quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precieeees! Fuck photobucket!
Jij rebel, jij!
Het irritante is dat mijn G_L al beter Japans spreekt en verstaat dan wat je met dat Rosetta Stone in de eerste lessen leert. Gewoon omdat hij dingen heeft oppikt uit films enzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef wonderer het volgende:
Romaanse talen gaan wat makkelijker lijkt me
Jah!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Het is toch ook triest dat een foto wordt verwijderd omdat je een halve schaamhaar ziet..
Die had ik niet eens gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Het is toch ook triest dat een foto wordt verwijderd omdat je een halve schaamhaar ziet..
Ik vind nog steeds dat ik met die Rosetta stone niets leer spreken. Geen zinnen maken etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het irritante is dat mijn G_L al beter Japans spreekt en verstaat dan wat je met dat Rosetta Stone in de eerste lessen leert. Gewoon omdat hij dingen heeft oppikt uit films enzo..
Hij lacht omdat ik alleen maar van die rare dingen kan zeggen als Het meisje zit op een ponyquote:
Later, denk ik? Als je als klein kind nederlands leert, zijn het toch ook losse woordjes en geen volzinnen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ik met die Rosetta stone niets leer spreken. Geen zinnen maken etc.
Alleen maar losse woordjes leert herkennen.
Dat is geen photobucket.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
Waarom staan die van jou er dan nog wel?
De gordijnen beneden kunne toch ook dicht tegen de zon?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja als zijn buren e.d. het maar niet zien. Als we eenmaal binnen zijn gaan we dan ons saampjes 'verstoppen' op zijn kamer.
Mja, wellicht. Maar ik vind het echt een vreemde methode waarbij ik zelf het gevoel heb dat niets blijft zitten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Later, denk ik? Als je als klein kind nederlands leert, zijn het toch ook losse woordjes en geen volzinnen?
Mja, je bent niet verplicht het te gebruiken, natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, wellicht. Maar ik vind het echt een vreemde methode waarbij ik zelf het gevoel heb dat niets blijft zitten.
Waarop hij dan weer zegt dat de kameel uit z'n bek stinkt, maar ik wist niet wat oler was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
El camello ha abierto la boca
Who the fuck cares wat die kameel doet!
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarop hij dan weer zegt dat de kameel uit z'n bek stinkt, maar ik wist niet wat oler was.
Nou ik vind 't wel leuk hoor, maar heb niet echt het idee dat ik er veel van opsteek. Die lessen Spaans (2u in de week) gingen veel sneller vooruit. Maar goed, ik heb geen zin meer in school en dit is best grappig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, je bent niet verplicht het te gebruiken, natuurlijkBrad heeft het voor z'n Nederlands, omdat hij het beste leert van iemand die het voordoet (en dus niet uit een boek), en ik ben te lui om een boek te gebruiken dus lekker op de pc.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vanaf donderdag ruim twee weken alleen thuis als mijn ouders op vakantie zijn, en er hoef niet verstopt te worden.
Ik moet steeds aan die moeder van Eek the Cat denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Nederlandse versie vertelde mijn argeloze Amerikaan dat het gevaarlijk is om van een paard op een koe te springen
Wanneer kom ik langs?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vanaf donderdag ruim twee weken alleen thuis als mijn ouders op vakantie zijn, en er hoef niet verstopt te worden.
Neuken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |