Nee das waar, Ik ben daar te jong voor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat ze er in zullen trappen
Waarom neem je ze dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik walg al van die omega pillen.
Blech, vieze nasmaak
als de bewakers eruit zien als in Jailhouse cock. hmmmquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
really no? think about that for 2 seconds more
welke van de twee?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik hem doen en zijn vriendje ook, alhoewel ie op mijn broertje lijkt. Dus doe maar toch niet.![]()
[ afbeelding ]
ik ben bestwel een moeilijke eter. Ik houd van bijna alle vleessoorten. Eet alle groenten. Ben niet zo'n visklant. Alleen kabeljauw en zalm.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat eet je wel dan?![]()
ik eet ook geen vis trouwens
nou de laatste die ze hadden opgepakt in france was 28/29quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee das waar, Ik ben daar te jong voor.
OMG dat is 8 jaar geleden. Niemand heeft het over mijn debut album "LUIS IN DE PELS" met de track Prince Charming.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoveel anders is dat toch niet dan op een stapel autobanden
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG dat is 8 jaar geleden. Niemand heeft het over mijn debut album "LUIS IN DE PELS" met de track Prince Charming.![]()
![]()
Kijk zelfs Paris houdt een kopie vast.![]()
![]()
[ afbeelding ]
die best wel op mijn broertje lijkt? de rechter.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou de laatste die ze hadden opgepakt in france was 28/29
zulke foto's hebben wij hier nooit van Wim Lex gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik hem doen en zijn vriendje ook, alhoewel ie op mijn broertje lijkt. Dus doe maar toch niet.![]()
[ afbeelding ]
ow ja, se me olvido jejejejquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ja maar ik ben 23 dus ik heb nog even.
in je dromenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ja maar ik ben 23 dus ik heb nog even.
kunnen we direct aan nuno vragen of het kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die best wel op mijn broertje lijkt? de rechter.
Of het kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen we direct aan nuno vragen of het klopt
Je zoekt gewoon een excuus om met je nieuwe feun te spelen.quote:
die mag nu toch niet internetten omdat dat slecht is voor de genezing ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen we direct aan nuno vragen of het klopt
Ssst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus om met je nieuwe feun te spelen.![]()
lijkt me dan eerder dat ie andere dingen niet mag doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mag nu toch niet internetten omdat dat slecht is voor de genezing ?
Houd er zo niet van als mensen hun probleem ook het jouwe willen makenquote:
beter dat dan dat Eustace met zijn "fluit" in het openbaar zit te spelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus om met je nieuwe feun te spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |