Ook als je net als TS net een halfjaar geleden een gloednieuwe TomTom gekocht hebt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Banzaiaap het volgende:
Als ik een gloednieuwe Tom Tom voor 80eu zou kunnen krijgen zou ik het wel weten.
Waarom zou ik al na een half jaar een nieuwe Tomtom moeten aanschaffen, alleen maar om de waardeloze reden dat zij geen kaarten meer wilen uitbrengen? Ik vind dat misleiding van de consumentquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Bramg het volgende:
wtf zeur je nu? Je krijgt een hele nieuwe TomTom voor de prijs van een nieuwe kaart, die je anders sowieso had moeten aanschaffen (ooit). Dus het kost je iets maar dan een nieuwere TomTom vind dat behoorlijk netjes
Stratenboek van de Shell FTW.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:44 schreef pumpkineater het volgende:
Lees gewoon borden, je hebt toch geen verstandelijke beperking?
Het afgelopen halfjaar is alles veranderd rond bijv. Eindhoven, dus een nieuwe kaart kopen moest je sowieso al. Nu heb je nog het voordeel dat je er een heel nieuw systeem bij krijgt ook! Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou ik al na een half jaar een nieuwe Tomtom moeten aanschaffen, alleen maar om de waardeloze reden dat zij geen kaarten meer wilen uitbrengen? Ik vind dat misleiding van de consument![]()
Als ik een Tomtom koop, dan verwacht ik daarvoor tot jaren daarna de nieuwste kaarten te kunnen krijgen. Dat is tenminste hoe Tomtom zich in de markt profileert en hoe ze hun producten aan de man brengen. Een heel nieuw toestel moeten aanschaffen alleen maar omdat Tomtom besluit geen kaarten meer uit te brengen, is een drogreden welke alleen maar gericht is op het verkopen van meer voorraad. Tomtom bepaalt niet wanneer ik een nieuw navigatiesysteem koop, en al helemaal niet om deze reden.
Ik vind dat bedrog. Het is net alsof je een dure auto hebt gekocht waarvoor je een half jaar daarna geen brandstof meer kunt krijgen. "Ja meneer, dan koopt u toch gewoon een nieuwe auto?"
Anders had je 79 euro uitgegeven voor een nieuwe kaart, nu heb je een nieuw apparaat en een nieuwe kaart. Tomtom is aardig voor je, snapje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou ik al na een half jaar een nieuwe Tomtom moeten aanschaffen, alleen maar om de waardeloze reden dat zij geen kaarten meer wilen uitbrengen? Ik vind dat misleiding van de consument![]()
Als ik een Tomtom koop, dan verwacht ik daarvoor tot jaren daarna de nieuwste kaarten te kunnen krijgen. Dat is tenminste hoe Tomtom zich in de markt profileert en hoe ze hun producten aan de man brengen. Een heel nieuw toestel moeten aanschaffen alleen maar omdat Tomtom besluit geen kaarten meer uit te brengen, is een drogreden welke alleen maar gericht is op het verkopen van meer voorraad. Tomtom bepaalt niet wanneer ik een nieuw navigatiesysteem koop, en al helemaal niet om deze reden.
Ik vind dat bedrog. Het is net alsof je een dure auto hebt gekocht waarvoor je een half jaar daarna geen brandstof meer kunt krijgen. "Ja meneer, dan koopt u toch gewoon een nieuwe auto?"
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:44 schreef pumpkineater het volgende:
Lees gewoon borden, je hebt toch geen verstandelijke beperking?
Ik heb daar geen problemen mee als ze net als TomTom zeggen: "je krijgt het nieuwste model voor de kosten van een volle tank benzine", want dat doet TomTom nu toch eigenlijk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Plus dat je je huidige TomTom misschien nog wel voor 80 euro kan verkopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Cahir het volgende:
Kaartupdate kost 80 euro.
Je krijgt er nu gratis een nieuwe TomTom bij.
Nee tuurlijk niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Ook als je net als TS net een halfjaar geleden een gloednieuwe TomTom gekocht hebt?
INRUILACTIEquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Plus dat je je huidige TomTom misschien nog wel voor 80 euro kan verkopen
Het is een INRUILaanbodquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef bluuf het volgende:
Ok, het is een naaistreek van TomTom.
Als ik jou was zou ik echter gewoon ingaan op dit aanbod en direct je oude tomtom voor 150 euro ofzo op marktplaats pleuren
aha, tja, maar dan nog. Als het net zo duur is als een kaartupdate is het geen slecht aanbodquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |