het zit hier ook in de becel maar dat eet ik ook al nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat ze omega 3 tegenwoordig in vanalles stoppen dus dat scheelt weer (ook brood enzo). Ik weet alleen niet of dat in Nederland ook is.
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boterquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het zit hier ook in de becel maar dat eet ik ook al niet
vandaag was je de klos met werkende mic tochquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
En hier verder.
HIer kwamen we vandaan: [HOMO] 2514 Met een nutteloze TT
Maar als jij aan de pil bent slik je niet regelmatig want anders kan jij nooit de liefdesbaby van Tibo dragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boter
Kortom: ik ben aan de pil. Anders krijg ik het gewoonweg niet binnen.
Yeah, eerst trainen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vandaag was je de klos met werkende mic toch
en noten? zijn ook goedjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, in boter en zo voegen ze het wel eens toe, maar ik eet dus ook weer geen boter
Kortom: ik ben aan de pil. Anders krijg ik het gewoonweg niet binnen.
procrastination *whistle*quote:
Ja, daar had ik bannacht met Brad nog een heel gesprek overquote:
whaha..quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar had ik bannacht met Brad nog een heel gesprek over
Ik drink van die flesjes met zogenaamd aloë vera stukjesquote:
dat zit toch in de shampoo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
omega 3 is de nieuwe aloë vera
[mikemodus]quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Hij is woensdag de hele dag alleen thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in zo'n beetje elke huidcreme. samen met vitamine E.quote:
NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Nou die baby wordt erg schattig hoor, foliumzuur of nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als jij aan de pil bent slik je niet regelmatig want anders kan jij nooit de liefdesbaby van Tibo dragen
slik je daar wel foliumzuur voor ?
en jij durft daar wel op bezoek, niet bang dat de buren daar later een opmerking over maken zo van hij had bezoek van een jongeman?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:47 schreef Eustace. het volgende:
Oh
my
god.
Het kan ana mijn versie liggen, maar die tests slaat ie niet op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |