Tot twee weken geleden nog wel en omdat we nu opeens niet meer samen zijn kan het niet meer ?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Tot twee weken geleden nog wel en omdat we nu opeens niet meer samen zijn kan het niet meer ?
Bullshit natuurlijk als ze er wel op ingaat zien we elkaar vanavond nog.
Ze moet er gewoon in mee natuurlijk . Vroeger vond ze me directe aanpak geweldig.
Als ik nu opeens heel anders moet gaan dat is gewoon te moeilijk .
Dingen zijn voor jou nogal snel moeilijk zeker? Dat komt door je beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef StefanoSanders het volgende:
Als ik nu opeens heel anders moet gaan dat is gewoon te moeilijk .
nopequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Tot twee weken geleden nog wel en omdat we nu opeens niet meer samen zijn kan het niet meer ?
-knip-
Aah nee he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ok lekker sneu als jij aan je trekken moet komen met te horen hoe je ex zich vingert
Precies, en er zijn van die vrouwen die je kan bellen, geef je wat van je triangel-verdiende geld uit, hoef je helemaal niet moeilijk te doen. Die vertellen tegen een extra beloning ook vast in geuren en kleuren hoe ze die natte mossel bevingerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dingen zijn voor jou nogal snel moeilijk zeker? Dat komt door je beperkte verstandelijke vermogens.
Geeft niets kerel. Er zijn dingen die zelfs jij snapt.
Ooit aan een muziekinstrument gedacht? De triangel lijkt me zeker wat voor jou
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dingen zijn voor jou nogal snel moeilijk zeker? Dat komt door je beperkte verstandelijke vermogens.
Geeft niets kerel. Er zijn dingen die zelfs jij snapt.
Ooit aan een muziekinstrument gedacht? De triangel lijkt me zeker wat voor jou
Leuk hé, zo'n zelf verzonnen topic? Heb je al een stijfje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Aah nee he.
Dat is het begin zij vertelt me dat gaat zich vervolgens echt vingeren .
En binnen een halfuur ben ik daar om het dan af te maken.
Dat was de insteek. Bovendien toen ik der net kende fluisterde ze overal in me oor hoe geil ze wel niet was en hoe nodig haar kutje geneukt moest worden. En dan nu is het opeens een totaal ander persoon geworden. Dat kan mijn Asperger niet aan hoor mensen die totaal veranderen
Ik heb nog steeds wat Paris hilton achtige filmpjes van ons samen op mijn mobiel staan maar dat is het niet weetje. Ik mis een kut en ik mis haar kutquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
Print een plaatje van d'r uit, hang die boven je bed zou ik zeggen
Een diamanten toren helpt heb ik gehoordquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
TS treur niet, er lopen op de schaakclub vast nog wat gewillige zaadsletjes rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |