quote:
Jupsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
9 weken ziek?![]()
OMG, heb ik iets gemist ofzo?
Voor meer info: Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic, kun je ff bijlezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
9 weken ziek?![]()
OMG, heb ik iets gemist ofzo?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Voor meer info: Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic, kun je ff bijlezen
Ja acute aanval van fibromyalgie zie linkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
wow, jeetje zeg!
Maar weet je nu wel wat het is?
Zij.. Geen idee, maar volgens mij geen Aziatischequote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meer het is net als een soa... van wie heeft hij hem overgenomen?
Kun je hier überhaupt offtopic gaan als je zelf lesbeau bent?quote:
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgiequote:Toen kon ik niet meer dwarsfluit spelen
dat is zoooo van gister, veeeels te voor de hand liggend. Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij.. Geen idee, maar volgens mij geen Aziatische
En idd, wat NanKing zei: Geen eens een griepgrapje, wat is op met dat
Is ook mooi kut.. idd..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je hier überhaupt offtopic gaan als je zelf lesbeau bent?
Klinkt mooi kut trouwens, maar moest wel een beetje gniffelen van je link.
[..]
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgie
Misschien een homo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |