Waarom niet dan? Je moet toch zelf weten wat je met je geld doet. Als je zeker wil weten dat iemand iets specifieks koopt, koop het dan zelf voor ze ofzo..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef ondeugend het volgende:
Tis misschien niet de bedoeling dat je er je boodschappen van koopt bijvoorbeeld?
Weten ze niet eens welke geurtjes ze lekker vinden..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Remsjo het volgende:
Een cadeaubon is juist bedoelt voor mensen die niet weten wat ze moeten geven aan de jarige. Ik geef zovaak cadeaubonnen aan me zusje en aan me zus. Gewoon een cadeaubon van Douglas of ICI Paris ter waarde van 35 euro. Ik ga echt niet de ICI Paris in om tussen al die vrouwen vrouwengeuren te gaan testen
Ik heb liever een boekenbon dan een v&d of cdbon.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog leuker; een boekenbon(hoewel je daar wel dvd's voor kunt halen bij v&d
)
Maar je gaat wel die stinkwinkel in om zo'n bon te halenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Remsjo het volgende:
Een cadeaubon is juist bedoelt voor mensen die niet weten wat ze moeten geven aan de jarige. Ik geef zovaak cadeaubonnen aan me zusje en aan me zus. Gewoon een cadeaubon van Douglas of ICI Paris ter waarde van 35 euro. Ik ga echt niet de ICI Paris in om tussen al die vrouwen vrouwengeuren te gaan testen
Omdat de gever misschien wil dat je er een cadeautje voor jezelf van koopt en geen bloemkool?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Je moet toch zelf weten wat je met je geld doet. Als je zeker wil weten dat iemand iets specifieks koopt, koop het dan zelf voor ze ofzo..
waarom dan een bon en niet gewoon ¤35 contantquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Remsjo het volgende:
Heul nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maar je gaat wel die stinkwinkel in om zo'n bon te halen
Omdat ze graag parfum hebben. Als ik 35 euro contant ga geven aan me zus, dan wordt dat weer besteed om een schuld af te lossen die ze nog open heeft staan. Ik ken me zus onderhand wel. Als ik een cadeaubon geef moet ze die vroeg of laat toch gebruiken omdat de datum verlooptquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
waarom dan een bon en niet gewoon ¤35 contant
dus jij hebt liever dat ze parfum koopt terwijl zij juist graag haar schulden aflost?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ze graag parfum hebben. Als ik 35 euro contant ga geven aan me zus, dan wordt dat weer besteed om een schuld af te lossen die ze nog open heeft staan. Ik ken me zus onderhand wel. Als ik een cadeaubon geef moet ze die vroeg of laat toch gebruiken omdat de datum verloopt
Wat maakt dat nou uit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ze graag parfum hebben. Als ik 35 euro contant ga geven aan me zus, dan wordt dat weer besteed om een schuld af te lossen die ze nog open heeft staan. Ik ken me zus onderhand wel. Als ik een cadeaubon geef moet ze die vroeg of laat toch gebruiken omdat de datum verloopt
Jaaa tuurlijk. Een cadeau moet toch iets zijn waar je iets aan hebt. Dan ga je toch geen geld geven om schulden af te lossen. Meestal zijn de schulden die ze heeft maar heel minimaal bijvoorbeeld 10 euro die ze nog terug moet geven aan m,n moeder omdat ze een x 10 euro heeft geleend om boodschappen te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
dus jij hebt liever dat ze parfum koopt terwijl zij juist graag haar schulden aflost?
Dit dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef l3laster het volgende:
ik vind een dvd/cd bon van vanleest of zo wel leuk om te krijgen hoor!
Dan koop je toch weer die dvd/cd waar je al langer over twijfelt om em te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |