Rij 44quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ins ons mooie stadion bedoel ik. Je zit in mijn vak (of ik in het jouwe...)
23quote:
Nee hoor. Kunstgras.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:33 schreef mcyodogg het volgende:
Kromkamp op de bank is wel verrassend.
Justin.tv.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:50 schreef noxious het volgende:
Dat EL-online gezeik werkt alleen op Windows.
Zit je dan met je Mac
Net een half uurtje en het ziet er best aardig uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Spannend man die wedstrijd dadelijk, jammer dat ik hem niet kan volgen.
Is die Manolev ofzo trouwens iets of heeft 'ie nog niks gespeeld?
Ja? Er staat hier toch nergens een link? Linkjes kan je op klikken, jeweetz!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Oh, dacht dat je zelfs 'justin.tv' niet mocht postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja? Er staat hier toch nergens een link? Linkjes kan je op klikken, jeweetz!
Maak er maar rood vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net een half uurtje en het ziet er best aardig uit moet ik zeggen.
Heeft wel al geel te pakken...
Niet onterecht, maar die scheids trekt ze verder ook wel makkelijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maak er maar rood van. En het zal de laatste PSV'er niet zijn die vroegtijdig moet vertrekken als het zo doorgaat
.
Klopt, maar het was idd gewoon rood, lomp van Manolev. Ik zie Issakson nog wel een 2e pakken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Niet onterecht, maar die scheids trekt ze verder ook wel makkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |