Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
Over lelijke auto's gesprokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:09 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat een ontzettend lelijke auto. Doe mij maar eenBrabus TKR !
[ afbeelding ]
270 MPH en belangrijker... streetlegal!
Sorry , roze is natuurlijk veel meer jouw ding!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Over lelijke auto's gesprokenen dan ook nog blauw
snelle bakquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Een van de coil packs bleek later niet goed aangesloten dus hij liep helaas niet zoals het moest. En nog een versnelling over ookHij zou goed moeten zijn voor 485 km/u. Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
http://lmgtfy.com/?q=coil+packquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef vosss het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar wat is een coil pack?
2x de helftquote:
Euh, die Supra rijdt al bijna een jaar met die motor hoor... dezelfde motor die tig keer 1400pk en 7 seconden op de kwart mijl gereden heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef rival het volgende:
[..]
snelle bak![]()
maar dat veyron gezeik, denk eens na. die veyron hoeft niet uit elkaar na elk sprintje.
dus wil je 4 sprintjes doen, dan ben je met die supra 4 x 24 seconde plus 3 keer rivisie kwijt. met die veyron maar 4 x 50 seconde
kijk hij zal het best langer uithouden dan 1 sprintje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef StefanP het volgende:
[..]
Euh, die Supra rijdt al bijna een jaar met die motor hoor... dezelfde motor die tig keer 1400pk en 7 seconden op de kwart mijl gereden heeft.
Het lijkt mij, zeker weten doe ik het niet, dat je dat met een Veyron ook niet kan doen zonder extra onderhoud?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
echt niet dat die elke week een sprint heeft getrokken en het een jaar uithoudt...
never nooit niet
men is met name TS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef Catch22- het volgende:
waarom wil men dat altijd vergelijken?
Alsof iemand die het leuk vindt om zo te klussen OOIT een Veyron zou willen/kunnen kopen en alsof iemand die een Veyron kan en wil kopen ooit zo'n jap zou overwegen
Die vergelijking is inderdaad nogal onlogisch. Het zijn twee totaal verschillende auto's voor een totaal verschillend publiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef Catch22- het volgende:
waarom wil men dat altijd vergelijken?
Alsof iemand die het leuk vindt om zo te klussen OOIT een Veyron zou willen/kunnen kopen en alsof iemand die een Veyron kan en wil kopen ooit zo'n jap zou overwegen
Het verschil is dat een Veyron het elke keer opnieuw doet en ook normaal rijdt als je naar de supermarkt gaat (relatief dan) en die rijstbak van jouw foto's dan uit elkaar valt omdat ie niet gemaakt is om mee op een openbare weg te rijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Wat doet een Veyron van 0-400km/u? 50 seconden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
TS, hoe lang houdt die supra dat uit?
Niet lang he?
Sukkel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:46 schreef StefanP het volgende:
Een van de coil packs bleek later niet goed aangesloten dus hij liep helaas niet zoals het moest. En nog een versnelling over ook
Mijn vraag/punt en die van anderen blijft staan.quote:
Kan je met een Veyron probleemloos wekelijks van dit soort sprints doen zonder problemen en/of extra onderhoud denk jij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn vraag/punt en die van anderen blijft staan.
Je kan met dat ding niet op elk moment zoveel pk's aanspreken in tegenstelling tot de Veyron.
Dat is iets wat TS niet kan hebben blijkbaar.
Ik denk dat de Veyron dit vaker kan hebben ja dan een compleet gemodificeerde auto die daar eigenlijk niet voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je met een Veyron probleemloos wekelijks van dit soort sprints doen zonder problemen en/of extra onderhoud denk jij?
elke auto heeft om de zoveel kilometers onderhoud nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je met een Veyron probleemloos wekelijks van dit soort sprints doen zonder problemen en/of extra onderhoud denk jij?
Je begreep de strekking van mijn post kennelijk niet. Kijk anders ook even naar de PI en het feit dat ik quote dat die Jappenbak kennelijk niet goed werkte en dat ik me even daarvoor hetzelfde afvroeg als jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn vraag/punt en die van anderen blijft staan.
Je kan met dat ding niet op elk moment zoveel pk's aanspreken in tegenstelling tot de Veyron.
Dat is iets wat TS niet kan hebben blijkbaar.
als je een auto van meer dan een miljoen hebt hoef je geen caravan te trekkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:47 schreef _Led_ het volgende:
Probeer met die Toyota of de Veyron maar eens een caravan te trekken !
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je begreep de strekking van mijn post kennelijk niet. Kijk anders ook even naar de PI en het feit dat ik quote dat die Jappenbak kennelijk niet goed werkte en dat ik me even daarvoor hetzelfde afvroeg als jij.
Wellus, dan sleur je deze hut : http://www.bornrich.org/e(...)ne-of-caravan-world/quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je een auto van meer dan een miljoen hebt hoef je geen caravan te trekken
jammer dat je dan net geen geld meer over hebt om een stuk land te kopen waar je mega garage moet komen te staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nu maar hopen dat die giga stofzuigerpijp onder de kap geen steentje opslurpt tijdens de sprint.. of komt er dan toch nog wel een filter op ??
Tevens aan alle Veyron fapperts; hoeveel supra's zou je kunnen bouwen voor de prijs van één Veyron ??
- één tje om mee te sprinten
- ééntje om boodschappies mee te doen
- ééntje voor de vrouw
- ééntje om aan te sleutelen
- ééntje om compleet aan stront te burnen
- en dan nog eebn stuk of wat in de achtertuin voor onderdelen
En... dan nog pleeeeenty doekoe's overhouden om af en toe eens wat te reviseren![]()
Veyron![]()
betaal wegenbelasting dus hij mag lekker op de straat.. die wegenbelasting van de veyron staat gelijk aan de x aantal supra'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jammer dat je dan net geen geld meer over hebt om een stuk land te kopen waar je mega garage moet komen te staan.
zo te merken is een supra nog altijd boven jou machtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:42 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die een supra verkiezen boven een hypercar
Kansloze mc donald's explosive cartuning vol. 2 fapperts
Het gaat er niet om of het boven mijn macht is of niet, het is gewoon sneu en getuigd van weinig smaak als je een hypercar als een veyron (SLR, CCXR noem maar op) kan betalen en een Supra koopt.... Zo'n geweldige fantastische wagen is het nou ook weer net...en wat hier in de OP gedaan wordt kan je met zowat elke lange japanse coupe doen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef renedis het volgende:
[..]
zo te merken is een supra nog altijd boven jou machtHet is hoe dan ook altijd nog een sport auto die standaard de 300 haalt. En dat voor een auto die vanaf 1993 is gebouwd.
Wacht maar tot dat je er een keer in hebt gezeten, dan piep je wel anders
de veyron is 1 grote hype, en onderhoud is ook gigantisch. er word niet voor niets aan geraden om per direct de 12 olie-koelers te vervangen omdat die het niet trekken![]()
explosive cartuning behoort altijd nog tot de golfjes en astra's die denken dat ze snel zijn met hun 2L GTI/GSI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |