er zit een strokerkit op waardoor er een 3.8 liter motor in ligt. daarnaast is het een big single turbo inplaats van de twinturbo standaard. de big single kan aardig wat bar draaien en verbruikt niet extreem veel meer dan de standaard twinturbo (2.8 bar safe geloof ik).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Sjibble het volgende:
Volgens mij kan de Supra die 480 kmh niet halen omdat zn tank tegen die tijd leeg is.
Is de benzineslang een brandweerslang?Ik bedoel maar, die turboinlaat!!
Dat dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het boven mijn macht is of niet, het is gewoon sneu en getuigd van weinig smaak als je een hypercar als een veyron (SLR, CCXR noem maar op) kan betalen en een Supra koopt.... Zo'n geweldige fantastische wagen is het nou ook weer net...en wat hier in de OP gedaan wordt kan je met zowat elke lange japanse coupe doen..
omdat die bakken zo makkelijk te tunen zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het boven mijn macht is of niet, het is gewoon sneu en getuigd van weinig smaak als je een hypercar als een veyron (SLR, CCXR noem maar op) kan betalen en een Supra koopt.... Zo'n geweldige fantastische wagen is het nou ook weer net...en wat hier in de OP gedaan wordt kan je met zowat elke lange japanse coupe doen..
Hoeveel onderdelen uit die wagen van de OP komen uit 1993?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
omdat die bakken zo makkelijk te tunen zijn![]()
in Japan mag je niet meer dan 280 Pk op de motor hebben. Als je alleen al een boost-controller installeert kan je rond de 350 pk gaan zitten.die auto's kunnen het makkelijk aan. standaard versnellingsbak kan al 850 pk houden voordat die versterkt moet worden.
ik vind dat juist wel veel smaak hebben en tof als je een supra of soort gelijk koopt. het is toch veel meer een uitdaging en prestatie om zo'n auto (uit 1993 notabene) tot top prestaties te brengen om een veyron bij
te houden.
gelukkig verschillen smaken
3.8???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef renedis het volgende:
[..]
er zit een strokerkit op waardoor er een 3.8 liter motor in ligt. daarnaast is het een big single turbo inplaats van de twinturbo standaard. de big single kan aardig wat bar draaien en verbruikt niet extreem veel meer dan de standaard twinturbo (2.8 bar safe geloof ik).
er zit een 85 liter tank in op 1550 kilo, hoelang die het precies uithoudt durf ik niet precies te zeggen.
De veyron heeft daar in tegen een 100L tank en houdt het bij volgas 12 minuten en 43 seconden uit.
Weegt 1900 kilo en heeft een 8.0 liter motor
inlaat systeem, turbo, uitlaat systeem, injectie rails, benzinepomp boost-controller, enige controle meters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef BOKA het volgende:
[..]
Hoeveel onderdelen uit die wagen van de OP komen uit 1993?
3L opgeboord naar 3.8L stroker-kit http://yhst-43541471360993.stores.yahoo.net/tosu19tuihst.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
3.8???
stock twins 2.8bar safe ???
deze setup verbruikt niet extreem veel meer???
ik weet niet waar jij je kennis weghaalt maar zou snel iets anders zoeken![]()
![]()
Kijk, dat is al wat beterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef renedis het volgende:
[..]
er zit een strokerkit op waardoor er een 3.8 liter motor in ligt. daarnaast is het een big single turbo inplaats van de twinturbo standaard. de big single kan aardig wat bar draaien en verbruikt niet extreem veel meer dan de standaard twinturbo (2.8 bar safe geloof ik).
er zit een 85 liter tank in op 1550 kilo, hoelang die het precies uithoudt durf ik niet precies te zeggen.
De veyron heeft daar in tegen een 100L tank en houdt het bij volgas 12 minuten en 43 seconden uit.
Weegt 1900 kilo en heeft een 8.0 liter motor
dan komt er zon kwakkertquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:25 schreef _Led_ het volgende:
't is een beetje het idee van een Kijkshop stereo-setje met 5000 MEGAWATT BASSBOOST TURBO SOUND
neerzetten naast een mooie set met Lavardin reference amplifier en revel-speakers en dan zeggen dat ie net zo hard kan he
In theorie heb je gelijk, in praktijk maakt het geen fuck uit want iedereen wil die andere
je kon je wel doodlachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nu maar hopen dat die giga stofzuigerpijp onder de kap geen steentje opslurpt tijdens de sprint.. of komt er dan toch nog wel een filter op ??
Tevens aan alle Veyron fapperts; hoeveel supra's zou je kunnen bouwen voor de prijs van één Veyron ??
- één tje om mee te sprinten
- ééntje om boodschappies mee te doen
- ééntje voor de vrouw
- ééntje om aan te sleutelen
- ééntje om compleet aan stront te burnen
- en dan nog eebn stuk of wat in de achtertuin voor onderdelen
En... dan nog pleeeeenty doekoe's overhouden om af en toe eens wat te reviseren![]()
Veyron![]()
Auw oops, die zit hard, ouwe! Je niveau is niet te stuiten!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sorry , roze is natuurlijk veel meer jouw ding!
Ho-ly fuckquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
Er zijn ook mensen die kopen een auto met hun hart. Als jouw hart bij de Supra ligt wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het boven mijn macht is of niet, het is gewoon sneu en getuigd van weinig smaak als je een hypercar als een veyron (SLR, CCXR noem maar op) kan betalen en een Supra koopt.... Zo'n geweldige fantastische wagen is het nou ook weer net...en wat hier in de OP gedaan wordt kan je met zowat elke lange japanse coupe doen..
Met 330 pk 300 km/u rijden? Jij ziet ze even vliegen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
[..]
zo te merken is een supra nog altijd boven jou machtHet is hoe dan ook altijd nog een sport auto die standaard de 300 haalt. En dat voor een auto die vanaf 1993 is gebouwd.
Wacht maar tot dat je er een keer in hebt gezeten, dan piep je wel anders
de veyron is 1 grote hype, en onderhoud is ook gigantisch. er word niet voor niets aan geraden om per direct de 12 olie-koelers te vervangen omdat die het niet trekken![]()
explosive cartuning behoort altijd nog tot de golfjes en astra's die denken dat ze snel zijn met hun 2L GTI/GSI
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
Dit is iets van een hele andere orde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
Omdat die Supra bijna 1,5x zoveel vermogen heeft met een aardig wat lager gewicht is het niet zo gek dat ie sneller op die snelheid zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:16 schreef _Ernst het volgende:
[..]
Dit is iets van een hele andere orde.
24 seconden naar 400 km/h voor een wat oorspronkelijk een productie-auto was, heel indrukwekkend.
Waarom doet de Veyron dan 50 seconden erover.
En waarom zien we deze supra niet op circuits? Daar kan ie anderen dan ook makkelijk verslaan...
Veyron is nou niet bepaald een simpel blokkie te noemen. W16, 4 turbo's en kweetniethoeveel oliekoelers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Sjibble het volgende:
Volgens mij kan de Supra die 480 kmh niet halen omdat zn tank tegen die tijd leeg is.
Is de benzineslang een brandweerslang?Ik bedoel maar, die turboinlaat!!
Sowieso de huillies die blijven roepen dat de Supra nooit het vermogen zal leveren wanneer je wilt.. Alsof ie ook echt is bedoelt voor dagelijks gebruik. Het punt van TS is dat de Supra de Veyron op een recht stuk dik verslaat. Voor zover is er niemand geweest die dezelfde zooi op een Veyron knalde, want dan wint de Veyron met gemak.
Voor dagelijks gebruik zal je talloze onderhoudsbeurten krijgen, want die Supra is eigenlijk tot zn grens opgevoerd, terwijl de Veyron het met gewoon een simpel blokje doet.
Wat beter is net waar je em voor gebruikt en wat je koud laat staan. Beetje jammer dat elke sjonnie hier moet reageren dat het niet praktisch is in dagelijks gebruik. De Supra valt in een andere categorie, klaar![]()
WTFquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
een 3.8 strokerkit voor een supra bestaat niet, de kit in die link is de hks 3.4quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef renedis het volgende:
[..]
3L opgeboord naar 3.8L stroker-kit http://yhst-43541471360993.stores.yahoo.net/tosu19tuihst.html
Je hebt ook nog de titans 3.4L versie.
je leest niet goed.. ik zeg: big single turbo draait safe 2.8 bar. de stock twins draaien 1.2 bar safe.
en ik had het puur over het verbruik van de turbo, niet het totaal plaatje.
Ja, de kaboutertjes helpen immers met duwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef fathank het volgende:
Nee joh das onzin. 4x zoveel vermogen en evenveel brandstofverbruik is geen enkel probleem voor een Supra
Of stiekem een setje pedalen ingebouwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, de kaboutertjes helpen immers met duwen.
50 seconden is geen 50 seconden, he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nu maar hopen dat die giga stofzuigerpijp onder de kap geen steentje opslurpt tijdens de sprint.. of komt er dan toch nog wel een filter op ??
Tevens aan alle Veyron fapperts; hoeveel supra's zou je kunnen bouwen voor de prijs van één Veyron ??
- één tje om mee te sprinten
- ééntje om boodschappies mee te doen
- ééntje voor de vrouw
- ééntje om aan te sleutelen
- ééntje om compleet aan stront te burnen
- en dan nog eebn stuk of wat in de achtertuin voor onderdelen
En... dan nog pleeeeenty doekoe's overhouden om af en toe eens wat te reviseren![]()
Veyron![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:02 schreef _Led_ het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar tegen een goed getunede Golf legt die Supra het natuurlijk direct af.
In de bochten al helemaal.
Preciesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel paar Nike sneakers kun je kopen voor de prijs van 1 Edward Green Oxford?
Compleet irrelevant.....
Het wordt pas leuk als het je leven gaat beheersenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies![]()
Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..
Met zo'n auto heb je geen vriendenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Precies![]()
Net als het vergelijken van een Supra en een Veyron..
Doe mij die sneakers maar btw
Ja hoor, een jaar kan best. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat ie na iedere paar seconden een complete rebuild nodig heeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
kijk hij zal het best langer uithouden dan 1 sprintje.
maar een jaar? ja dan heeft ie 2 keer gereden in dat jaar
echt niet dat die elke week een sprint heeft getrokken en het een jaar uithoudt...
never nooit niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef waterkip het volgende:
[..]
Met zo'n auto heb je geen vrienden
Da's saai man, dan word je voorspelbaarquote:
Tenzij je StefanP heetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's saai man, dan word je voorspelbaar
250 km/u standaard en dat was in 1993 ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
Het is hoe dan ook altijd nog een sport auto die standaard de 300 haalt. En dat voor een auto die vanaf 1993 is gebouwd.
In dat verband: ik werd een paar weken geleden bij de Ring aangesproken door een Supra rijder die ik kort daarvoor op de Ring zelf tegen kwam en hij reed met ongeveer 480pk. Meer kon nog wel (iets meer druk), maar hij gaf aan dat dat voor de techniek eigenlijk teveel werd en dat de auto er ook niet beter mee ging rijden op het circuit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:31 schreef Jimmie het volgende:
En je ziet 'm niet op het circuit omdat ie keihard door de mand zal vallen, onbestuurbaar met zo'n turbogat, waar juist souplesse is vereist.
godkelere das toch niet mogelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Jimmie het volgende:
Van 0 naar 482km/u in 402 meter en 4.76 seconden.
Dag Supra
Euh, diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat een Veyron het elke keer opnieuw doet en ook normaal rijdt als je naar de supermarkt gaat (relatief dan) en die rijstbak van jouw foto's dan uit elkaar valt omdat ie niet gemaakt is om mee op een openbare weg te rijden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
TS, hoe lang houdt die supra dat uit?
Niet lang he?
Sukkel.
25 seconden naar 400 is behoorlijk indrukwekkend... daar niet van. Zelfs Veyron doet er 50 seconden over...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je weet totaal niet waar je het over hebt, schertsfiguur. Diezelfde Supra rijdt lekker 500 mijl naar huis, doet volgend weekend 1500pk op de dyno, doet wat highway pulls en rijdt daarna weer lekker met de airco en wat muziek aan naar huis.
Die Veyron van jou staat zijn hele leven in een garage. Probeer met die prutsbak maar eens wat Supras dagelijks presteren... hij houdt het nog geen 1000KM uit wed ik.
Supra > alles. 16 jaar oud en onverwoestbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |