ja, stokslobberen mag ie niet. Het bloed stroom dan in zijn hoofd en met al die hechtingen. that is not smart.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt me dan eerder dat ie andere dingen niet mag doen![]()
Wat een rust!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mag nu toch niet internetten omdat dat slecht is voor de genezing ?
In vis en schaaldieren zitten stoffen die heel goed zijn voor je, o.a. voor je hersenen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ook geen vis en neem ook geen omega pillen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beter dat dan dat Eustace met zijn "fluit" in het openbaar zit te spelen
Dat ook, want R is natuurlijk terug naar huis toequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt me dan eerder dat ie andere dingen niet mag doen![]()
Yoquote:
in vis zit vette zuren die heb je echt nodig en zijn echt goed voor je.. die zitten ook in Omega pillen. (ja, ik slik ze ook niet moet het wel doen.)quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik eet ook geen vis en neem ook geen omega pillen
quote:
Wil je me niet zo aan het lachen maken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt vast hem al elk uur een lief smsje gestuurd voor een voorspoedig herstel ?
De pillen smaken nergens nara aangezien je de capsule heel doorslikt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in vis zit vette zuren die heb je echt nodig en zijn echt goed voor je.. die zitten ook in Omega pillen. (ja, ik slik ze ook niet moet het wel doen.)
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YoDat is trouwens wel een echte Wonderer-smiley
Maar ik ben niet jaloers hoor, ik heb er ook eentje:
en dan meteen met zijn hakken in de lucht?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je me niet zo aan het lachen maken?
Sowieso, als ik hem nu ineens weer zou SMS-en dan zou ie ook nog eens achterover vallen i.p.v. voorover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Aww....quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo, ik had gisteravond even een mental breakdown.
Aww.....quote:En Brad was zo lief voor me
Er zit omega3 in mijn soyamelk en in mijn eieren (quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De pillen smaken nergens nara aangezien je de capsule heel doorslikt.
Maar daarna boer je soms van die vieze vissmaak opJakkes.
Dus heel goed daarna eten, dan heb je er geen last van
aahhh liefdequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo, ik had gisteravond even een mental breakdown. En Brad was zo lief voor me
als je daar aan begint kan je nog wel 20 andere pillen slikkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In vis en schaaldieren zitten stoffen die heel goed zijn voor je, o.a. voor je hersenen.
En aangezien ik totaal niets uit de zee eet vul ik die met die pillen aan.
Ik eet geen eieren (trauma sinds dat ik 6jr lang op een boerderij met eieren heb gewerkt) en melk kan mijn maag niet meer tegen blijkbaar. Deed een hele tijd lang iedere ochtend melk met brinta om dikker te worden maar bleef steeds buikpijn krijgen. Nu ik gestopt ben daarmee is de buikpijn ook weg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zit omega3 in mijn soyamelk en in mijn eieren (). Zo krijg ik ook wat binnen gelukkig.
En ik eet natuurlijk ook gewoon vis, maar niet twee keer per week.
Wat een onzin. Als je voor de rest goed eet kun je best de dingen die je niet eet aanvullen. Maar je hoeft 't voor mij niet hoor. Eet jij maar lekker geen vis en geen omega-pilletjes.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je daar aan begint kan je nog wel 20 andere pillen slikken
er schijnt nogal wat gif te zitten in vis en die pilletjes als je er teveel van neemtquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je voor de rest goed eet kun je best de dingen die je niet eet aanvullen. Maar je hoeft 't voor mij niet hoor. Eet jij maar lekker geen vis en geen omega-pilletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |