maar goed, laten we wel wezen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren, als TS hier al moet vragen of het een goed teken is als ze door zn haren strijkenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die aan mijn kapsel zitten in de kroeg kunnen daarna tandjes gaan tellen.
Jij bent meer van de mannen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die aan mijn kapsel zitten in de kroeg kunnen daarna tandjes gaan tellen.
Jawel hoor Lennertquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Albert, jij hébt toch helemaal geen haar?
Wel voeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Het_hupt het volgende:
Geen handen door mijn gestylde haren
_!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je echt een faler.
1. Je slaat vrouwen
2. Je bent zo zuinig op je haar
Dubbele fail dus eigenlijk.
Dat heb ik nou nog nooit gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:15 schreef Silenus het volgende:
vrouwen die in de snackbar na het stappen frietjes bietsen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef napalmpje het volgende:
Nope.. ze had net kippenvleugeltjes gegeten en de servetten waren op.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef marcusa het volgende:
ligt eraan wat voor haren.. heb je het over je balharen?
Jij gaat in iemands' vieze haar met roos strijken? Raarquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Het betekent dat je roos hebt
Neuh ik strijk sowieso door niemands haar, zeker niet bij mannen, en zeker niet in deze tijd van Allesoverheersende Griepquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat in iemands' vieze haar met roos strijken? Raar
Opgelost, slotjequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Of had ze diarree en was het toiletpapier op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |