Dat is aardig van jequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jaloers is. Maar het is jullie van harte gegund!
We vertrekken dus morgen (3-08) en zijn weer op nederlandse bodem op 27 -08. Zeg maar een 3,5 week waarvan 48 uur vliegtijdquote:
Doe maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wellicht dat we hem kunnen pre-orderen
Doe er maar lekker van dromen, ga ik voor je uitzoeken hoe,wat waar en wanneerquote:
Ook dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Meneer 3. Niet alleen voor mijn verjaardag graag.
ik vond 11 uur naar L.A al lang genoeg, Hoevaak moet je overstappenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
We vertrekken dus morgen (3-08) en zijn weer op nederlandse bodem op 27 -08. Zeg maar een 3,5 week waarvan 48 uur vliegtijd
Eerst van Schiphol naar London, dan in Singapore nog een keer. Wachtijd in Singapore is wel aanzienlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond 11 uur naar L.A al lang genoeg, Hoevaak moet je overstappen
kan je tenminste wel ff lekker je benen strekkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Eerst van Schiphol naar London, dan in Singapore nog een keer. Wachtijd in Singapore is wel aanzienlijk.
Zal jullie waarschijnlijk dan nog wel komen vervelen
Precies, van dat gehang in het vliegtuig word je ook niet blij. En ben nog nooit op Singapore airpot geweest, vast veel mondkapjes te tellen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je tenminste wel ff lekker je benen strekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |