abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:14:49 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71571763
RIP voor de slachtoffers.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71572508
Een ongeluk ... alla... dat kan gebeuren... maar had die graafmachine nu ècht 14x heen en weer over dat lijk moeten rijden voordat ie doorhad dat Ferdie E. eronder lag ?...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:47:09 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_71572621
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie niet gegrepen is door een vrachtwagen van AH.
  Trouwste user 2022 maandag 3 augustus 2009 @ 20:13:45 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_71573422
Evert ten Napel :

'JAAAAAAAAAA wat een revanche van het graafmachine. Zelden vertoond lieve mensen uniek in zijn soort. Wat een dekselse graafmachine. Evert zegt wie een kuil graagt voor zichzelf... unieke beelden. Wat een moment mensen. Dit blijven we ons tot in lengte van dagen herinneren. En zeg niet dat ik je niet had gewaarschuwd. Eens komt de afrekening. Op het puntje van de stoel zat ik mensen toen ik het hoorde. Het dak ging eraf. Majestueus, legendarisch en monumentaal. Dat we dit nog hebben mogen meemaken.
Heb er verder geen woorden meer voor. Eindelijk gerechtigheid'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71573741
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_71583168
Hopelijk heeft deze smeerlap een pijnlijke dood gehad

Gij zult branden in de hel.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:50:34 #57
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_71583380
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Evert ten Napel :

'JAAAAAAAAAA wat een revanche van het graafmachine. Zelden vertoond lieve mensen uniek in zijn soort. Wat een dekselse graafmachine. Evert zegt wie een kuil graagt voor zichzelf... unieke beelden. Wat een moment mensen. Dit blijven we ons tot in lengte van dagen herinneren. En zeg niet dat ik je niet had gewaarschuwd. Eens komt de afrekening. Op het puntje van de stoel zat ik mensen toen ik het hoorde. Het dak ging eraf. Majestueus, legendarisch en monumentaal. Dat we dit nog hebben mogen meemaken.
Heb er verder geen woorden meer voor. Eindelijk gerechtigheid'

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_71583540
Hopelijk heeftie geleden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71583639
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze kan het hem wel vergeven hebben, maar haat dragen kost meer energie dan vergeven, en ik kan me zo voorstellen dat mevr. Heijn er geen traan om laat dat Ferdi Elsas tegen een graafmachine opgefietst is.
Het schijnt dat ze een huilbui gehad heeft nadat ze het nieuws hoorde.
quote:
Hank Heijn, de weduwe van Gerrit Jan Heijn, heeft erg te doen met de familie E. Dat zegt Alex Verburg. De schrijver had maandag contact met de weduwe nadat bekend werd dat de ontvoerder en moordenaar van haar man, Ferdi E., was omgekomen bij een verkeersongeval in het Gelderse Vorden.

Verburg schreef in 2006 het boek De verzoening, het verhaal van Hank Heijn. ''Voor haar is het geen opluchting dat Ferdi E. nu dood is. Ze vertelde een huilbui te hebben gehad na het horen van het nieuws en heeft erg met de familie E. te doen'', aldus Verburg.

De weduwe van Gerrit Jan Heijn schreef de moordenaar van haar man in 2005 een verzoeningsbrief. ''Ze wilde niet de rest van haar leven met wrok rondlopen. Daarmee zou ze haar Gerrit Jan immers niet terug krijgen'', weet Verburg. De schrijver was vooral geraakt door haar afsluiting met 'hoogachtend'. ''Ik vroeg haar: acht u hem hoog? Ze zei daarop: ik zie hem als een medemens. Een medemens die een fout heeft begaan, een onherstelbare fout.''
Bron
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:08:45 #60
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_71584507
Het noodlot heeft dus ook zijn humoristische kant: eerst begraaf je je slachtoffer en jaren later word je gedood door een graafmachine .....
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_71584577
Voor iedereen is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Ook voor Ferdi E..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:27:00 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71584579
De bestuurder van de graafmachine mag nu de rest van zijn leven gratis boodschappen doen bij AH?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:10:00 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71584821
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:48 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Wel macaber geintje van daarboven, iemand die zijn slachtoffer in het bos begraaft wordt geschept door een graafmachine.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:19:45 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71584941
Ferdi was geliefd in Ruurlo
Jan Colijn
RUURLO - Ferdi Elsas leek na jarenlange celstraf en tbs zijn draai in de maatschappij weer helemaal te hebben gevonden. In zijn woonboerderij aan de rand van het Achterhoekse dorpje Ruurlo genoot hij met volle teugen van het leven. Leidde het leven van hobbyboertje en stapte dagelijks op zijn sportfiets. Dat ritje door de Achterhoekse dreven werd hem gisteren fataal toen hij vermoedelijk een graafmachine niet zag en vol werd geschept.

Als fanatiek toerfietser wist hij al aardig de weg in de Achterhoek. Iedere ochtend trok hij er op uit. Fietsen, zwemmen, een wandeling maken met de twee teckels die hij en echtgenote Els uit het asiel hadden gehaald om ze een betere toekomst te bezorgen: Elsas genoot van de rust en ruimte op het platteland. En in de bajes was hij bovendien een handige doe-het-zelver geworden. "Hij vertelde dat hij er goed had leren timmeren", zo vertelt een naaste buurman. "Hij knutselde van alles zelf in elkaar. Veel werk aan zijn woonboerderij deed hij zelf."

De buurman, een gepensioneerd loonwerker, had een stuk van zijn land aan Elsas verkocht. "Ik mag er mijn koeien laten lopen. Op voorwaarde dat Paul - zoals we hem hier kennen - de beesten water mocht geven. Dat vond hij prachtig. En als hij en Els een dagje naar het westen gingen naar hun kinderen, kwam hij steevast zeggen dat ik vooral de koeien niet moest vergeten."

Schril contrast

Hoe schril is het contrast met enkele jaren geleden. De gemoederen raakten danig verhit toen Elsas in 2006 neerstreek in de rustiek gelegen woonboerderij. Hij had daarbij een nieuwe identiteit aangenomen. Tegenover zijn nieuwe dorpsgenoten had hij zich voorgesteld als Paul, ontleend aan de tweede naam in zijn paspoort. Maar al snel kwam zijn alter ego aan het licht. En toen waren de rapen gaar met name in de buurtvereniging waarvan hij lid was geworden. Diverse leden dreigden op te stappen. De import-Achterhoeker zei geen tweespalt te willen veroorzaken en trok zich toen terug.

Met een charmeoffensief wist hij de afgelopen jaren de Achterhoekers voor zich te winnen. "Nee, hij werd bepaald niet met de nek aangekeken hier. Zelfs mensen die toen uit de buurtvereniging dreigden te stappen, maakten nu op straat een praatje met hem." 'Paul E.' was geliefd in Ruurlo, zoveel is wel duidelijk. "Uiteraard kende ik zijn verleden. Daar deed hij ook niet geheimzinnig over. Zelf roerde ik het onderwerp niet aan, maar soms begon hij er uit zichzelf over. Nee, over de ontvoering zei hij niet veel. Alleen dat hij op dat moment doorgedraaid was, de weg kwijt. Dat moge duidelijk zijn. Een normaal mens doet zoiets niet. Maar over zijn verblijf in de gevangenis bijvoorbeeld was hij heel open.

We zagen hem gewoon als een van onze buurtbewoners. Zo'n man moet toch ergens wonen? En tja, dan had de overheid 'm maar langer moeten vasthouden."
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71585309
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:36 schreef borisz het volgende:
Niemand zal hem missen. Nou ja bijna niemand dan.
Wat een ongepaste opmerking. En meer van die niet al te verheffende opmerkingen hier.

Dan heb ik meer respect voor de weduwe Heijn die meerdere gesprekken met Ferdi E. heeft gevoerd en hem heeft vergeven en nu condoleances aan de familie heeft gestuurd.

De man heeft zijn straf uitgezeten (hij vond zelf destijds dat hij de doodstraf had verdiend) en had gewoon een vrouw (die bij hem is gebleven en een indrukwekkend boek heeft geschreven) en kinderen
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:05:25 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71585480
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef SCH het volgende:

Dan heb ik meer respect voor de weduwe Heijn die meerdere gesprekken met Ferdi E. heeft gevoerd en hem heeft vergeven en nu condoleances aan de familie heeft gestuurd.
Ze is nogal *in den here* toch?
quote:
en een indrukwekkend boek heeft geschreven
Welk boek?
pi_71585715
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze is nogal *in den here* toch?
Oh is dat zo. Dat gebeurt nogal eens met mensen die zoiets heftigs meemaken maar ik ben het nog niet tegengekomen.
quote:
Welk boek?

De kleine Britt, het leven nade overval
quote:
In het holst van de nacht, in april 1988, worden Dickie Kahl en zijn famile in een dorp in Noord-Holland van hun bed gelicht. Dickie is de enige die weet waarom die angstaanjagende groep in het zwart geklede mannen ineens in hun slaapkamer staat. Bij de rest van de familie slaat de overval in als een bom. Het bericht dat daarop volgt is zo mogelijk nog erger: Dickie, de man van Zusje en de vader van Lotje, Finn en Louise, blijkt de langgezochte ontvoerder en moordenaar van de zakenman Coens.

In de jaren na Dickies veroordeling proberen alle gezinsleden te leven met de nieuwe werkelijkheid. Voor de kinderen is dat het allermoeilijkst - aan de bloedband met hun vader valt nu eenmaal niets te veranderen. Zusje Winkelman, Dickies vrouw, heeft nog een keuze. Zij zou van hem kunnen scheiden, maar besluit, zonder goed te praten wat hij heeft gedaan, bij hem te blijven.

Els Hupkes (1942) is schrijver en beeldend kunstenaar. Ze heeft drie kinderen. De kleine Britt is haar eerste roman.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:28:29 #68
862 Arcee
Look closer
pi_71591863
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:10:22 #69
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71603556
De wet is inmiddels aangepast, maar het blijft onverteerbaar dat Elsas uiteindelijk beter is geworden van de moord dan wanneer hij die niet zou hebben gepleegd.
Dat ik feest vier om zijn dood heeft niks met wrok te maken, maar alles met gerechtigheid.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71603602
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef ouderejongere het volgende:
De wet is inmiddels aangepast, maar het blijft onverteerbaar dat Elsas uiteindelijk beter is geworden van de moord dan wanneer hij die niet zou hebben gepleegd.
Dat ik feest vier om zijn dood heeft niks met wrok te maken, maar alles met gerechtigheid.
Die uitkeringskwestie bedoel je? Alsof je van geld direct beter wordt.

En feestvieren om iemands dood, dat wordt een merkwaardig partijtje.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:56:50 #71
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71605252
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Die uitkeringskwestie bedoel je? Alsof je van geld direct beter wordt.

En feestvieren om iemands dood, dat wordt een merkwaardig partijtje.
Hij zal wel gecremeerd worden. Een graf zal niet lang overeind blijven staan.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71605474
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Hij zal wel gecremeerd worden. Een graf zal niet lang overeind blijven staan.
Dat zou wel heel treurig zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:09:43 #73
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71605615
Jammer dat hij nog van vrijheid heeft mogen genieten na zo'n daad....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:13:28 #74
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71605732
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Jammer dat hij nog van vrijheid heeft mogen genieten na zo'n daad....
Niet alleen vrijheid, ook rijkdom, een villa van 7 ton van ONS belastinggeld. Gelukkig heeft gerechtigheid geschied.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71605817
En de advocaat moet ook nog een duit in het zakje doen.
Wat zou ie graag aanschuiven bij P&W
quote:
(Novum) - Ferdi E. had spijt van zijn daden, maar kon dat moeilijk uiten. Dat zegt de advocaat van de maandag bij een verkeersongeluk omgekomen ontvoerder en moordenaar van Gerrit Jan Heijn. Volgens raadsman Wim Anker liet E. meerdere keren aan hem weten berouw te hebben.
etc.

Tja, als iemand een advocaat iets vertelt moet het wel waar zijn, tenminste als die advocaat de waarheid spreekt , want dat zullen we nooit weten..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')