OP gelezen ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
't Lijkt mij iets wat je aan je reisorganisatie vraagt?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Nu krijg ik de reisorganistie niet te pakken ( net 23 minuten in de wacht gestaan ) .
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Als je even googelt op bosbranden La Palma, zie je dat het zuidelijk stuk is aangedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef Hijacking het volgende:
Hallo,
Aanstaande vrijdag ga ik met mijn vriendin 2 weken naar La Palma.
Enkel zien wij de laatste paar dagen op het nieuws steeds dat er hevige bosbranden gaande zijn.
Hierdoor moesten er al 4000 mensen evacueren ( van de 18000 die er op het eiland wonen.)
Nu krijg ik de reisorganistie niet te pakken ( net 23 minuten in de wacht gestaan ) . Maar ik vroeg mij af hoe het daar nu is op het eiland en hoe de verbinding is van het vliegveld naar de verschillende hotels. Ook zou het fijn zijn als er informatie is in welk stuk van La Palma de bosbranden woeden.
Alvast bedankt
Ahh mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef badwurm het volgende:
Als je met je reet op het playa del ingles gaat liggen bakken / zuipen dan zul je van die hele bosbranden niks merken. Alleen als je met je huurautootje een beetje rond wilt rijden op het eiland dan zul je op een klein stukje van het eiland niet terecht kunnen.
Ahh mooi ons hotel ligt in het Oosten!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je even googelt op bosbranden La Palma, zie je dat het zuidelijk stuk is aangedaan.
Graag weer terug zetten naar GC aangezien daar meer mensen opzitten en ik enkel wil weten hoe het zit met de bosbranden daar en niet het eiland in het algemeen wil bespreken.quote:
Ik vergis me, de stad Las Palmas ligt inderdaad op Gran Canaria en La Palma is een ander eiland.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:02 schreef Hijacking het volgende:
Ahh mooibeetje langs het strand/zwembad liggen en restaurantjes pakken zijn toch wel de main activiteiten die we van plan waren uit te voeren. Weet je trouwens wel zeker dat je het over La Palma hebt playa del ingles ligt namelijk op Gran Canaria
Mallorca?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Niet alleen bos in brand maar ook huizen
ETA is weer bezig om de spanjaarden en de toeristen weg te houden uit Mallorca,maar wees niet bang de Koning van Spanje is daar ook,hij viert altijd zijn zomervakantie in Mallorca
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mallorca?
Ze gaan naar La Palma (Canarische Eilanden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |