46 schreef _Ernst het volgende:
Bovenal van dit... waarom zijn ze nooit populair geweest? Lag het aan hun wegligging?
Corvette toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...
[..]
Handling. Maar StefkeP weet je zonder meer te vertellen dat de supra ook op het circuit het beste is. Immers, een supra is in alles het beste.
Ik hoor Stefan toch steeds de liefde voor de supra verklaren. Ik vind het dan ook wel onbegrijpelijk dat hij inmiddels voor een corvette gekozen heeft, maar het heeft zijn mening niet echt doen veranderen.quote:
Schijnt een vervelende auto te zijn om dagelijks in te rijden ... maar heb ik zelf geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef DS4 het volgende:
Overigens, de laatste corvette is wel een beregoede auto.
Ik kan mij anders goed voorstellen dat één of andere olie-sjeik een Veyron voor dagelijks pats-vervoer heeft en een 2000 pk Supra om te dragracen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Catch22- het volgende:
Nogmaals; iemand die een supra koopt, koopt NEVER een Veyron omdat hij er geen geld voor hebt en andersom ook niet.
En een Veyron is supersexy en verschaft je status omdat het klasse uitstraalt, een Supra is voor arbeiders
Typisch dat hier geen antwoord op komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel geld heeft de eigenaar uitgegeven om die auto zo snel te krijgen?
Is niet echt antwoord op te geven want het is een non-stop uitgavequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
Typisch dat hier geen antwoord op komt.
Dus waarschijnlijk is deze auto over een periode van 15 jaar duurder dan een Veyron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is niet echt antwoord op te geven want het is een non-stop uitgave
Ik vind alles leuk en aardig, maar het sprookje dat die Supra maar 360 pk heeft bij 1,4 bar geloof ik niet. En dat blijkt ook wel, want in rechte lijn is hij net wat sneller dan de iets zwaardere M3 met 420 pk (en beide wagens hebben voor zover ik weet een gelijkwaardige theoretische top).quote:
30 pk bij 1.4 bar klinkt inderdaad een beetje erg gay.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk en aardig, maar het sprookje dat die Supra maar 360 pk heeft bij 1,4 bar geloof ik niet. En dat blijkt ook wel, want in rechte lijn is hij net wat sneller dan de iets zwaardere M3 met 420 pk (en beide wagens hebben voor zover ik weet een gelijkwaardige theoretische top).
Valt mij overigens op dat in al die filmpje met Sabine ze dan weer voor en dan weer achter ligt. Altijd maakt ze wel een fout... Beetje TopGear challenge dus...
Als ik de handling zie in het eerste filmpje: http://www.gscdownloads.com/onelaptesting.wmvquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:08 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het leuke aan een Supra is dat je er alles mee kunt. Wil je op het circuit rijden, dan gebruik je geen turbo waar je 1500pk uit haalt, maar eentje met 5-600.
Matig presteren zou ik niet zeggen. Het was een GT en Toyota had nooit het doel om er op het circuit mee te racen dus iedereen neemt dan maar aan dat hij "matig presteert op het circuit."
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra_in_motorsport
http://www.gscmotorsports.com/videos.html <-is regelmatig in de top 3 te vinden bij verschillende races, o.a. de one lap of America
Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Euh, diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.
Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer daar maar eens mee wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit denk ik.
Het punt is dat een GT uit 1993 zestien jaar later nog dingen presteert waar auto's van nu niet aan kunnen tippen. Hoeveel auto's uit dat tijdperk zie je tijden neerzetten op de kwart mijl waar de meeste auto's van nu van dromen? Hoeveel auto's ken je die zo gemod kunnen worden? Hoeveel auto's kunnen met de fabrieks drivetrain boven de 400km/u rijden (vergeet niet dat hij nog een versnelling over had)?
Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.
Fabrieks af. Zelfde tijdperk, zelfde cilinderaantal, bijna dezelfde cilinderinhoud, ook turbocharged.
Hedendaags weten we daar nog wel wat meer uit te stampen. Zo speciaal is je Supra niet.
Ze zijn technisch te vergelijken, daar gaat het me om.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaar
als je alles van aanpassingen die je aan een supra moet doen om hem aan dergelijke prestaties te krijgen (standaard doet die ook geen 3.8 naar de 100, maar 5.1 en heeft hij "maar" 330pk) laat doen (dus gewoon bij een tuner binnensteken, en hem alle aanpassingen laten doen & zelf ook niets zoeken qua stukken of know-how), dan zal je echt niet zoveel onder de prijs van zo'n jaguar uitkomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef 1299 het volgende:
[..]
Een supercar van circa 5ton is niet bepaald vergelijkbaar
2007, #3 overallquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:21 schreef _Ernst het volgende:
http://www.onelapofamerica.com/history/results.shtml?y=2009
Waar kan ik de Supra dan vinden?
Neemt niet weg dat in rechte lijn 25 sec naar 400 km/h van staande start een megaprestatie is..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt...
[..]
Geen onkruid tussen het beton.quote:
Oh? Link naar XJ220 filmpjes waar die auto 0-400 in 24 seconden doet? Of 1300pk dynot? Of een paar vette highway pulls? Oh wacht, die auto's staan hun hele leven in de garage bij een of andere rijkaard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jaguar XJ220. 1992, 3.5 liter V6, 550pk, 645 newtonmeter, 320 kilometer per uur, 0-60mph in 3.8 seconden.
Fabrieks af. Zelfde tijdperk, zelfde cilinderaantal, bijna dezelfde cilinderinhoud, ook turbocharged.
Hedendaags weten we daar nog wel wat meer uit te stampen. Zo speciaal is je Supra niet.
Mwah. Nieuw was hij hier 40K$.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je alles van aanpassingen die je aan een supra moet doen om hem aan dergelijke prestaties te krijgen (standaard doet die ook geen 3.8 naar de 100, maar 5.1 en heeft hij "maar" 330pk) laat doen (dus gewoon bij een tuner binnensteken, en hem alle aanpassingen laten doen & zelf ook niets zoeken qua stukken of know-how), dan zal je echt niet zoveel onder de prijs van zo'n jaguar uitkomen.
Omgerekend kostte een supra 3.0 turbo bijna 85.000¤ nieuwprijs in 1993, dus zo goedkoop was die qua basis ook al niet hoor...
Jammer dat je niet weet waar je het over hebt. Dit staat er namelijk ook in de garage van de eigenaar der Supra uit de OP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Catch22- het volgende:
Nogmaals; iemand die een supra koopt, koopt NEVER een Veyron omdat hij er geen geld voor hebt en andersom ook niet.
En een Veyron is supersexy en verschaft je status omdat het klasse uitstraalt, een Supra is voor arbeiders
En een parachute achterop ... heeeeyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:29 schreef Athmozz het volgende:
(die supra heeft trouwens wel mini voorbandjes liggen
Al deze auto's bij elkaar zijn nog geen Veyron waard, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weet waar je het over hebt. Dit staat er namelijk ook in de garage van de eigenaar der Supra uit de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is zijn bedrijf: hij verkoopt exoten. De auto's hierboven zijn echter van hemzelf.
http://www.elitemotorsports.com/
Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
Op basis van een enkele test waarbij de stopafstand de norm was in plaats van het minstens zo belangrijke fadingresistentie...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:24 schreef StefanP het volgende:
This unique Formula One inspired braking system allowed the Supra Turbo to record a 70-0 braking distance of 149 feet (45 m) [2], the best braking performance of any production car tested in 1997 by Car and Driver magazine. This record was finally broken in 2004 by 3 feet by a Porsche GT.
Daar heb je een high tech titanium uitlaat voor en vaak hou je dan nog geld over... Probeer de realiteit eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:41 schreef StefanP het volgende:
Dat kost wellicht 8K alles bij elkaar. Daar heb je nog geen aftermarket uitlaat voor een Porsche of Ferrari voor dunkt me.
Dat is helemaal niet raar want de supra is gewoon een makkelijke auto om fiks door te fokken voor een leuk sprintje in rechte lijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:06 schreef StefanP het volgende:
Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
Die result van 2007 is die kerel van het filmpje, maar die heeft gewoon ~870 pk (760 whp) en toch voorbij gestreven door een Hennessey Viper (nou niet echt bekend om geweldige handling lijkt me) en een Porsche 996 TT.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
2007, #3 overall
http://www.onelapofamerica.com/history/2007/results/showResults.shtml?y=2007&res=OVL_CUM
Niet slecht zou ik zeggen om tussen om bij tientallen races op verschillende circuits na een heel jaar gemiddld zo hoog te komen tussen honderden Porsches e.d.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef Jimmie het volgende:
Toyota heeft gewoon alles enorm over engineerd op de Supra waardoor je 'm makkelijk bizar ver kan tunen
Ik wilde een heel verhaal gaan typen maar dat heeft toch geen zin omdat je alleen maar op een supra geilt en niet kan inzien dat die argumenten die je aanhaalt bij andere wagens ook voor je supra gelden, hoeveel supra's heb jij al zien rijden op de snelweg met 1500 pk? geen een denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh? Link naar XJ220 filmpjes waar die auto 0-400 in 24 seconden doet? Of 1300pk dynot? Of een paar vette highway pulls? Oh wacht, die auto's staan hun hele leven in de garage bij een of andere rijkaard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ220
Zo te zien komt hij niet verder dan 359km/u. Ik denk dat de auto uit mijn OP op z'n track met alle ruimte wel 450 haalt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef koko86 het volgende:
Als ze dat over 10 jaar met een veyron gaan doen dan heeft ie ook 4000 pk (pks van de supra zijn ook ver4voudigd)
Dit is bedoeld op ts, een wagen vergelijken die standaard is met een waarvan de pks ver4voudigd zijn, ik weet ook wel dat het niet kanquote:
Maw, losgetrildquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Een van de coil packs bleek later niet goed aangesloten dus hij liep helaas niet zoals het moest. En nog een versnelling over ookHij zou goed moeten zijn voor 485 km/u. Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
En voor een Supra heb je daar 800PK voor. Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is, want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt, maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.. het is geen wonder dat ze 28K winst maken per auto. Mensen zonder verstand die een auto kopen voor het merkje eropquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar heb je een high tech titanium uitlaat voor en vaak hou je dan nog geld over... Probeer de realiteit eens.
Ik ben weer op zoek naar een Supra. De Corvette houd ik erbij tot ik weer iets anders wil, net als toen ik van de Supra naar de Corvette ging.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef Jimmie het volgende:
Plus, leg eens uit waarom je voorkeur naar je huidige Vette ging ipv de Supra's?
Jezus Koeristus, zeg ... je bent een ECHTE Amerikaan. Porsche maakt 28k winst per auto OMDAT ZE HET KUNNEN ... Amerikaanse auto-industrie GAAT KAPOT vanwege die relatief super-KUT auto's die ze maken. Net als dat het leuk en aardig is dat je voor een dollar 150000 caloriën kunt kopen MAAR DAT JE ER 0,0 beter van wordt is dat ook zo voor (bijna) alle massa producten in de US.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef StefanP het volgende:
En voor een Supra heb je daar 800PK voor. Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is, want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt, maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.. het is geen wonder dat ze 28K winst maken per auto
Nee ... mensen zonder verstand van auto's kopen Amerikanen.quote:Mensen zonder verstand die een auto kopen voor het merkje erop![]()
Ik heb ook een heleboel bronnen over WMD's en "No economic downturn" en "Amsterdam is a cesspool of corruption" etc. Allemaal Amerikaanse bronnen.quote:PS toch jammer he, dat ik steeds met bronnen kom... je bent ook meteen stil over de zogenaamd "slechte" remmen na die scan hierboven
Ga je ook nog ooit een nieuwe auto kopen of blijft het bij tweedehands plastic pauper zooi waar je je geld ingooit om er een Stratemakers-Veyron van te maken?quote:Ik ben weer op zoek naar een Supra. De Corvette houd ik erbij tot ik weer iets anders wil, net als toen ik van de Supra naar de Corvette ging.
Misschien dat je het zo begrijpt:quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef StefanP het volgende:
En voor een Supra heb je daar 800PK voor.
Interesseert me geen donder. Zo ga ik ook liever naar een sterrentent dan naar de Mac. Natuurlijk is het bij de Mac eenvoudiger, sneller, goedkoper...quote:Dus doe maar niet alsof dat bij jouw Porsches net zo goedkoop of eenvoudig is,
Ook nog een fiks stuk minder dan 5K. Niet dat het boeit. Je lijkt wel een 18 jarig gastje die voor 50 euro bij de kijkshop een autoradio heeft gekocht met 4x50w, die lacht om een Alpine met 4x40w van 500 euro. Vooral blijven lachen!quote:want wellicht dat je met "slechts" 5K al een uitlaat hebt,
De hele wereld is gek op stefke_p na dan...quote:maar het blijft een feit dat de prijzen voor zowel de auto zelf als de accessories voor Porsches lachwekkend zijn. Je betaalt je scheel voor vrijwel niets.
Ik heb daar gewoon inhoudelijk op gereageerd. Daarnaast heb ik nooit gezegd dat de remmen van de supra slecht zijn. Typisch dat je andermans woorden moet verdraaien en/of negeren om in de discussie een schijn van overeind blijven op te kunnen houden.quote:je bent ook meteen stil over de zogenaamd "slechte" remmen na die scan hierboven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |