a toe a toe a toequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Deze dus:
Wil je die nog een keer draaien, Michiel?![]()
![]()
mooiste track van het jaar
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Valerius... Toen ik met m'n broer terug liep van Paradiso naar CS, kwamen we ze tegen. Ik had ze niet gezien, maar m'n broer zei: "hé, dat is dat gladde bandje met dat ene hitje, dat nog kut is ook." En toen wist ik dat het Valerius was.
Wanneer komt hun volgende hit uit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Valerius... Toen ik met m'n broer terug liep van Paradiso naar CS, kwamen we ze tegen. Ik had ze niet gezien, maar m'n broer zei: "hé, dat is dat gladde bandje met dat ene hitje, dat nog kut is ook." En toen wist ik dat het Valerius was.
Ik wacht gewoon lekker op Cortonquote:
En natuurlijk pallet`s aan Happy Hardcore!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren: Stakka Bo, Chumbawamba, Aqua, Oasis.
Volgens mij is het ook Maximaquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
bij die muts die praat over huidkanker moest ik de eerste keer aan Maxima denken
Don't know, don't care.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer komt hun volgende hit uit?
Toppie. Dan kan ik ook met mijn lijst aan verslavingen aankomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben verslaafd aan Campina fruitmelk banaan. Ik ga bellen.
dat klinkt echt niet lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben verslaafd aan Campina fruitmelk banaan. Ik ga bellen.
Daar was natuurlijk deze wel op z`n plaats geweest:quote:
The drugs don't work anymore.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar was natuurlijk deze wel op z`n plaats geweest:
Wel toepasselijke muziek: Rehab & Alcoholic
het zal het alleen niet worden, pas over 3 maandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Daar is ie dan: EIN-DE-LIJK!!!
ik zeg: vanaf vrijdag de nieuwe mega hit![]()
![]()
ja waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het zal het alleen niet worden, pas over 3 maanden
De volle 18 minuten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een nieuw doel in m'n leven: ooit op een landelijk te ontvangen radiostation The Decline van NOFX gedraaid krijgen. Kon wel eens een meerjarenplan worden, maar dat boeit niet.
Uiteraard. Michiel heeft al eens Don't call me white gedraaid voor me, dus dit moet ook lukken.quote:
Ik ben niet echt een Nofx fan maar Don't call me white is echt fantastischquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard. Michiel heeft al eens Don't call me white gedraaid voor me, dus dit moet ook lukken.
Een van m'n favoriete punknummersquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een Nofx fan maar Don't call me white is echt fantastisch
Da's niet slim, nou mis je Palomine!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:12 schreef Timo20 het volgende:
!
zag die net staan in een reactie op de site van Michiel![]()
![]()
Kutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet slim, nou mis je Palomine!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:17 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeiemorgen!
"It's a beautiful dayyyyyyy, the sun is shining"![]()
Wel frisjes, 10 graden, gaat klappertanden worden op de brommert.
Uiteraard dat eerstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die had je vast al mp3fm staan zo niet dan foei
Dat is een tegenvaller , kan je niet in een hoekje maffen op het werk, veel zal je toch niet doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen!
Werd ik wakker, ik denk: laat't ajb 3 uur zijnBen zo gaar als de tyfus...
Was't 6:15, kon ik nog maar een half uurtje liggen
Kon dat maar, laatste week dus denken ze opeens: oh voordat'ie weg is, mag dit dit en dit nog afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is een tegenvaller , kan je niet in een hoekje maffen op het werk, veel zal je toch niet doen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat triest ditanders verneuk je The Killers effe
Jouw mening weten we onderhand welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doen The Killers zelf wel
Het is sowieso al een kutplaat en dit is nog meer drama
Ook te zien op 3FMfan.... Geen nummers erbij sinds gistermiddag.quote:@bart3fm nee hoor, alles nog steeds op nooddalet
Geil nummer inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
Woei!![]()
Wakker worden met Mgmt - Kids!!!!!
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
Cos!!!! Je favo plaatje op de radio
What's up !quote:
Waarschijnlijk misschien op een ander scherm, volgens mij zag ik toch echt vanochtend nog op 101tv, dalet, maar op 1 scherm. Kan dat het misschien zijn dat het op scherm 2 nog niet staat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:15 schreef Feivel1 het volgende:
Die middelste computer op de webcam ligt er echt nog compleet uit.
Volgens RadioFreak zijn de mensen van M&I nog bezig met Dalet. Geen idee of het nou al weer op volle kracht werkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk misschien op een ander scherm, volgens mij zag ik toch echt vanochtend nog op 101tv, dalet, maar op 1 scherm. Kan dat het misschien zijn dat het op scherm 2 nog niet staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |