quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vorige keer was jij toch ook aardig dicht gegroeid in Spain ?
becaue you didn't kept to the grain in spain that mainly stayed in the plain during the rain
wat een verschilquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:42 schreef Eustace. het volgende:
Op veler verzoek, spectaculaire 'oude Eustace' / 'nieuwe Eustace' foto's (:')):
http://i37.photobucket.com/albums/e57/bazje/oudebasch.jpg
Oude Eustace, september 2008, God wat had ik aan op die bruiloft. Echt verschrikkelijk.
http://i37.photobucket.com/albums/e57/bazje/DSC04414-1.jpg
Nieuwe Eustace, 2 maand terug of zo.
je kan toch ook allemaal dingen doen in en rondom het zwembadquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, toen zat er meteen bijna 10 kilo eraan. (in een maand tijd)![]()
Vloog er meteen wel weer af toen ik thuis was. Maar zit nu in het buitenverblijf buiten de stad. En je hebt hier geen gym. Ben een beetje lui aan het worden. Komt ook door het warme weer.(smoesjes, ik weet het)
Jezus, dit is uit de oude doosch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Oh wow! Jeugdsentiment!
[ afbeelding ]
Eerste concept-art voor de verfilming van Thundercats!
ja, ik doe ook wel wat. Zwemmen sowieso.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan toch ook allemaal dingen doen in en rondom het zwembad
naast disney geloof ik steeds harder dat ik een jeugd trauma zou moeten hebben omdat ik allemaal cartoon dingen nooit gezien hebquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, dit is uit de oude doosch.![]()
[ afbeelding ]
ja met je pik boven de jetenige in the hot tubbquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik doe ook wel wat. Zwemmen sowieso.
maar meestal is het![]()
[ afbeelding ]
Keek je nooit Fun Factory. Sky Channel. DJ cat show. etc...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast disney geloof ik steeds harder dat ik een jeugd trauma zou moeten hebben omdat ik allemaal cartoon dingen nooit gezien heb
ik kom van een boerderij 4 kilometer buiten de bebouwde kom, dus nooit een kabel aansluiting of schotel anteenne gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Keek je nooit Fun Factory. Sky Channel. DJ cat show. etc...
JEMquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom van een boerderij 4 kilometer buiten de bebouwde kom, dus nooit een kabel aansluiting of schotel anteenne gehad![]()
ik moet het met Jem and the missfitss zien te stellen
Ja belachelijk dat achteraf toen bij mij het kwartje nog niet gevallen was, maar ik had het zelf dus totaal niet doorquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
JEMvond ik echt leuk! Vooral het openingslliedje. Lekker mee bleren. (o.k. dit klinkt wel erg gay
)
truly truly truly outrageous
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, dit is uit de oude doosch.![]()
[ afbeelding ]
Jem kwam op dezelfde zender hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom van een boerderij 4 kilometer buiten de bebouwde kom, dus nooit een kabel aansluiting of schotel anteenne gehad![]()
ik moet het met Jem and the missfitss zien te stellen
is er een Jem film?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jem kwam op dezelfde zender hoor
Ik heb laatst seizoen 22 zitteen kijkenen ik heb de film....
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat achteraf toen bij mij het kwartje nog niet gevallen was, maar ik had het zelf dus totaal niet door
Jem kwam toch echt op de maandag bij de vara op Nederland omstreeks 16.00 uurquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jem kwam op dezelfde zender hoor
Ik heb laatst seizoen 22 zitteen kijkenen ik heb de film....
Ja maar jij was met sex ook al haantje de voorste als jij met 12 al aan het krikken wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik al wel rond die tijd. Niet hoe het heette, maar dat jongens toch veel meer interessanter waren.
![]()
Lange tekenfilm, geen speelfilm.quote:
ja met meisjes. Maar ook niet elke week hoor. Als er weer een verjaardag was of een schoolfeestje o.i.d.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jij was met sex ook al haantje de voorste als jij met 12 al aan het krikken was
Lady GaGa als Jemquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lange tekenfilm, geen speelfilm.
maar op de manier zoals 't nu gaat zal die nog wel komen
ik ben sinds februari ook 15 kilo kwijt, ga nu richting de 90 weer een hoogtepunt, de volgende stap is dan 87, wat mijn lichtste gewicht zou zijn in 10 jaar of zo danquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Oh wacht, misschien zie je het op deze foto beter:
http://94.100.113.113/560(...)60627130_5_tzft.jpeg
Ik kijk wel fakking raar, maar het was een verrassingsfoto.En me haar zat kudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |