dat dus mja ik ben een ass lady dus tjaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Vanyel het volgende:
Hmm. Dat plaatje zou mij in dezelfde tijd de andere kant op kunnen converteren.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je voor de grap gaan sporten. Dat deed ik laatst met een beetje veel broccolisoep op...
Geen fijn gevoel, maar je maakt wel weer eens wat mee
Ik hou wel van boobs moet ik zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dus mja ik ben een ass lady dus tja
er is niets mis met mooie borsten maar die borsten schaar ik daar niet onderquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hou wel van boobs moet ik zeggen
Maar die.... mmmm... zouden die echt zijn?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm ik had andere dingen in me hoofd dan dat
Welkom.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha dat had ik wel verwacht..
Foei! u_u
Ik ben bezet u_u
Dank uquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is niets mis met mooie borsten maar die borsten schaar ik daar niet onder
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb een leuk meisje ontmoet.![]()
Ze zat vroeger bij een familielid in de klas en ik kwam haar tijdens het winkelen tegen. Op Facebook gaan er voorzichtig berichtjes heen en weer. Ben benieuwd waar het naartoe gaat, zou wel leuk zijn als het een keer niet op internet al doodbloedt.
Oeh leuk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb een leuk meisje ontmoet.![]()
Ze zat vroeger bij een familielid in de klas en ik kwam haar tijdens het winkelen tegen. Op Facebook gaan er voorzichtig berichtjes heen en weer. Ben benieuwd waar het naartoe gaat, zou wel leuk zijn als het een keer niet op internet al doodbloedt.
daar voel je helemaaaaal niets vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha dat had ik wel verwacht..
Foei! u_u
Ik ben bezet u_u
1. U_Uquote:
Kheb dr ook nog nooit van gehoord. Maar als ik die tekst goed begrijp staan de letters voor de oogjes en het streepje voor de mond van de smiley. Waarbij dus de u een treurig oogje is, de n een happy oogje en de v een boos oogje. Hoe langer de mond, des te meer emotie de smiley heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef lezzer het volgende:
Nou weet ik dat ik boven de 35 ben, maar dat vind ik toch wel ingewikkeld allemaal hoor
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb jullie wel schadelijk in de steek gelaten de laatste maanden![]()
maar ga weer proberen om hier weer wat vaker te posten
wel apart dat er mannen posten is lesbeau... of zitten jullie in een verkeerd lichaam?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb jullie wel schadelijk in de steek gelaten de laatste maanden![]()
maar ga weer proberen om hier weer wat vaker te posten
Ik heb hier zeg maar de eerste 200 delen rondgelopen maar ben jullie daarna uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: hoi, ik ken jou niet maar toch-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |