quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij zei smerig, paella, smerig...hij zei echt smerig... ¡mi ojos son duele! jejeje.. ja kan, ben ook niet zo heel dol op vis, schelpdieren wel en inktvis ñam ñam ñam
ik heb ook een kindersmaak.quote:
maar naast vis is konijn toch ook een verplicht onderdeel van Paella ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i can even top that.
en ik vind paella ook smerig. Ik eet geen vis. (behalve kabeljauw en zalm). als ik van vis zou houden dan was ik wel hetero gebleven.
dan maar geen homo maar wel lekkers uit zeequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want homo's houden niet van vis?
that would be too easy, Ik ga bellen met de guarda civil en hem tippen als Baskish leiderquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu wordt hij het Iberisch Schiereiland afgegooid ?
konijn eet ik ook niet. Want als dat op mijn bord ligt, zie ik Nijntje liggen zonder vacht en dan zegt ie tegen me: why Manuel why? it burnssssssssssssquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar naast vis is konijn toch ook een verplicht onderdeel van Paella ?
alleen de zeemeermannen uit de clip "Cherish" wil ik wel 'eten'. En goed!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maar geen homo maar wel lekkers uit zee
yet you manage to gain 10 pounds... are they just feeding you pork fat with a spoon?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
konijn eet ik ook niet. Want als dat op mijn bord ligt, zie ik Nijntje liggen zonder vacht en dan zegt ie tegen me: why Manuel why? it burnssssssssssss
NOOOOOOO i don't wanna be assraped in jail.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
that would be too easy, Ik ga bellen met de guarda civil en hem tippen als Baskish leider
You know you love me, x o x oquote:
really no? think about that for 2 seconds morequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOO i don't wanna be assraped in jail.![]()
Dan kunnen we de hand schudden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i can even top that.
en ik vind paella ook smerig. Ik eet geen vis. (behalve kabeljauw en zalm). als ik van vis zou houden dan was ik wel hetero gebleven.
denk niet dat ze er in zullen trappenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
that would be too easy, Ik ga bellen met de guarda civil en hem tippen als Baskish leider
wat eet je wel dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
konijn eet ik ook niet. Want als dat op mijn bord ligt, zie ik Nijntje liggen zonder vacht en dan zegt ie tegen me: why Manuel why? it burnssssssssssss
en Felippe dan, zou je die ook doen ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alleen de zeemeermannen uit de clip "Cherish" wil ik wel 'eten'. En goed!![]()
(voor de kenners)
ja het zijn feeders. Ik krijg een slang in mijn keel, (tenminste ik denk dat het een slang is) en daar pompen ze vet doorheen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yet you manage to gain 10 pounds... are they just feeding you pork fat with a spoon?
sure they wil he fits the profilequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat ze er in zullen trappen
zoveel anders is dat toch niet dan op een stapel autobandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
really no? think about that for 2 seconds more
Mooie clipquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alleen de zeemeermannen uit de clip "Cherish" wil ik wel 'eten'. En goed!![]()
(voor de kenners)
*goble goble* ben keertje op zo een ganzen pate farm geweest, not a pretty sight to seequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja het zijn feeders. Ik krijg een slang in mijn keel, (tenminste ik denk dat het een slang is) en daar pompen ze vet doorheen.
Nee, dat komt door veel eten, vlees, ham etc... tapas, drank, drank, drank..ik loop ook de hele dag te snaaien i.p.v. 2 maaltijden per dag.
Ach, het vliegt er zo weer af..
zoragoza ligt niet in het basken land, en hij woont al jaren in het buitenlandquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sure they wil he fits the profile
precies, ze houden zich op in het buiteland, bij korte bezoeken aan spanje worden ze dubbel in de gaten gehouden. stasi is er niks bijquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoragoza ligt niet in het basken land, en hij woont al jaren in het buitenland
tuurlijk wil ik hem doen en zijn vriendje ook, alhoewel ie op mijn broertje lijkt. Dus doe maar toch niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Felippe dan, zou je die ook doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |