abonnement Unibet Coolblue
pi_96211609
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:18 schreef Vicky het volgende:
na heel lang zoeken zijn we eruit. Het is Gran Canaria geworden *O*
Morgen ff bellen voor een optie op de reis en dan de vrije dagen regelen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

isset al juli???
Ooooh O+ lekker joh!!
  zondag 1 mei 2011 @ 17:18:41 #277
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96213101
Wie weet er een beetje een fris vakantiepark/camping vlakbij Disneyland? Kamperen is geen optie, er moeten gewone bedden en een appartement/huisje/stacaravan zijn.
Er zijn er best aardig wat in die omgeving maar ik vind het erg lastig beoordelen zo vanaf mijn bureaustoel :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:06:18 #278
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_96221968
28 augustus vliegen wij naar Kos met onze dan 14.5 maand oude dochter. Alleen vraag ik me af hoe we haar rustig houden in het vliegtuig, ze kan namelijk niet rustig stil zitten.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:21:49 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96222815
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie weet er een beetje een fris vakantiepark/camping vlakbij Disneyland? Kamperen is geen optie, er moeten gewone bedden en een appartement/huisje/stacaravan zijn.
Er zijn er best aardig wat in die omgeving maar ik vind het erg lastig beoordelen zo vanaf mijn bureaustoel :)
Ik ken de camping zelf niet, maar weet wel van anderen dat Canvas Holidays over het algemeen goede campings heeft en dito accomodaties.
Deze ligt op een half uur rijden van Disneyland:
http://www.canvasholidays.nl/Campsite-Overview.aspx?id=PP05T

Misschien kent iemand anders het?
pi_96223144
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef yvette1982 het volgende:
28 augustus vliegen wij naar Kos met onze dan 14.5 maand oude dochter. Alleen vraag ik me af hoe we haar rustig houden in het vliegtuig, ze kan namelijk niet rustig stil zitten.
Over 3 weken gaan we met het vliegtuig naar Bonaire met onze 15 maanden oude dochter. Ik ben ook heeel benieuwd hoe het gaat. Ik denk dat er wel veel mee rondgelopen gaat worden (mijn ouders en schoonouders gaan mee) en dat ze vrij veel van schoot naar schoot gaat. Ik vrees alleen voor het slapen. We nemen de babydrager (Beco) mee, maar het lijkt me niet echt comfortabel om urenlang een slapende dreumes tegen je aan te hebben zitten in een stoel.

Ik ben wel alvast wat speeltjes voor onderweg aan het verzamelen. Potloden en een kladblok, zo'n schrijfding wat je uit kan wissen, boekjes, handpop. Iemand verder nog leuke ideeën?

Wat ik wel heel vervelend vind is dat we ws. geen autostoeltje hebben als we van het vliegveld naar het hotel gaan -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door octopussy op 01-05-2011 21:33:27 ]
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 21:36:41 #281
5428 crew  miss_sly
pi_96223660
Vicky dat ziet er geweldig uit! Heerlijk joh.

Fannetje, wat een leuk huisje zo.

octo, als je zo lang gaat vliegen is misschien een draagbare dvd-speler nog een optie? Weet niet of Hannah wel eens tv kijkt en of ze dat leuk vindt, maar zo ja, dan kun je daarmee ook weer wat tijd vullen, misschien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 1 mei 2011 @ 22:49:24 #282
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96227495
Zo'n zak met verschillende boerderijbeestjes van zeeman was hier een vliegtuigtopper! Net als stickers :Y
  zondag 1 mei 2011 @ 23:15:20 #283
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_96228839
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Over 3 weken gaan we met het vliegtuig naar Bonaire met onze 15 maanden oude dochter. Ik ben ook heeel benieuwd hoe het gaat. Ik denk dat er wel veel mee rondgelopen gaat worden (mijn ouders en schoonouders gaan mee) en dat ze vrij veel van schoot naar schoot gaat. Ik vrees alleen voor het slapen. We nemen de babydrager (Beco) mee, maar het lijkt me niet echt comfortabel om urenlang een slapende dreumes tegen je aan te hebben zitten in een stoel.

Ik ben wel alvast wat speeltjes voor onderweg aan het verzamelen. Potloden en een kladblok, zo'n schrijfding wat je uit kan wissen, boekjes, handpop. Iemand verder nog leuke ideeën?

Wat ik wel heel vervelend vind is dat we ws. geen autostoeltje hebben als we van het vliegveld naar het hotel gaan -O-
Wij zijn naar Curacao gevlogen toen Beppie ongeveer zo oud was. Heen was overdag en heeft ze niet geslapen, terug was 's avonds (lokale tijd 20.00 uur) en heeft ze de hele vlucht geslapen. Ik vond de terugvlucht erger, omdat wij niet konden slapen en zij bij aankomst helemaal fris en fruitig was en wij gebroken (plus daarna alle extra controle nog voordat je eindelijk eens dat vliegveld af bent) :(.

Van alle kadootjes die ik had meegenomen wilde ze eigenlijk alleen met mijn Nintendo DS spelen, of door het gangpad rennen, verder dus helaas geen tips :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 1 mei 2011 @ 23:37:11 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96230014
Octopussy, als ik je een tip mag geven... Neem een draagdoek of mei tai mee voor in het vliegtuig i.p.v. de Beco.
Als je urenlang met (slapend) kind op schoot moet zitten dan is het fijn om zo min mogelijk schurende en harde plastic onderdelen tegen je aan te hebben drukken. Een doek of mt is wat dat betreft veel comfortabeler, vooral voor jou :Y
Als je wil kun je mijn mt wel lenen.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 2 mei 2011 @ 08:08:08 #285
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96236926
Bij de meeste maatschappijen mag je kostenloos of tegen een kleine vergoeding een autostoeltje inchecken. Ik zou de site even checken.

Oh men, ik krijg altijd helemaal de vakantiekriebels van dit topic! *O*
A grand adventure has begun.
pi_96270089
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef happyme28 het volgende:
Vicky, dat ziet er super uit!! Is het nou all-inclusive geworden?

:Y

vanmiddag de definitieve boeking gedaan.. begin juli voor 16 dagen All in op vakantie!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:33:48 #287
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_96270172
Heerlijk Vicky!
Wij gaan (pas) in augustus op vakantie, laat zomervakantie in deze regio dit jaar.... maar dat mag de pret niet drukken!!
pi_96270275
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef mikoxx het volgende:
Heerlijk Vicky!
Wij gaan (pas) in augustus op vakantie, laat zomervakantie in deze regio dit jaar.... maar dat mag de pret niet drukken!!
hier begint de vakantie al op 1 juli. Amber moet dan wel weer 15 augustus naar school.
van 29 juli tot 5 augustus gaan we ook nog een weekje weg maar dan met mijn ouders, zusje/zwager/inieminie-nichtje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:36:59 #289
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_96270370
Hier begint de vakantie pas eind juli. Best een groot verschil dan eigenlijk he? Ik vind het schooljaar ook behoorlijk lang hoor, het is gewoon uitschuiven qua lesprogramma in de laatste weken....

En ontopic: Iemand nog campingtips (wat moet je vooral niet vergeten ;)) voor italie?
pi_96312727
Keshet, ik heb het even laten navragen bij de vliegmaatschappij (Arkefly) over dat autostoeltje. Het mag mee naar binnen mits er een stoel vrij is, anders gaat het alsnog het laadruim in. Ik moet nog even kijken of we Hannah uberhaupt nog wel in de maxi-cosi kunnen proppen, maar het is een optie.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 mei 2011 @ 09:20:19 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96330266
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Stiemie het volgende:
Even een vraagje: wij gaan deze zomer in Nederland kamperen. Nu wil ik voor onze dan kleuter ( :o ) een slaapzak kopen. Zijn er hier nog mensen met tips wat betreft kinderslaapzakken?
Isa heeft een Coleman kinderslaapzak, bij de Vrijbuiter gehaald. Super ding :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:25:35 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_96341732
Wij zijn dus voor het eerst met de kinderen gaan vliegen. Nou echt, petje af voor mensen die dit regelmatig doen, ik vond het vliegen helemaal geweldig, de kinderen waren ook echt heel lief en zoet (en zelfs slapend) . Maar die securitycheck, man o man wat een klucht was dat in ons geval :o
Stel je voor, de security staat op een stukje van 5 meter lang. Daarbij 2 detectiepoortjes, 2 xray's en een klein gedeelte waar je je spullen in een bak moet gooien die vervolgens door de xray schuift. Voor je een rij, achter nog meer ongeduldige mensen en jij met 2 tassen, 1 Eva en een heleboel knuffels die Eva vastheeft.
Ergens hoor ik "iPad moet uit je handtas, moet los erdoor". Oke! terwijl ik iPad uit mijn veel te volle tas probeer te krijgen zonder dat alles eruit ploft vind Eva het helemaal grappig dat mensen hun spullen in een bak doen dus die stopt zonder pardon haar knuffels bij de spullen van wildvreemde mensen. Die willen natuurlijk niet betrapt worden op iets illegaals, dus die gooien die knuffels er weer uit. Eva snapt daar niks van en als ik dan eindelijk hysterisch doordring "Eva stop! stop!" kijkt ze naar me. Met het zweet op mijn rug heb ik eindelijk mijn iPad t epakken, stop die in een bak maar eigenlijk wil ik daar het liefst beetje bij in de buurt blijven of niemand hem eruit vist. Maar ondertussen is Eva al richting het detectiepoortje gelopen en probeert met armen vol knuffels er door te gaan. Mag niet, wordt onverbiddelijk terug gestuurd want pasje (autipas) moet ze afdoen, Buck (knuffel Ice Age) moet in een bakje, KLM knuffel (pluche vliegtuig) mag echt niet door het poortje vliegen, moet ook in de bak, en ergens herinner ik me dat ik nog mijn telefoon, paspoorten, instapkaarten en aansteker in mijn broekzak heb zitten.
Rustig ademhalen.....
Oke, alles in een bak gedaan, maar Eva wil haar knuffels nakijken die door de xray gaan, en wil dan vervolgens met een rotvaart naar de andere kant rennen om Buck en KLM op te vangen maar dat vind de beveilingsbeambte niet goed. Ze moet terug, en dan opnieuw rustig door het poortje. Daar snapt ze natuurlijk niets van, maar ik trek haar naar mijn kant en duw haar dan zachtjes opnieuw door het poortje. Dan moet ik er zelf door, maar andere mensen zijn aan de beurt, en ik zie Eva haar knuffels pakken en verder lopen. Beelden duiken in mijn hoofd van Eva die dwaalt over Schiphol dus ik brul "Eva!! stop!!"
Eindelijk mag ik door het poortje, gris mijn spullen uit de bak, vergeet mijn tas van de band te halen, moet dus weer terug en kan Eva nog net in haar nekvelletje pakken.

Geweldig man dat vliegen :') en op Rhodos op de terugreis gebeurde weer hetzelfde, met hetzelfde brute stressniveau....... _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:59:19 #293
45833 crew  Fogel
pi_96343130
Het vliegen op zich is het probleem niet ... maar voordat je bij het vliegtuig bent heb je het blijkbaar niet makkelijk ;)
Ga je het nog vaker doen? (mijn ervaring is dat hoe vaker je vliegt, hoe makkelijker alles gaat, zelfs als je alleen bent met 3 kleine kinderen.)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:02:04 #294
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_96343243
Oh lieverd, daarom bereiden mensen die het regelmatig doen (zij het over het algemeen niet met een Eva), het al thuis voor: ipad in het voorvakje van de tas, bij eventuele vloeibare spullen in ziplockzakje en broek zonder zakken zodat daar in elk geval niets in kan zitten. En de tijd die je staat te wachten bij inchecken of voor de marechaussee kun je goed gebruiken voor "wat hebben jullie zoal in je zakken? Net twee euro in gedaan? Geef maar aan mama ja, die krijg je in 't vliegtuig wel weer terug...". 100 meter voor de check krijgen ze commando's: "jij, vest uit. Jij.... bodywarmer met 800 zakken uit. Die moeten zo in een bakje". En toen ze kleiner waren hielden we altijd dezelfde volgorde aan: manlief eerst door de poortjes, dan de kinderen ("zie je papa? Ga maar naar papa, en dan stil blijven staan"), en dan ik als bezemwagen (en om ze vast te houden totdat ze mochten).

Ik denk dat Fogel gelijk heeft; het wordt makkelijker als je het vaker doet. Ik denk met name doordat je zelf heel veel dingen voorziet en er ver vantevoren op kunt anticiperen. Er gebeuren elke keer wel onverwachte dingen, maar als heel - zoals die ipad - geen verrassing meer is, valt de rest wel mee....

Was het verder wel leuk? Hoe ging het met slapen, en het onbekende, enzo?
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 15:09:42 #295
45833 crew  Fogel
pi_96343565
Als je zelf vaak vliegt denk je er niet eens meer over na, bij mij is alles standaard zo ingepakt dat ik alles wat apart moet zo apart heb liggen. Kan me daardoor waarschijnlijk ook meer op mijn kinderen concentreren, maar gelukkig doen die hun jas gewoon zelf uit uit en leggen het in een bak zonder dat ik het moet vragen, dat scheelt erg veel :)
Een ander aspect naast het vaak vliegen is dat ze ook iedere keer weer wat ouder zijn en dus ook meer begrijpen. Binnenkort zijn ze zelfs oud genoeg om alleen te mogen vliegen, maar dat zie ik voorlopig nog niet zitten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Jubileum moderator woensdag 4 mei 2011 @ 15:25:33 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_96344184
Dit was de eerste keer dat ik vloog met de kinderen, ik was niet eens alleen maar met familieleden.
En ik ben zelf nb nog beveiligsbeambte geweest op Schiphol, ik deed dat werk dus ik weet precies wat het inhoud zou je zeggen, maar nee hoor, ik deed dat in de tijd toen het nog aan de gate gebeurde, en je er dus veel meer tijd en ruimte voor had, niet op die 3 vierkante meter dat het nu moet gebeuren. :X
Ik heb gelachen in ieder geval, zag al voor me dat Eva gefouilleerd zou moeten worden, en hoe we dat moesten doen, maar het ging goed gelukkig.
Voor de rest was de vakantie echt geweldig. Zon, zee, zwembad, all inclusive, what more can you wish for O+

Gao, slapen was net zo naadje als thuis natuurlijk, maar goed. 2 nachten heb ik rond 3 uur met een wakkere Eva spelletjes gedaan, bij papa op de slaapkamer sliep ze wel tot 6 uur. Ik heb daardoor wel veel nieuwe vrienden gemaakt daar met het personeel, ik wist precies welke activiteiten waar plaatsvonden in het hotel gedurende dag
Wat mij verwonderde was de argeloosheid waarmee de kinderen het vliegtuig ingingen. Bij het opstijgen gewoon vol pret "dit kriebelt in je buik" gillen en bij de ietwat hardhandige hinkstapsprong landing vrolijk gillen "dit was gaaf!" terwijl ik mijn hart in mijn keel had zitten (en mjin eten bijna in het beruchte papieren zakje )
Prachtig vond ik dat, zo vol vertrouwen O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 4 mei 2011 @ 15:42:38 #297
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_96344739
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie weet er een beetje een fris vakantiepark/camping vlakbij Disneyland? Kamperen is geen optie, er moeten gewone bedden en een appartement/huisje/stacaravan zijn.
Er zijn er best aardig wat in die omgeving maar ik vind het erg lastig beoordelen zo vanaf mijn bureaustoel :)
http://www.campint.com/

Wij zijn vaker naar deze camping geweest, met een caravan via vacansoleil of eurocamp (weet niet meer precies welke organisatie).
Goede schone camping! en zeer makkelijk openbaar vervoer naar Parijs en/of Disney land.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:52:08 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96345110
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik ken de camping zelf niet, maar weet wel van anderen dat Canvas Holidays over het algemeen goede campings heeft en dito accomodaties.
Deze ligt op een half uur rijden van Disneyland:
http://www.canvasholidays.nl/Campsite-Overview.aspx?id=PP05T

Misschien kent iemand anders het?
Ik heb misschien nog een kortingsbon voor canvas maar dat moet ik kijken als ik thuis ben. MOcht iemand interesse hebben, stuur dan even een PM.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:31:37 #299
640 snoopy
peanuts
pi_96346719
Lois :D

Lis ging tijdens de laatste keer dat we vlogen tijdens de redelijk turbulente landing heel hard gillen en met haar armen omhoog alsof we in een achtbaan zaten. En daarna keihard lachen. Je had de gezichten van sommige mensen moeten zien :P
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 4 mei 2011 @ 16:39:37 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_96347057
_O- whahahaha Lis! :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')