gezien de stijl van schrijven lijkt het mij dat het een beetje een opgeleukt verhaaltje is en geen 1-op-1 quote van Willie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Willie.![]()
Wat een kutopmerking, Gert is er mede verantwoordelijk voor dat hij weer in het profcircuit speelt en vorig seizoen zo goed als alles speelde. Dat Gertjan een vooruitgang is t.o.v. Heerkes dat wist iedereen natuurlijk, maar Gert heeft het ook gewoon goed gedaan door ons er 2x in te houden.
Derksen verwacht wel dat er binnen 5 jaar een groot deel van de clubs ook met kunstgras spelen, hij is er toch nog redelijk positief over. tuurlijk heeft ie het ook over voordeel tov andere clubs, maar het is een ontwikkeling die je niet kunt tegenhoudenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tsk. Willie is zelf ook een beginneling en mag blij zijn dat hij bij Heracles speelt. Hij heeft een belachelijke hoeveelheid wedstrijden gespeeld onder Heerkes die hem alle vertrouwen heeft gegeven. Een beetje meer respect zou hem sieren.
Hij speelt nu één wedstrijdje op 10 en scoort toevallig ... dat maakt je niet meteen onze gewenste nummer 10, een spelverdeler met overzicht en scoringskracht. Als hij het hele seizoen goed presteert ben ik bereid om zijn woorden opnieuw te evalueren maar voorlopig toch echt niet.
Ben overigens ook erg benieuwd naar de cijfers over kunstgras. Van mij mag deze data + het onderzoek van die andere jongen direct naar Studio Voetbal en alle andere voetbalgerelateerde programma's!
Als dat voordeel er niet is, dan heeft het weinig zin om dat argument steeds weer te gebruikenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Derksen verwacht wel dat er binnen 5 jaar een groot deel van de clubs ook met kunstgras spelen, hij is er toch nog redelijk positief over. tuurlijk heeft ie het ook over voordeel tov andere clubs, maar het is een ontwikkeling die je niet kunt tegenhouden
Heerenveen is inderdaad een metropool.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef taxhaven het volgende:
Dat plaatsjes als Almelo en Waalwijk vertegenwoordigd zijn in de eredivisie, is destructief voor het Nederlandse voetbal in het algemeen. Het leidt tot nivellering en het niet kunnen benutten van ander potentieel. Ik hoop dan ook dat Heracles zo snel mogelijk degradeert.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef taxhaven het volgende:
Dat plaatsjes als Almelo en Waalwijk vertegenwoordigd zijn in de eredivisie, is destructief voor het Nederlandse voetbal in het algemeen. Het leidt tot nivellering en het niet kunnen benutten van ander potentieel. Ik hoop dan ook dat Heracles zo snel mogelijk degradeert.
Ach, je weet best dat zij een andere aantrekkingskracht hebben dan Heracles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerenveen is inderdaad een metropool.
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als een regioquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:12 schreef taxhaven het volgende:
quote:Tijdens de wedstrijd tegen A.Z. heeft Birger Maertens een blessure opgelopen, en wel een scheurtje in zijn lies. Met behulp van een pijnstiller heeft hij de wedstrijd tegen de Alkmaarders uit kunnen spelen.
Het is echter zeer onwaarschijnlijk dat hij meedoet in de wedstrijd tegen NAC Breda. Het herstel zal naar verwachting ongeveer twee weken duren. Peter Reekers is zijn mogelijke vervanger
Ook Fledderus kreeg last van zijn lies tijdens de wedstrijd tegen AZ. Bij hem gaat het "slechts"om een lichte irritatie. Hij zal waarschijnlijk wel mee kunnen spelen in Breda.
Net nog effe met een familielid van Qays en Faysel gesproken. Faysel schijnt nog meer talent te hebben, en zeer waarschijnlijk ook voor Heracles te gaan kiezen aan het eind van dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik neem aan Qays, aangezien die onder contract staat bij Heracles en Faysal niet.
Verbeek was er trouwens ook niet vandaag, die zal bij de beloften aan het kijken zijn. Waarom er nog niets over die proefspelers bekend is gemaakt is de grote vraag, Verbeek zal daar niet voor niets gaan kijken. Misschien willen ze het de concurrenten niet gemakkelijker maken dan het al is.
Rommedahlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:24 schreef Blawh het volgende:
Die linker is Mangafic. Ben benieuwd welke Deen.
Ook is er in Nederland een streng beleid mbt de schuldenlast waardoor onze clubs flinke achterstand oplopen op andere Europese landen (niet dat zo'n beleid per definitie slecht is). TV en sponsor/reclameinkomsten zijn in Nederland ook stukken lager, de markt is gewoon een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zwakte? ik zie niet echt vaak dat clubjes zoals de onze met 15-0 verliezen ofzo. de toppers krijgen genoeg weerstand van ons, daar kunnen en moeten ze van leren, maar dat doen ze niet. de toppers zijn dus juist zwak. komt daarbij ook dat ons belastingklimaat gewoon niet optimaal is voor voetbalspelers, die zullen niet zo gauw willen vertrekken naar Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |