'al doende leert men'quote:
i.p adres?quote:
bummerquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het ene prive show
misschien woont ie wel in het big brother huis, of in zo'n cam huis waar elke kamer een ander thema heeftquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft die mexicaan overal in zijn huis webcams hangen ofzo?
Nu-uhquote:
Laptops zijn mobielquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft die mexicaan overal in zijn huis webcams hangen ofzo?
Neuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien woont ie wel in het big brother huis, of in zo'n cam huis waar elke kamer een ander thema heeft
en die ouders maar denken wat lult die vent toch steeds onder de douchequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuhmaar hij neemt altijd de laptop me naar de badkamer en dan kletsen we verder terwijl ie aan het douchen is. Al kan ik hem soms niet verstaan door dat gekletter
Ach misschien zingt ie normaal welquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en die ouders maar denken wat lult die vent toch steeds onder de douche
hahaha grappig man nice nicequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuhmaar hij neemt altijd de laptop me naar de badkamer en dan kletsen we verder terwijl ie aan het douchen is. Al kan ik hem soms niet verstaan door dat gekletter
ow maar wel daarbuiten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik doe niet aan scene's in de douche
and...what's the verdict?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Zo, alle gemiste spraaklessen tot nu toe bijgewerkt. En nu doen mijn oren pijn van de koptelefoon.
whahaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En soms ben ik vals en maak ik screenshots, maar dat hoort ie dan
voorspelbaar met vertragingquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht al waar bleef je met die vraag
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voorspelbaar met vertraging
Mijn Spaanse uitspraak is beter dan mijn Engelsequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn Spaanse uitspraak is beter dan mijn Engelse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |