Hmm en het wordt zeker ook niet op Radio 1 uitgezonden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:07 schreef Lemming22 het volgende:
Gomes-komt-terug-bericht-nummer-12. De eerste keer had ik hoop dat het ook echt zo zou zijn. De volgende 10 keer geloofde ik er niets van. Net zoals deze keer.
PSV speelt vanavond om 18.00 uur en wordt voor zo ver ik weet alleen uitgezonden op Eredivisie Live. Dat wordt teletekstsupporteren dus.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef ruud.nl het volgende:
Het zal wel weer een beroerde wedstrijd worden die met 0-1 wordt gewonnen.
Talenten kopen om ze vervolgens te verhuren voor een fooiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
Ik zou willen dat PSV eens op hield met het kopen van talentvolle spitsen van rond de 18 jaar. Een Ronaldo krijgt men niet meer en wat men wel kan krijgen is te onervaren om bij PSV een goede kans te krijgen. Goed geld naar kwaad geld gooien als je het mij vraagt.
En daarna te verkopen... Denk aan b.v. Huntelaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Talenten kopen om ze vervolgens te verhuren voor een fooi
18.00u.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens NOS-TT om 18:00 uur. Maar ik meen me te herinneren dat het duel een uur eerder al was.
Uuh ja...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het Italiaans voetbal bedoel jij
[..]
Zal wel ergens een brak streampje zijn. Ik kijk normaal altijd EL bij een vriend van me, maar die is gisteren vertrokken op vakantiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut, alleen te zien op eredivisie live dus?![]()
Dat heb ik niet
Dan moet ik toch eens batterijen voor de afstandsbediening gaan zoeken, anders geen EL op mijn tvquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Zal wel ergens een brak streampje zijn. Ik kijk normaal altijd EL bij een vriend van me, maar die is gisteren vertrokken op vakantie.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens batterijen voor de afstandsbediening gaan zoeken, anders geen EL op mijn tv
Ja bijvoorbeeld met zo'n kaartje ofzo...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kon je bij dat EL niet ook per wedstrijd betalen en gewoon op je pc kijken of iets?
Wel fijn dat er geen zak over te vinden is op Eredivisielive.nlquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld met zo'n kaartje ofzo...
Hmm weird.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel fijn dat er geen zak over te vinden is op Eredivisielive.nl
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1774quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel fijn dat er geen zak over te vinden is op Eredivisielive.nl
eens kijken of ik het aan de slag kan krijgen straksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1774
Daar kan je live kijken, maar moet je wel betalen.
Welke rij zit jij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens batterijen voor de afstandsbediening gaan zoeken, anders geen EL op mijn tv
Hoe bedoel je?quote:
Het lag niet aan de afstandsbedieningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |