Welk deel van 'voor het eerst in bijna 15 jaar' begrijp je niet? Mocht je een onderliggend garpje hebben; het klopt niet, want ik sprak over 'bijna 15 jaar'. fail.quote:
Jij hebt heul geen monopolie op kankerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik dacht dat ik alleen was in KLB
Wat verwacht je nu echt rond dit tijdstip? Kom op, je kan het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:23 schreef star_gazer het volgende:
Kommaarrrr... Fokkertjes... Je kan het... Het zit ergens in je... Je weet het... Je kan het... Raap je moed bij elkaar en doe het... Kom op, even de tien breincelletjes bij elkaar vegen en jezelf inzetten...Laat je niet gek maken en doe datgene wat je altijd al wilde... On-topic reageren...
Puntquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu echt rond dit tijdstip? Kom op, je kan het.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILER: 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:5
Dat kan volgens mij niet als je nuchter bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:30 schreef elfzesendertig het volgende:
Probeer het maar eens na te maken.
Ik heb het gedaan. Ik ben overigens nog steeds nuchter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet als je nuchter bent
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:32 schreef NoBody122 het volgende:
Laat ik dan maar eens ontopic reageren: terechte klacht
quote:[quote]SPOILER: 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote][/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]aids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |